تردمیل های باشگاهی چربی سوز ترند؟

تردمیل های باشگاهی چربی سوز ترند؟

تردمیل‌ باشگاهی به نوبه خود یک مربی است که افراد را به صورت حرفه‌ای تمرین می‌دهد؛ زیرا این دستگاه‌ طبق استانداردهای روز دنیا و در جهت استفاده‌های مختلف طراحی و تولید شده است. طبق نظر متخصصان و مربیان معروف، تردمیل‌های باشگاهی دارای طول مناسب عرشه یا سطح برای دویدن هستند که به هیچ وجه راه رفتن را محدود نمی‌کنند.

این تردمیل‌ها محکم، بادوام و ماندگار هستند و در مقایسه با نمونه‌های خانگی اثربخشی بیشتری نیز دارند. گاهی برای برخی ورزشکاران ممکن است این سؤال مطرح شود که آیا تردمیل‌های باشگاهی چربی‌ سوز ترند یا خیر؟ در ادامه جهت بررسی این ویژگی با ما همراه باشید.

ویژگی‌های تردمیل‌های باشگاهی

تردمیل‌ باشگاهی جهت کار سنگین و استفاده چندین ورزشکار با وزن‌های مختلف طراحی شده‌ است و انتظار می‌رود بیش از 8 ساعت در روز مورد استفاده قرار بگیرد. به جرأت می‌توان گفت که تردمیل‌های باشگاهی چربی‌سوزی بیشتری نسبت به نمونه‌های خانگی دارند؛ چراکه این تردمیل‌ها دارای موتور قوی، متریال مستحکم و مسیر آج ضخیم هستند. برخی از ویژگی‌های مهم تردمیل‌ باشگاهی که بر میزان چربی‌سوزی نیز مؤثرند، عبارت‌اند از:

عرشه جادار

این تردمیل‌ها به دلیل دارا بودن تسمه‌های بیشتر و عرشه بزرگ‌تر، چربی سوزی بیشتری دارند. لازم به ذکر است که فضای کافی عرشه، حتی برای قدبلندترین ورزشکاران محدودیتی ایجاد نکرده و آن‌ها به راحتی می‌توانند گام‌های مورد نظر خود را برای دویدن روی دستگاه بردارند.

شیب قدرت

شیب قدرت نیز از جمله عواملی است که تأثیر مستقیم بر چربی‌سوزی دارد. تردمیل‌ باشگاهی دارای شیب خودکار و قابل تنظیم است که البته حداکثر شیب استاندارد بین 10 تا 15 درصد است.

موتور با کیفیت

جالب است بدانید موتور تردمیل‌های باشگاهی بدون صدا کار می‌کنند. درجه‌بندی برق نیز معمولا بین 4.0 CHP تا 5.0 CHP است که نسبت به تردمیل‌های خانگی بسیار قدرت بیشتری است.

کانتر یا شمارنده

تردمیل‌های باشگاهی مجهز به کانتر یا شمارنده هستند. کانتر اطلاعات مهمی مانند زمان مصرفی Time، ضربان قلب Puls، سرعت ورزشکار Speed، مسافت Distance و کالری مصرفی Cal را به نمایش می‌گذارد.

بالشتک طبی و با کیفیت بالا

تردمیل‌ باشگاهی با بالشتک مخصوص و با کیفیتی که دارد، ضربه به پا را به خوبی جذب کرده و همچنین باعث کم شدن ضربه به مفاصل هنگام دویدن می‌شود. همچنین این تردمیل‌ها نسبت به تردمیل‌های خانگی استحکام بیشتری در هنگام فرود دارند.

انواع تردمیل‌ باشگاهی

با توجه به اینکه آگاهی از فواید این وسیله باشگاهی امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مربیان بدنسازی همواره استفاده از تردمیل را پیشنهاد می‌کنند، در ادامه مقاله به بررسی انواع تردمیل‌ باشگاهی خواهیم پرداخت.

تردمیل باشگاهی سایت 79

محبوب‌ترین تردمیل های باشگاهی است که از لحاظ بدنه ساختار و استحکام بالایی دارد. این دستگاه با مدل موتور AC و قدرت 3 تا 6 اسب بخار تأثیر فوق‌العاده‌ای بر چربی‌سوزی ورزشکاران دارد. جالب است بدانید این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است که حتی افراد تا 180 کیلوگرم نیز به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و کالری بسوزانند. برخی از ویژگی‌های دیگر تردمیل وبسایت رزان کالا، یکی از معتبرترین فروشگاه های تردمیل عبارت‌اند از:

  • محدوده سرعت: 0.8 تا 20 کیلومتر در ساعت
  • تنظیم شیب: تا 18 درجه
  • جنس تسمه: پلاستیک مقاوم
  • گیره ایمنی: دارد
  • فن خنک‌کننده: دارد

تردمیل باشگاهی سایت V12

پرقدرترین تردمیل‌ باشگاهی، سایتک V12 است که با داشتن استراکچر بسیار مستحکم و با دوام، همچنین مدل موتور AC با قدرت 7 اسب بخار، توانایی تحمل افراد تا 180 کیلوگرم وزن را نیز دارد. در این دستگاه قابلیت‌های بسیار مدرنی به چشم می‌خورد که مهم‌ترین آن دارا بودن قابلیت شیب معکوس است. این ویژگی سبب شبیه‌سازی دویدن با شیب منفی 3 درجه را برای ورزشکاران ایجاد می‌کند. برخی از ویژگی‌های دیگر این تردمیل باشگاهی عبارت‌اند از:

  • محدوده سرعت: 0.8 تا 22 کیلومتر
  • تنظیم شیب: از 3- تا 18 درجه سانتی‌گراد
  • جنس تسمه: پلاستیک مقاوم
  • گیره ایمنی: دارد
  • فن خنک‌کننده: دارد

خرید تردمیل باشگاهی

برای خرید تردمیل، باید به موارد زیادی توجه داشته باشید تا با انتخاب دقیق در آینده با مشکل مواجه نشوید. این دستگاه ورزشی امکان دویدن در یک مکان ثابت را شبیه‌سازی کرده به طوری که یکی از ابتدایی‌ترین کارهای روزمره یعنی راه رفتن در محیط خانه را امکان‌پذیر می‌سازد.

افراد بسیاری از این دستگاه به عنوان یک وسیله برای کاهش وزن، تناسب اندام و حفظ سلامتی استفاده می‌کنند. تمرین روی تردمیل در باشگاه‌های بدن‌سازی روشی مناسب جهت گرم کردن بدن و آغاز فرایند چربی‌سوزی است. با توجه به پرطرفدار بودن این دستگاه و تقاضای بسیار زیاد افراد برای خرید تردمیل باشگاهی، مراکز فروش تردمیل در سراسر ایران به صورت فعال در زمینه تولید و عرضه این دستگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

برای خرید این وسیله باید به نکات دیگری مانند وزن، ابعاد و ضربه‌گیرها توجه ویژه داشته باشید. برای این کار هنگام خرید به کنسول یا میز فرمان تردمیل دقت کنید تا ببینید تردمیل موردنظرتان چه امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت تردمیل های باشگاهی

قیمت تردمیل‌ باشگاهی با توجه به کارایی هریک متفاوت است. به طور مثال یکی از عواملی که سبب تغییر در قیمت این وسیله می‌شود، زیاد یا کم بودن قدرت موتور است. لازم به ذکر است که در قدم اول ویژگی‌های تردمیل و کارایی آن را مدنظر قرار دهید و هرگز کمیت را فدای کیفیت نکنید.

تردمیل‌های ارزان قیمت از امکانات و کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند، پس بهتر است هنگام خرید، کلیه انتظارات خود را با مشاوران مرکز خرید درمیان بگذارید. عوامل دیگری مانند برند انتخابی، کارایی و امکانات تردمیل و تحمل وزن بر قیمت این دستگاه مؤثر هستند. AC بودن موتور سبب قدرتمند بودن این وسیله‌ شده است.

تردمیل، پرکاربردترین وسیله ورزشی

تردمیل باشگاهی یکی از پرکاربردترین وسیله ورزشی است که امروزه اکثر ورزشکاران به آن نیاز دارند. به دلیل متنوع بودن این دستگاه، هنگام استفاده از آن ابتدا باید توجه کنید که مناسب هدف ورزشی و تناسب اندامتان است یا خیر. اصولا تردمیل‌های باشگاهی بسیار حرفه‌ای و پرقدرت هستند که قابلیت چربی‌سوزی بیشتری نسبت به نمونه‌های خانگی دارند.

همچنین این وسیله قابل استفاده برای وزن‌های مختلف است و افراد با وزن کم و زیاد با این دستگاه کار می‌کنند. در این مقاله سعی بر آن بود که به معرفی کامل انواع تردمیل باشگاهی، بررسی انواع مختلف آن و تأثیر آن بر چربی‌سوزی بپردازیم تا در صورت نیاز از این مطالب بهره بگیرید.

لازم به ذکر است چنانچه قصد انتخاب بهترین تردمیل را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در رزان کالا ارتباط برقرار نموده و کامل و صادقانه مشاوره شوید و با منصفانه ترین قیمت بازار خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *