بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران

یادگیری زبان فرانسه یکی از پر مخاطب ترین زبان های دنیا است و زبان آموزان زیادی در سراسر دنیا اقدام به یادگیری این زبان می کنند. اگر فرصت شغلی و تحصیلی در کشور های فرانسوی زبان برای تان پیش آمده باشد شما نیاز دارید که برای یادگیری این زبان در کلاس های زبان فرانسه شرکت کنید. در تهران آموزشگاه های زیادی وجود دارد که به تدریس این زبان زیبا می پردازند، در اینجا ما قصد داریم شما را با بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران آشنا کنیم تا براساس شرایط خود بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

دلایل یادگیری زبان فرانسه

در بسیاری از کشور های اروپایی، زبان فرانسوی به عنوان زبان دوم در نظر گرفته می شود، شما با یادگیری زبان فرانسه می توانید وارد بازار کار جهانی شوید و با دیگر شرکت های بین المللی به رقابت بپردازید.

یادگیری زبان فرانسه این فرصت را برای شما فراهم می کند تا فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی را به دست بیاورید.

همانطور که میدانید ۴۰ تا ۵۰ درصد واژگان انگلیسی از زبان فرانسه است. همین امر باعث می شود دایره لغات و مهارت های گرامری تان افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از دلایل یادگیری زبان فرانسوی آشنایی با فرهنگ و تاریخ آن است. زبان فرانسوی باعث می شود تا بتوانید ارتباط بیشتری با غیر انگلیسی زبانان برقرار کنید.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران

۱. آموزشگاه زبان موسسه دهخدا

آموزشگاه دهخدا یکی از بهترین موسسه های آموزشی برای یادگیری انواع بسیار زیادی از زبان ها به خصوص زبان فرانسوی است. موسسه زبان دهخدا تحت دپارتمان تخصصی زبان فرانسه یکی از پیشگامان آموزش زبان فرانسه است.

در کلاس های یادگیری زبان فرانسه، هر ۴ مهارت اصلی زبان، مهارت نوشتاری،‌ گفتاری، شنیداری و خواندن مورد توجه و آموزش می باشند. تمامی کلاس های یادگیری زبان فرانسه در دو حالت آنلاین و حضوری در بالاترین کیفیت آموزشی براساس بهترین منابع آموزشی برگزار می شوند و تمامی اساتید آشنا با روش های نوین تدریس می باشند.

کلاس های زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود تا زبان آموزان بتوانند بسته به شرایط‌شان در کلاس ها شرکت کنند.

موسسه دهخدا با برگزاری کلاس زبان فرانسه، زبان آموزان را آماده می کند تا در آزمون های بین المللی شرکت کنند و نمره قبولی را دریافت کنند. از ویژگی های برجسته این موسسه برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون TEF, TCF, TEFAQ, DELF, DALF است و حتی شما را برای مصاحبه سفارت نیز آماده می کنند.

۲. آموزشگاه زبان فرانسه اسپیکان

آموزشگاه زبان فرانسه اسپیکان از با سابقه ترین آموزشگاه های تهران در یادگیری زبان فرانسه است. اساتید این آموزشگاه دارای مدارک معتبر دانشگاهی و بین المللی زبان فرانسه هستند تا به زبان آموزان کمک کنند تا زبان فرانسه را به صورت اصولی و هدفمند یاد بگیرند.

از ویژگی های آموزشگاه زبان فرانسه اسپیکان برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون TEF, TCF, TEFAQ, DELF, DALF است و حتی شما را برای مصاحبه سفارت نیز آماده می کنند.

در این آموزشگاه کلاس های زبان فرانسه براساس کتاب های مورد تایید سفارت برگزار می شود و در پایان هر دوره آزمون هایی برای سنجش پیشرفت زبان آموزان گرفته می شود.

۳. انستیتو میلاد

انستیتو میلاد از بهترین آموزشگاه های تهران است که تمرکز بر یادگیری زبان فرانسه دارد. این موسسه با کمک اساتید باتجربه و تحصیل کرده به آموزش زبان فرانسه می پردازد و با کمک آخرین متدهای آموزشی زبان فرانسه را به بهترین شکل به زبان آموزان آموزش می دهد.

انستیتو میلاد با برگزاری کلاس های زبان فرانسه به صورت حضوری و آنلاین شرایط را برای تمامی متقاضیان یادگیری زبان فرانسه فراهم کرده است تا آن ها بدون دغدغه بتوانند در دوره های یادگیری زبان فرانسه شرکت کنند. کلاس های زبان فرانسه در این موسسه به صورت فشرده و فوق فشرده، عادی برگزار می شود.

از ویژگی های برجسته این موسسه برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون TEF, TCF, TEFAQ, DELF, DALF است و حتی شما را برای مصاحبه سفارت نیز آماده می کنند.

۴. موسسه زبان نگار

موسسه زبان نگار با بهره گیری از اساتید مجرب و تحصیل کرده به برگزاری کلاس های زبان فرانسه می پردازند. دوره های یادگیری زبان فرانسه این امکان را برای زبان آموزان فراهم می آورد تا بطور کامل فرانسه را یاد بگیرند.

این موسسه با برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی چون TEF, TCF, TEFAQ, DELF, DALF شما را آماده می کند تا نمره قبولی را از این آزمون ها دریافت کنید و برای مصاحبه سفارت نیز آماده شوید.

کلاس های زبان فرانسه موسسه نگار به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود این کلاس ها به صورت ترمیک، فشرده برای زبان آموزان تدوین شده است تا آنان بتوانند به راحتی در این کلاس ها شرکت کنند.

از دیگر ویژگی های این موسسه برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی است که در کلاس های نیمه خصوصی ۳ الی ۶ نفر شرکت می کنند و کلاس های خصوصی یا در منزل و یا در موسسه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *