انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه: پلاستیکی، پارکت یا وینیل؟

انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه: پلاستیکی، پارکت یا وینیل؟

انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه: پلاستیکی، پارکت یا وینیل؟

تنوع بالای انواع  کفپوش سبب شده است تا مشتریان این محصول به دنبال کسب اطلاعات کافی در مورد بهترین کفپوش برای ساختمان‌های مختلف باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی‌ها و مزایای انواع کفپوش را برای مشتریان این محصول بیان کنیم تا بتوانند با کسب اطلاعات کافی در مورد این محصولات، انتخابی مناسب و رضایت بخش داشته باشند.

انتخاب بهترین کفپوش برای آشپزخانه: پلاستیکی، پارکت یا وینیل؟

کفپوش آشپزخانه پلاستیکی با طرح‌های چوبی و ساده بسیار پرطرفدار است. این کفپوش به جهت اینکه ضد آب است برای محیط‌هایی مانند آشپزخانه بسیار مناسب می‌باشد. البته کاربرد آن در محیط‌های دیگر مانند محیط‌های اداری هیچ محدودیتی ندارد. این کفپوش قابلیت شستشو دارد و در برابر مواد شوینده نیز از مقاومت کافی برخوردار است. کفپوش پلاستیکی آشپزخانه  با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه قابل خریداری است. این کفپوش هر چند باید توسط افراد متخصص نصب گردد اما به راحتی و در مدت زمان کوتاه نصب می‌شود.

با توجه به زیبایی  تنوع طرحی که کفپوش پلاستیکی آشپزخانه دارد نصب آن در محیط‌های اداری، تجاری و غیره مناسب است، همچنین یک عایق برودتی است و از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. کفپوش پلاستیکی را می‌توان به راحتی در محیط‌های شیب‌ دار نصب کرد، طرح‌های متنوع این کفپوش سبب شده است تا پاسخگوی دکوراسیون‌های مختلف باشد. در واقع کفپوش پلاستیکی تا حدود ۴۰ طرح دارد و نصب آن با چسب‌های مخصوص که به صورت گالنی و خمیری هستند انجام می‌گیرد.

مشخصات کفپوش‌ پارکت

جهت کسب اطلاعات کافی برای انتخاب بهترین کفپوش لازم است با مشخصات کفپوش پارکت نیز آشنا شوید. کفپوش پارکت در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود و بر این اساس هر سبک و سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. این محصول در برابر نفوذ رطوبت مقاوم است و در واقع خاصیت ضد آب دارد. با توجه به تنوع در طرح و رنگ و مقاومت بالایی که این کفپوش دارد کاربرد آن برای ساختمان‌های  مختلف مناسب است. این کفپوش را می‌توان به راحتی با آب شستشو داد و در برابر مواد شوینده مختلف مقاوم است. طرح‌های متنوع این کفپوش با ضخامت‌های متفاوتی تولید می‌شوند و شامل ضخامت‌های ۲، ۳ و ۵ میلی متر هستند. این کفپوش شامل به لایه محکم و مقاوم است که لایه رویی آن بی رنگ می باشد و در برابر ساییدگی و خراشیدگی از مقاومت بالایی برخوردار است. لایه وسط این کفپوش دارای طرح‌های متنوعی است و همچنین رنگ مختلفی دارد و لایه زیرین این کفپوش که در تماس با زمین قرار می‌گیرد دارای تحمل کششی بالایی است.

مزایای کاربرد کفپوش‌ وینیل

مزایای کاربرد کفپوش‌ وینیل

بهترین کفپوش در واقع کفپوشی است که در برابر عوامل مختلف فیزیکی و شیمیایی بسیار مقاوم باشد. کفپوش وینیل از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. این محصول از جنس پلی وینیل کلراید ساخته شده است و جنس آن ترکیبی از مواد پی وی سی فشرده، فیبر و مواد دیگر است. لایه رویی این کفپوش در برابر نور خورشید مقاوم است و لایه دومی آن نیز جهت محافظت از لایه‌های زیرین است و از استحکام بالایی برخوردار است، لایه سوم آن در واقع لایه طرح‌ها است و در طرح و رنگ های متنوعی تولید می‌شود و در نهایت لایه چهارم از جنس PVC است و در زیر کفپوش قرار دارد. تنوع در طرح و رنگ این کفپوش سبب شده است تا در موارد بسیاری به کار گرفته شود. این کفپوش قابل ترمیم است و در صورتی که به هر تایل آن آسیبی برسد می‌توان آن را جدا کرد و تایل دیگری را جایگزین آن نمود.

کفپوش وینیل در طرح‌های چوبی و سنگی پرطرفدار است و با توجه به تنوع بالایی که دارد برای دکوراسیون‌های مختلف به کار برده می‌شود. قیمت این کفپوش در مقایسه با کفپوش‌های پارکت ارزان‌تر است و تمیز کردن آن بسیار راحت انجام می‌گیرد. با توجه به مقاوم بودن این کفپوش در برابر عوامل مختلف مانند باران و نور خورشید، می‌توان آن را در فضای باز نیز به کار گرفت. کفپوش وینیل خاصیت ضد حریق دارد و همچنین ضد لغزش است. کفپوش وینیل به راحتی نصب می‌شود و نه تنها یک عایق حرارتی است بلکه یک عایق مناسب برای صدا نیز می‌باشد. از ویژگی‌های عالی این کفپوش ضد آب بودن آن است و بر این اساس می‌توان آن را در مکان‌های مرطوب نیز به کار گرفت.

ویژگی‌های کفپوش اپوکسی

بهترین کفپوش علاوه بر اینکه استحکام بالایی دارد، بسیار زیبا و جذاب است. کفپوش اپوکسی در واقع یک کفپوش مقاوم و در عین جذاب است. این کفپوش کاربردهای مختلفی دارد و در ساختمان‌‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار گرفته می‌شود. این کفپوش برای کف آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است و همچنین به سبب  جذاب بودن برای کف منزل نیز در طرح‌های شیک و متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. نصب و اجرای این کفپوش راحت است و قابلیت چسبندگی به سطوح بتونی را دارد. کفپوش اپوکسی در برابر مواد شیمیایی و عوامل فیزیکی از مقاومت بالایی برخوردار است و ظاهر شیک و خوش رنگی دارد.

از دیگر مزایای کاربرد این محصول سازگاری آن با محیط زیست  است. کفپوش اپوکسی  طول عمر بالایی دارد و در برابر عواملی مانند سایش از مقاومت بالایی برخوردار است. این کفپوش استحکام بالایی دارد، اجرای آن در مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و به دلیل زیبایی فوق العاده ای که دارد بسیار مورد استقبال مشتریان است. این محصول بسیار ایمن است زیرا در برابر آتش مقاومت بالایی دارد.

خرید انواع کف پوش‌های ساختمان

خرید انواع کف پوش‌های ساختمان

برای خرید بهترین کفپوش لازم است علاوه بر آشنایی با  مشخصات و نوع کاربرد انواع این محصول، از قیمت انواع کفپوش نیز اطلاع یابید تا بتوانید با توجه به بودجه اقتصادی که در اختیار دارید، کفپوش‌های مناسبی خریداری کنید. انواع کفپوش از نظر قیمت متفاوت هستند و در واقع قیمت این محصولات بر اساس میزان مقاومت و زیبایی و موارد دیگر تعیین می‌شود.

برای خرید بهترین کفپوش  لازم است از مزایا و نوع کاربرد انواع این محصول اطلاع یابید. برخی از انواع کفپوش از جنس محکم‌تری ساخته شده اند، برخی دیگر از انواع این محصول بسیار شیک و زیبا هستند. قیمت کفپوش‌های اپوکسی نسبتا بالا است زیرا این نوع از کفپوش از استحکام بالایی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. کفپوش‌های پارکت در رده بعد قرار دارند و نسبت به کفپوش اپوکسی با قیمت ارزان تری قابل خریداری هستند. کفپوش‌های وینیل نسبت به کفپوش‌ اپوکسی و پارکت ارزان تر هستند. جهت ارتباط با ما به لینک Gamantj.com مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *