شغل اکثر ایرانیان مقیم امارات چیست؟

آیا می‌دانید ایرانیان مقیم امارات حدود نیم‌میلیون نفر از جمعیت ۸۸.۵۲ درصدی مهاجران این کشور را تشکیل می‌دهند و اغلب آن‌ها برای کار به امارات مهاجرت کرده‌اند؟ اگر به دنبال فرصت‌های جدید برای اشتغال هستید، امارات با برخورداری از زیر ساخت‌های پیشرفته، درآمدهای بالا و سیستم بدون مالیات مقصد جذابی برای شما خواهد بود.

جالب است بدانید متوسط درآمد سالیانه در امارات حدود ۲۵۰ هزار درهم یا معادل ۳.۵ میلیارد تومان است و همین موضوع سبب شده است بسیاری از ایرانی‌ها، امارات را به‌عنوان محلی برای توسعه حرفه و ایجاد کسب و کار خود انتخاب کنند.

خدمات درمانی و پزشکی؛ از نیاز‌های ضروری امارات

در حال حاضر توسعه خدمات پزشکی و درمانی در دستور کار اصلی دولت امارات قرار دارد و انتخاب اید‌ه‌آلی برای ایرانیان مقیم امارات است؛ بنابراین برای افرادی که در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل کرده‌اند از پزشک متخصص گرفته تا پرستار، کارشناس تغذیه، دندانپزشک، بهیار و غیره امارات کشور بسیار مناسبی است.

بعد از دوران پاندمی‌ کرونا نیاز به استخدام پرستار مرد و زن در امارات رشد روزافزونی داشته و به یکی از بهترین شغل‌های ایرانیان در دبی و امارات تبدیل شده است که در حال حاضر بسیاری از ایرانیان در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.

پاسپورت دومینیکا مخصوص ایرانی ها برای اقامت در امارات

مشاوره املاک؛ پردرآمد و جذاب

همرا‌هان عزیز اگر در زمینه املاک و مشاوره ملک از تجربه و تخصص خوبی برخوردار بوده و سابقه کار داشته و البته در زبان انگلیسی نیز تسلط دارید، مشاوره املاک یکی از بهترین شغل‌های آزاد در امارات است که امروزه بسیاری از مهاجران ایرانی در این زمینه فعالیت داشته و به درآمدهای بالایی رسیده‌اند.

رشته‌های مهندسی؛ از مشاغل پرطرف‌دار

از دیگر مشاغلی که مورد توجه ایرانیان مقیم امارات قرار دارد باید به رشته‌های فنی و مهندسی اشاره کنیم. امارات کشور توسعه یافته‌ای است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌هایی همچون مهندسی و تکنولوژی داشته و مهندسان در رشته‌های عمران، برق هوا فضا، الکترونیک و… می‌توانند در آن فرصت‌های شغلی بسیاری داشته باشند.

مشاغل مهندسی در امارات جزو پردرآمدترین مشاغل موردنیاز در این کشور محسوب می‌شوند که معمولاً از سوی مهاجران ایرانی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

مشاغل گردشگری؛ مهم‌ترین منبع درآمد امارات

امارات به ویژه شهر دبی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده که هرساله میزبان میلیون‌ها توریست در سراسر جهان است. دولت امارات همواره سعی داشته است اقتصاد این کشور را از حالت وابسته به تجارت نفت خارج کرده و بیشتر تمرکز خود را بر حوزه گردشگری و توریسم معطوف کرده است.

باید بدانید سرمایه گذاری در این بیزینس پردرآمد در امارات بسیار مورد توجه ایرانیان است. اگر در این زمینه تجربه دارید، می‌توانید در حوزه‌های برگزاری تور مسافرتی، رزرو هتل، بازدید از مناطق دیدنی و غیره فعالیت کرده و درآمد‌های بالایی را تجربه کنید.

آرایشگری زنانه و مردانه؛ مهارت پردرآمد

از آنجایی که راه اندازی آرایشگاه مردانه یا زنانه به سرمایه چندان زیادی نیاز ندارد، بسیاری از مهاجران ایرانی در امارات به این حرفه روی آورده‌اند. خانم‌ها و آقایان در امارات می‌توانند بعد از راه اندازی سالن زیبایی افرادی را در لاین‌های مختلف استخدام کرده و از این طریق نیز درآمدزایی کنند.

بنابراین، اگر به فکر راه اندازی کسب و کار خود در امارات هستید، باید بدانید ایرانی‌های بسیاری در این حوزه فعالیت داشته و شما می‌توانید با ایده‌های جذاب و هوشمندانه در حوزه آرایشگری پیشرفت خوبی داشته باشید.

ثبت شرکت در دبی و خرید ملک در دبی جهت اخذ اقامت امارات

آشپزی؛ بهترین حرفه برای مهاجران

آشپزی یکی دیگر از مشاغلی است که ایرانی‌‌های مقیم امارات در آن مشغول به کار هستند. استخدام آشپز در دبی و امارات از بین ایرانی‌ها از گذشته‌های دور تابه‌حال در این کشور رایج بوده است. درواقع به علت نزدیکی ذائقه غذایی اماراتی‌‌ها با ایرانی‌ها استخدام آشپز ایرانی در رستوران‌های این کشور رونق فراوانی دارد.

اگر به‌عنوان آقا یا خانم در آشپزی مهارت دارید و به دنبال یک شغل پردرآمد در امارات هستید، می‌توانید با داشتن تجربه و تخصص کافی به صورت حرفه‌ای در این کشور به درآمدزایی بپردازید. با توجه به فراوانی رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی در این کشور، امارات برای مهاجرت آشپز‌ها و سرآشپز‌های حرفه‌ای گزینه بسیار مناسبی است.

البته توجه داشته باشید برای مهاجرت به امارات و فعالیت در حوزه آشپزی، تنها داشتن مدرک بین‌المللی کافی نیست؛ بلکه صرفاً یک امتیاز و رزومه مطلوب برای شما محسوب می‌شود. شما باید به سابقه کاری و آشنایی به زبان انگلیسی نیز توجه داشته باشید؛ زیرا یک امتیاز مثبت برای آشپزان ایرانی به شمار می‌آید.

سوپرمارکت؛ کسب‌وکاری پرسود

ایرانیان بسیاری در امارات در زمینه سوپرمارکت و خواروبار فروشی فعالیت دارند. اگر در ایران سابقه اداره سوپرمارکت را داشته‌اید، این کسب و کار برای ایرانی‌ها در امارات یک فرصت اید‌ه‌آل است. برای این کار تنها کافی است مغاز‌ه‌ای اجاره کرده و شغل آزاد خود را راه بیندازید.

نانوایی؛ یک ایده جذاب و پررونق

یکی دیگر از مشاغل ایرانیان مقیم امارات نانوایی است. اگر نانوا هستید و قصد مهاجرت به دبی را دارید، باید بگوییم شما به‌عنوان یک شاطر باتجربه می‌توانید نانوایی خود را به راه انداخته یا حتی در نانوایی‌های رستوران‌های امارات مشغول به کار شوید و به درآمدهای بالایی برسید. مهاجران از طریق حرفه نانوایی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

دسته اول

متقاضیانی هستند که قصد دارند به طور مستقیم به‌عنوان نانوا به امارات مهاجرت کنند.

دسته دوم

اشخاصی هستند که تولیدی و شرکت خود را در این حوزه داشته و به دنبال کارآفرینی یا تأسیس تولیدی از طریق مهاجرت به این کشور هستند.

در هر صورت اگر شاگرد نانوا یا نانوا هستید یا در حوزه‌های کیک پزی، شیرینی پزی، بیسکویت سازی، شکلات سازی و غیره مهارت و تجربه دارید، امارات یک مقصد مهاجرتی آینده‌دار برای شما خواهد بود.

خیاطی و طراحی لباس؛ هنری ارزشمند

برای فعالیت در شغل خیاطی در امارات شما باید از مهارت و تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشید. امروزه ایرانیانی که توانسته‌اند به هنر و تجربه بسیاری در این زمینه دست پیدا کنند جزو افرادی با درآمد بالا در امارات محسوب می‌شوند.

شغل خیاطی و استخدام طراح لباس در امارات یکی از پردرآمدترین مشاغل برای خانم‌ها و آقایان در این کشور است؛ اما به طور کلی درآمد شما به توانایی، تجربه کاری و مهارتتان بستگی دارد. برای این شغل نیازی به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما نیست که یک مزیت مهم محسوب می‌شود.

شغل اکثر ایرانیان مقیم امارات

مهاجرت به امارات در کمترین زمان با افدل گروپ

تیم حرفه‌ای و کاربلد افدل گروپ با برخورداری از بیش از ۱۰ سال سابقه و مشاوران باتجربه آماده است تا کلیه خدمات اخذ اقامت امارات مخصوص ایرا نی ها، ثبت شرکت، خرید ملک، اخذ پاسپورت دومینیکا، مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، استخدام در دبی، ویزای توریستی دبی و غیره را به بهترین نحو ممکن به هم‌وطنان عزیز ارائه دهد.

همچنین شما می‌توانید برای امور حقوقی خود در دبی با مشاوران حقوقی و وکلای مهاجرتی مجموعه ما در ارتباط بوده و در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید. با وجود افدل گروپ دیگر نیازی نیست نگران کار‌های مهاجرتی خود باشید و تنها کافی است با یک تماس کار را به کارشناسان ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *