بهترین کباب ترکی تهران را در رستوران ماویدا میل کنید!

کباب جایگاه ویژه‌ای درآسیا و به‌ویژه برای ما ایرانی‌ها دارد. برای ایرانیانی که انواع مختلفی از کباب را در فرهنگ غذایی خود دارند و حتی آن را به کشورهای دیگر هم صادر می‌کنند، کمی سخت است که بتوانند دل از کباب‌های ایرانی خود کنده و به سراغ نوع خارجی‌اش‌ بروند. با این حال، کباب ترکی نه‌تنها توانسته توجه ایرانی‌ها را به خود جلب کند، که سال‌هاست انواع مختلف آن را در سراسر کشور می‎بینیم.

اما با وجود این همه رقیب، از کجا می‌توانیم بهترین کباب ترکی تهران را پیدا کنیم؟ رستوران ترکی ماویدا همان چیزی است که برای تجربه کردن طعم اصیل کباب ترکی نیاز دارید. سرآشپزان بین‌المللی این رستوران طعم واقعی و اصیل کباب‌ ترکی‌ را به مشتریان خود می‌دهد و تجربه متفاوتی از این غذای پرطرفدار می‌سازند.

در رستوران ترکی ماویدا می‌توانید لذیذترین و خوشمزه‌ترین کباب ترکی تهران را میل کنید. مشتریان این رستوران به دلیل کیفیت و تازگی بالای موادغذایی و بافت و طعم بی‌نظیر غذاها، معتقدند که مونارچ همان طعم اصیل و واقعی کباب ترکی‌های استانبول را یادآوری می‌کند.

بهترین کباب ترکی تهران در رستوران ماویدا

سفارش دادن کباب ترکی در تهران کار سختی نیست. در بسیاری از رستوران‌های سراسر تهران می‌توان این غذا را سفارش داده و نوش جان کرد اما اگر مایل‌اید طعم واقعی و اصیل کباب ترکی را بچشید، بهتر است به سراغ رستوران مونارچ بروید زیرا سرآشپزان این رستوران، استانبول را به سر میزتان می‌آورند!

در رستوران ترکی ماویدا، می‌توان انواع غذاهای ترکی را با شیوه پخت اصیل‌شان میل کرد زیرا هرچند که سرآشپزان این رستوران به‌ انواع غذاهای ملل مسلط هستند اما اصالتاً اهل ترکیه بوده و بهتر از هر سرآشپز غیربومی دیگری می‌توانند به طعم و اصالت کباب ترکی متعهد باشند.

رستوران ماویدا در مجتمع رستورانی مونارچ واقع شده. شعار مونارچ «یک ملاقات باشکوه» است و این دقیقاً چیزی است که در رستوران ماویدا تجربه خواهید کرد. ملاقاتی باشکوه با بهترین و لذیذترین کباب ترکی تهران در محیطی لوکس، با خدمات مجلل که به شما تجربه جدیدی از طعم و مزه را هدیه می‌دهد.

رستوران ماویدا در مجتمع رستورانی مونارچ

مجتمع رستورانی مونارچ در محله زعفرانیه و در سه طبقه مجزا با معماری چشم‌نواز یونانی-ایرانی طراحی شده. عمارت مونارچ شامل رستوران ترکی ماویدا، رستوران ایرانی مرآت و کافه میست می‌شود. در هر طبقه لیست متنوعی از بهترین و لذیذترین غذاهای ملی و بین‌المللی، در زیباترین و چشم‌نوازترین مکان و با مجلل‎‌ترین خدمات سرو می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت عمارت مونارچ مراجعه کرده و یا با شماره 021179028 تماس گرفته و میز خود را رزرو کنید.

آدرس مجتمع رستورانی مونارچ: زعفرانیه، خیابان آصف (اعجازی)، روبه‌روی سفارت ویتنام، نبش کوچه قابوس

ساعت کاری: 8 تا 22:30

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *