با 10 فستیوال مشهور برزیل بیشتر آشنا شوید!

کشور برزیل یکی از سرزنده‌ترین کشورهای جهان است و هر سال فستیوال‌های متعددی را برگزار می‌کند؛ از فستیوال مشهور ریو گرفته تا فستیوال‌ کمتر شناخته‌ شده‌ای مثل فستیوال فستا دو بنفیم. در تمامی این فستیوال‌ها فرهنگ و آداب‌ورسوم کشور برزیل به‌خوبی نشان داده می‌شود. اگر شما هم به فرهنگ غنی و رنگارنگ برزیل علاقه‌مند هستید، برای درک بهتر این فرهنگ بهتر است زمانی در تور برزیل شرکت کنید که فستیوال مهمی در این کشور در حال اجرا باشد؛ در ادامه این مطلب همراه بکتاش تراول باشید تا شما را با 10 تا از مهم‌ترین فستیوال‌های این کشور و زمان برگزاری هر کدام بیشتر آشنا کنیم.

C:\Users\Technic\Downloads\rio-de-janeiro-4965438_1920.jpg

این شما و این 10 فستیوال مهم برزیل

این شما و این 10 فستیوال مهم برزیل

کشور برزیل در کنار طبیعت زیبایش به فستیوال‌های پرشوری که در آن برگزار می‌شود هم شناخته می‌شود؛ در ادامه این مقاله همراه بکتاش تراول باشید تا شما را با 10 فستیوال مهم برزیل بیشتر آشنا کنیم.

1. فستیوال ریو

احتمالا شما هم اسم این فستیوال مشهور برزیل را شنیده‌اید. اگر قصد شرکت در این جشن را دارید بهتر است تور برزیل اواخر فوریه تا اوایل مارچ بکتاش تراول را رزرو کنید؛ محل اصلی برگزاری این فستیوال در شهرهای ریودوژانیرو، رسیفه و سالوادور است؛ در مدت برگزاری این کارناوال تمام کشور برزیل غرق رقص و موسیقی شده و در تمام خیابان‌های این کشور رژه‌های شادی برگزار می‌شود.

2. فستیوال سمانا سانتا

جشن سمانتا سانتا مربوط به عید پاک است و از آنجایی که کشور بزریل بیشترین جمعیت کاتولیک جهان را دارد، این جشن با شکوه و تجمل زیادی در این کشور برگزار می‌شود. در ایام جشن سمانتا سانتا شوروحال عجیبی در سرتاسر خیابان‌های کشور برزیل جریان دارد و مردم شهر اوروپرتو این مناسبت را به‌طور ویژه‌ای جشن می‌گیرند.

3. فستیوال فولکلور پارینتینز

بعد از کارناوال ریو، فستیوال فولکلور پارینتینز شهرت زیادی دارد؛ این فستیوال که به نام‌های بومبا می بو و دو بوی بومبا نیز شناخته می‌شود هر ساله توریست‌های زیادی را به کشور برزیل جذب می‌کند. اگر شما هم قصد شرکت در این فستیوال 3 روزه را دارید، باید تور برزیل اواخر ماه ژوئن بکتاش تراول را رزرو کنید. اگر به فرهنگ عامیانه آمازوناس و موسیقی و رقص محلی برزیل علاقه دارید، بهتر است فرصت شرکت در این فستیوال را از دست ندهید.

4. فستیوال لولاپالوزا

فستیوال لولاپالوزا، یکی از بهترین جشنواره‌ها برای علاقه‌مندان به موسیقی محلی‌ست. این فستیوال در شهر سائوپائولو برگزار می‌شود و برای شرکت در آن شما باید در تاریخ 25 الی 27 مارس در برزیل حضور داشته باشید.

5. فستیوال فستا دو بنفیم

این فستیوال یکی از جشن‌های شاد و مذهبی برزیل است و همیشه در ایالت سالوادور برگزار می‌شود. زمان برگزاری این فستیوال دومین پنج‌شنبه بعد از روز سه پادشاه است. در فستیوال فستا دو بنفیم معمولا همه‌ی مردم لباس سفید پوشیده و روبه‌روی کلیسای Senhor do Bonfim گرد هم می‌آیند. در این جشن پله‌های کلیسا و همچنین سر شرکت‌کنندگان با آب معطر شسته شده و سرودهای مذهبی خوانده می‌شود. در پایان جشن، شرکت‌کنندگان به یک وعده غذای خوشمزه محلی به نام آکاراژه دعوت می‌شوند.

6. فستیوال اوپرا آمازونس

مانائوس یکی از زیباترین شهرهای برزیل است و طبیعت آن قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. فستیوال اوپرا آمازونس هر سال به‌مدت سه هفته در ماه‌های آپریل و می در این شهر برگزار می‌شود. با شرکت در این فستیوال می‌توانید به تماشای رقص باله و نمایش‌های اوپرا بنشینید و از موسیقی کلاسیک نهایت لذت را ببرید.

7. فستیوال سائو جوائو

فستیوال سائو جوائو یکی از رنگارنگ‌ترین جشنواره‌های کشور برزیل است؛ این فستیوال در ایالت‌های شمال‌شرقی برزیل و به‌مدت 3 روز برپا می‌شود. فستیوال سائو جوائو ریشه در سنت‌ها و آداب‌ورسوم کاتولیک دارد و برای احترام به سنت جان پاتیست برگزار می‌شود. در این فستیوال که پر از موسیقی، رقص و غذاهای سنتیِ دلچسب است، آقایان با پیراهن‌های چهارخانه و کلاه حصیری و خانم‌ها با دامن‌های رنگارنگ حضور پیدا می‌کنند. برای شرکت در این فستیوال و آشنایی غرق‌شدن در فرهنگ برزیل، از شما دعوت می‌کنیم تا در تور برزیل اواخر ماه ژوئن بکتاش تراول شرکت کنید.

C:\Users\Technic\Downloads\party-1085831_1920.jpg

با شرکت در تور برزیل آژانس بکتاش تراول فرصت شرکت در فستیوال سائو جوائو را از دست ندهید!

8. فستیوال سیریو دی نازاره

در یکشنبه دوم ماه اکتبر در شهر بلم ایالت پارا، فستیوال سیریو دی نازاره برگزار می‌شود. در این فستیوال که برای بزرگداشت حضرت مریم برگزار می‌شود، مردم همراه با مجسمه بزرگی از حضرت مریم، به راهپیمایی در خیابان‌های بلم می‌پردازند؛ این راهپیمایی که با سرود، نیایش و آتش‌بازی همراه است، چند کیلومتر ادامه دارد و به‌همین‌دلیل یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های مذهبی برزیل است.

9. فستیوال کاچاچا

یکی از نوشیدنی‌های محبوب برزیل، کاچاچا است؛ علاقه مردم برزیل به این نوشیدنی آنقدر زیاد است که هر سال یک فستیوال باشکوه برای آن برگزار می‌کنند. در این جشن در کنار سرو نوشیدنی، می‌توان از رقص و غذاهای ملی نیز لذت برد؛ چنانچه قصد شرکت در این فستیوال را دارید، باید برای تور برزیل اواسط آگوست اقدام کنید.

10. فستیوال اکتبرفست

این فستیوال که از جشن اکتبرفست آلمانی الهام گرفته شده است درست مثل فستیوال کاچاچا مربوط به نوشیدنی‌ست. این فستیوال برای 3 هفته در شهر بلومنائو ایالت سانتا کاتارینا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به آبجو، غذاهای سنتی، موسیقی و رقص از سراسر دنیا در آن حضور پیدا می‌کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی‌کردیم نگاه کوتاهی به فستیوال‌های برزیل داشته باشیم؛ همان‌طور که مشاهده کردید در کشور برزیل هر سال فستیوال‌های متنوعی برگزار می‌شود و این تنوع بالا می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد. فرقی ندارد عاشق موسیقی سنتی و فرهنگ برزیل هستید یا از جنب‌وجوش جشن‌های این کشور خوشتان می‌آید، به هر حال حتما فستیوالی هست که بتواند رضایت شما را به دست بیاورد.

برای شروع یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و شرکت در فستیوال‌هایی که در بالا گفته شد، از شما دعوت می‌کنیم که در تور برزیل همراه ما باشید؛ ما در بکتاش تراول با تجربه‌ای که در این زمینه داریم به شما قول می‌دهیم که در کشور برزیل هیچ لحظه خاصی را از دست نداده و از سفرتان نهایت لذت را ببرید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور برزیل می‌توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در بکتاش تراول به آدرس https://bektashtravel.com/ در تماس باشید.

02147735000

02157952

منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *