چرا نباید لیزر موهای زائد بدن را انجام دهیم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که انجام خدمات لیزر برای رفع موهای زائد را انجام می‌دهید، قطعا از مزایای لیزر موهای زائد بدن آگاهی دارید. بااین‌حال در برخی از مواقع هم توصیه می‌شود که برای سلامتی و بروز احتمالی خطرات، از انجام این‌کار اجتناب کنید.

یکی از نکاتی که باید همواره در شروع استفاده از خدمات لیزر به آن توجه داشته باشید، گرفتن مشاوره با متخصص پوست است. در برخی موارد و استفاده از دستگاه‌های لیزر خاص، پوست برخی افراد دچار سرخی یا کمی سوزش می‌شود که این موضوع اصلا ربطی به زیان‌های این دستگاه ندارد.

بلکه اغلب افرادی که دارای حساسیت پوستی هستند، به این نتایج دچار خواهند شد که با گذشت مدتی، این علائم رفع می‌شود. در این مقاله سعی داریم تا شما را با انجام تمام مراحل این پروسه و انواع دستگاه‌های لیزر و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در بازار آشنا نماییم ، با ما همراه باشید.

معرفی بهترین دستگاه لیزر برای درمان‌های پوستی

اگر قرار باشد که از مزایای لیزر موهای زائد بدن صحبت شود، بهتر است از دستگاه‌هایی که این روزها به ‌وسیله آن‌خدمات لیزر انجام می‌شود، آگاهی کاملی داشته باشید، در واقع دستگاه‌های لیزر اصلی‌ترین گزینه در مفید بودن این فرآیند برای شما هستند.جهت کسب راهنمایی بیشتر برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

مزایا و فوائد لیزر موهای زائد بدن

برای ازبین‌بردن موهای زائد، روش‌های بسیار وجود دارد که می‌تواند زمان‌بر، آسیب‌زا و پرهزینه باشد. جدا از مسائلی که به آن اشاره شد، در برخی مواقع استفاده از این روش‌ها پوستتان را دچار حساسیت کرده و لکه‌هایی روی پوست به‌جای می‌گذارند. برای جلوگیری از چنین آسیب‌هایی، استفاده از مزایای لیزر موهای زائد بدن یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌ها به‌حساب می‌آید.

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد بدن یکی از پرطرفدارترین اقدامات افراد، برای زیبایی و تمیزی پوست بدنشان است. به همین دلیل به‌صورت کلی، لیستی از مزایای لیزر موهای زائد بدن را که شما را مجاب به انجام آن می‌کند، تهیه کرده‌ایم:

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه
  • بدون درد و حساسیت
  • درمان دائمی رشد موها
  • سرعت بالای درمان
  • نیاز به بستری شدن ندارد
  • سالم و موثر
  • مشاهده نتیجه حتی در جلسات اول
  • دقت بالا

برای رنگ پوست و موی شما چه دستگاه لیزری مناسب است؟

تمامی افراد و مراجعه‌کنندگان قطعا از رنگ و جنس پوست یکسانی برخوردار نیستند و تراکم موها در هر فردی متفاوت است. بنابراین، برای هر نوع پوست با میزان رویش مویی که دارد، دستگاه‌های متنوعی پاسخگو درمان است. چون فقط در این صورت می‌توانید مزایای لیزر موهای زائد بدن را افزایش دهید. برای افرادی که پوست روشن‌ و موهای تیره‌تری دارند، باید از دستگاه IPL، لیزر الکساندرایت Alexandrite laser استفاده شود، در نتیجه کسانی که دارای پوستی بسیار روشن هستند، با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت می‌توانند نتایج قابل قبول‌تری بگیرند.

اما برای افرادی که دارای پوستی گندمگون و تیره‌تر با موهای تیره هستند، دستگاه لیزر دایود یا ان دی یاگ (Nd: YAG) مناسب است، اما بهترین نکته‌ای که می‌توانید به آن توجه کنید، مشاوره گرفتن از متخصص پوست قبل‌از انجام اولین جلسه لیزر است.

بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد بدن 2024

یکی از بهترین دستگاه‌های لیزر مو زائد می‌توانید تهیه کنید و از مزایای لیزر موهای زائد بدن بهره ببرید، دستگاه لیزر تیتانیوم است که به‌راحتی می‌توانید از فروشگاه مجموعه تهیه کنید. این دستگاه به‌عنوان بهترین دستگاه لیزر مو در جهان شناخته شده و با کیفیتی که دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که کلینیک زیبایی یا رفع موهای زائد دارند.

در نسخه‌های به‌روز شده این برند، مشاهده خواهید کرد که بسیاری از امکانات متنوع جهت داشتن فاکتورهایی ایده‌آل برای رفع موهای زائد در نظر گرفته شده است.

بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد برای صورت

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس پرو یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد صورت است، که با سری های مخصوصی که دارد، می تواند نازکترین و کرکی ترین موهای زائد صورت باشد، دستگاه تیتانیوم پرو با موثرترین دستگاه در از بین بردن موهای کرکی صورت می باشد.

برای لیزر و انتخاب دستگاه باید به چه مشخصه‌هایی توجه کرد؟

توجه به برخی نکات می‌تواند به بالا رفتن مزایای لیزر موهای زائد بدن کمک کند. ازاین‌رو به 2 مشخصه اساسی که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید، می‌پردازیم:

  • سیستم خنک‌کننده
  • اندازه ناحیه تحت درمان

سیستم خنک‌کننده

اگر از دستگاهی استفاده کنید که مجهز به سیستم خنک‌کننده باشد، دیگر گرما و سوزش ناشی از لیزر موها در حین انجام اصلاح شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین وجود این امکان میزان حساسیت‌های پوستی را کاهش داده و سبب می‌شود تا نیاز به قرار دادن یخ به‌منظور کاهش طول درمان روی پوست نداشته باشید.

اندازه ناحیه تحت درمان

اگر سطح قسمتی که قصد انجام لیزر روی آن را دارید، افزایش پیدا کند، میزان درد کم‌تری از انرژی لیزر به خارج از ناحیه لیزر خواهد رفت و این امر سبب بالا رفتن کیفیت و مزایای لیزر موهای زائد بدن می‌شود. در این‌ صورت است که قیمت لیزر موهای زائد هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

این مشخصه تعداد جلسات را کاهش می‌دهد و علاوه‌بر این‌که نتیجه زودتری می‌گیرید، شاهد عمق و نفوذ اشعه لیزر نیر خواهید بود. این فرآیند شرایط ایمن‌تری را برای اصلاح فراهم می‌کند.

آشنایی با دستگاه های جوانسازی پوست

امروزه استفاده از دستگاه‌ های لیزر برای لیفت و جوان‌سازی صورت، یکی از پرطرفدارترین پروسه‌های افزایش زیبایی، در این روزها محسوب می‌شود که ابتدا به آن‌ها می‌پردازیم. دستگاه‌های لیزر لیفت یا ازبین‌بردن لکه‌های پوستی در 2 نوع متفاوت در بازار وجود دارند:

  • دستگاه لیزر کیوسوئیچ
  • دستگاه هایفو

خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ مجوزدار

دستگاه لیزر کیوسوئیچ یکی از برترین برندهای‌های روز دنیا در عرضه و تولید دستگاه لیزر محسوب می‌شود که برای رفع لکه‌های پوستی یا ازبین‌بردن تتو بسیار کارآمد است. این دستگاه دارای مجوز FDA آمریکا، CE اروپا، ISO 13485 و همچنین دارای مجوز آیمد IMED از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران است.

بررسی قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ

دستگاه لیزر کیوسوئیچ با توجه به وارداتی بودن، مدل و برندهای موجود، دارای قیمت‌های متفاوتی است، قیمت آن معمولا برحسب نرخ روز ارز برآورد می‌شود و البته نحوه خرید هم می‌تواند موثر باشد، نویان طب مانلی به‌دلیل عرضه محصولات خود به‌صورت آنلاین از قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به بازار برخوردار است.

ضمن این‌که تمامی برندهای موجود در این مجموعه، همگی اصل بوده و با کیفیتی عالی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. قیمت دستگاه کیوسوئیچ را می‌توانید از وب‌سایت نویان طب مانلی جست‌وجو کنید و تعرفه‌های پرداخت را هم بررسی کنید.

ازآن‌جایی‌که این دستگاه وارداتی است، قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ بستگی به نوسان‌های ارزی دارد. البته تنوع بالا و کارکرد متفاوت این دستگاه‌ها هم باعث تغییر قیمت در آن‌ها می‌شود. استفاده از این دستگاه زیبایی پوست مزیت‌هایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ازبین‌بردن لکه‌های سیاه و قهوه‌ای پوست
  • ازبین‌بردن لکه‌های ناشی از پیری یا آفتاب سوختگی روی پوست
  • درمان کک و مک
  • جوانسازی پوست و روشن شدن رنگ آن
  • پاکسازی اسکار آکنه و ضایعات عروقی
  • درمان ماه گرفتگی و خال‌های اوتا
  • ازبین‌بردن تمام تتوهای بدن مثل ابرو و لب

مزایای دستگاه هایفو اولترا فورمر7بعدی

پوست صورت با گذر عمر، پوست حالت کشسانی خود را از دست داده و تولید کلاژن به‌حداقل میزان خود می‌رسد، یکی مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دستگاه‌های جوانسازی در بین روش های جوانسازی و لیفتینگ صورت، دستگاه هایفو است.

بررسی قیمت دستگاه هایفو

خرید این دستگاه به‌صورت آنلاین، می‌تواند بسیار موثر و مناسب‌تر باشد. قیمت دستگاه هایفو به‌دلیل وارداتی بودن تحت تاثیر نوسان‌های ارزی در بازار است و نمی‌تواند قیمتی ثابت برای آن در نظر گرفت. ازطرفی تعداد بالایی که در تنوع این دستگاه‌ها، سبب شده تا قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت باشد.

با مراجعه به وب ‌سایت نویان طب مانلی می‌توانید از قیمت این دستگاه‌ها مطلع شوید یا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید، نویان طب مانلی برای ایاب و ذهاب، نصب و آموزش کار با این دستگاه‌ها هیچ هزینه‌ای را در نظر نگرفته است، بنابراین، می‌توانید از مزایای خرید دستگاه از این شرکت بهره‌مند شوید.

نحوه عملکرد دستگاه هایفو در بازسازی پوست

استفاده از دستگاه هایفو هیچ‌گونه ضرری به پوستتان وارد نمی‌کند و با ایجاد واکنش‌هایی طبیعی، باعث تحریک بدن به ساخت کلاژن لازم برای قوام پوست می‌شود. این فرآیند با به‌هم متصل شدن امواج فراصوتی که توسط دستگاه هایفو تولید شده، در نقطه‌ای شروع می‌شود که به این نقاط ایجاد شده، میکروبرن می‌گویند.

ازآن‌جایی‌که میکروبرن‌ها دمای بسیار بالایی دارند، در لایه درم و هیپودرم باعث تحریک فیبروپلاست‌ها می‌شوند. در واقع همین فیبروپلاست‌ها هستند که باعث ترشح کلاژن و الاستین خواهند شد. با کمک همین امواج است که بدن ما به‌صورت خودکار و طبیعی واکنش نشان می‌دهد تا تولید رشته‌های پروتئینی دوباره از سر گرفته شود.

جمع‌بندی

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که افراد، این روزها برای رفاه و زیبایی خود در نظر می‌گیرند، استفاده از مزایای لیزر موهای زائد بدن است. این خدمات توسط کلینیک‌های زیبایی با بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار می‌گیرد. تنوع دستگاه‌های موجود در بازار باعث شده تا شرکت نویان طب مانلی اکثر برندهای موجود و خوش ‌نام را در مجموعه خود داشته باشد تا کاربران بتوانند مطابق با خواسته و نیاز خود، آن‌ها را با بهترین قیمت‌ها تهیه کنند.

در این مقاله به بررسی برخی دستگاه‌های لیزر زیبایی ازجمله جوان‌سازها یا لیفت پوست و لیزر موهای زائد پرداخته شد. با مطالعه این بخش می‌توانید انتخاب بهتر و هوشمندانه‌تری نسبت به خرید این دستگاه‌ها داشته باشید، درحال‌حاضر، افراد به زیبایی ظاهر خود بیش از هرچیزی اهمیت می‌دهند. به همین دلیل، تعداد متقاضیانی که به‌منظور برخورداری از خدمات لیزر به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، بسیار زیاد است. شرکت نویان طب مانلی در حوزه تجهیز کلینیک های زیبایی و رونق کسب و کار مشتریان خود همواره در کنار شما ایستاده است.

دیدگاهی در “چرا نباید لیزر موهای زائد بدن را انجام دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *