گریم و آرایش داماد برای روز عروسی چقدر مهم است؟

اینکه همه توجه‌ها به سمت عروس است و همه سعی دارند بدانند که عروس به چه سالنی برای شب عروسی مراجعه می‌کند بسیار مهم است، اما در کنار آن نمی‌توان از اهمیت گریم و آرایش داماد در روز عروسی غافل شد. دامادها نیز باید برای مراسم عروسی تدارکات لازم را مهیا کنند و هرچه سریعتر به بهترین سالن آرایش مردانه مراجعه کنند؛ زیرا به همان اندازه که گریم و آرایش عروس مهم است قطعاً گریم و آرایش داماد نیز مهم خواهد بود.

این اهمیت بسیار زیاد به خاطر بهتر شدن شدن عکس‌ها و آراسته‌تر نشان دادن در میان مهمانان است. مردان در گذشته خیلی به ظاهر خود اهمیت نمی‌دادند و تنها کاری که برای آراستگی انجام می‌شد مربوط به کوتاهی موها و اصلاح ریش و سبیل بود. اما امروزه تغییر و تحولات و تغییر نگرش‌ها باعث شده مردان از قبل خیلی بیشتر به خود و زیبایی و آراستگی‌شان اهمیت دهند؛ به همین دلیل است که دامادها در روز عروسی با استایل متفاوت و خاص ظاهر می‌شوند که قطعاً جذاب‌ترین مرد در جشن خواهند بود.

تغییر در حالت تقارن ریش‌ها در دو طرف صورت و مرتب کردن استایل مو تاثیر بسزایی در زیباتر شدن داماد خواهد گذاشت. اما امروزه دامادها را با وجود گریم متفاوت‌تر از همیشه نشان می‌دهند اگر شما هم کنجکاو هستید بدانید گریم، ارایش و میکاپ داماد به چه صورتی انجام می‌شود تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سالن آرایش مردانه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

در سالن‌های آرایش مردانه خدمات مختلفی انجام می‌گیرد که تنوع بسیار زیادی دارند اما برخی از این خدمات مخصوصاً برای دامادها در نظر گرفته شده تا به بهترین حالت ممکن برای روز عروسی آماده شوند. قطعاً برای شما هم سوال پیش می‌آید که این خدمات شامل چه مواردی هستند در ادامه به همه آنها اشاره خواهیم کرد:

گریم فوق تخصصی داماد

به همان اندازه که میکاپ عروس اهمیت دارد اینکه چهره داماد هم مناسب و آراسته باشد مهم بوده و این کار را با استفاده از گریم فوق تخصصی انجام می‌دهند. منظور از گریم استفاده از لوازم آرایشی مثل سایه و خط چشم و ریمل برای داماد نیست. بلکه با استفاده از کرم پودر و کانتورینگ و کانسیلر می‌توانند پستی‌ها و نقایص مختلف را در صورت از بین برده و آن را به متعادل‌ترین حالت ممکن درآورند. در این خدمات میکاپ آرتیست سعی می‌کند با استفاده از کرم پودر پوست را صاف و یکدست کرده و آن را بدون هیچ گونه لک و کک و مک به نمایش بگذارد. در کنار آن استفاده از کانسیلر برای از بین بردن گودی زیر چشم مردان بسیار کار مناسبی است. علاوه بر آن کانتورینگ باعث می‌شود که بینی با زوایای کوچک و زیباتر نشان داده شود و برجستگی‌های صورت نیز مثل گونه‌ها، شقیقه و استخوان فک خیلی جذاب‌تر به نظر برسد.

فشیال و جوانسازی در دو مرحله

از خدماتی که انجام آن برای داماد از اهمیت بالایی برخوردار است، فشیال بوده که فشیال به معنی پاکسازی و تمیز کردن صورت از هرگونه جوش، لک و آلودگی است. در این زمینه ابتدا با استفاده از اسکراب‌های لایه بردار قوی پوست صورت را از چربی‌ها و لایه‌های سلولی مرده جدا می‌کنند. بخور دادن صورت در این مرحله باعث می‌شود که همه جوش‌های سرسیاه و چرکی نرم شده و آماده تخلیه باشند. پس از آن که جوش‌ها را به طور کامل تخلیه کردند آنگاه نوبت به استفاده از مرطوب کننده و آبرسان می‌رسد که با استفاده از ماسک‌های مختلف انجام خواهد شد. سپس پوست صورت را در مجاورت نور ال ای دی قرار می‌دهند تا به طور کامل لیفت سازی و محکم شود.

هیرکات و استایل مو

از دیگر خدماتی که برای دامادها انجام می‌دهند هیرکات و استایل مو است. هیرکات به معنی کوتاه کردن مو بوده که حد و حدود آن را آرایشگر و یا خود داماد بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود تعیین می‌کند. در واقع برخی دامادها موی بلند را بیشتر می‌پسندند و برخی دیگر موی کوتاه را دوست دارند. استایل مو نیز حالت دادن آن به سمت بالا، یک طرفه، فر، لخت یا موجدار است. در این مورد نیز داماد می‌تواند نظر و سلیقه شخصی خود را بیان کند و بر اساس آن آرایشگر خدمات مورد نظر را انجام دهد.

پدیکور و مانیکور

پدیکور و مانیکور از جمله خدمات مختلفی هستند که برای داماد و دیگر مشتریان انجام می‌شود. برای مانیکور در واقع ناخن‌های دست مورد هدف قرار می‌گیرند. یعنی تمام ناخن‌ها به صورت کامل سوهان کشی شده و مرتب خواهند شد و در کنار آن تمام گوشت‌ و پوست‌های اضافه اطراف ناخن با یک وسیله مخصوص گرفته می‌شود و ظاهری زیبا و مرتب به ناخن‌ها خواهد داد. پدیکور نیز شامل رسیدگی به ناخن‌های انگشتان پا می‌شود. در این زمینه نیز همه ناخن‌های پا را با استفاده از ناخنگیر گرفته و سوهان کشی می‌کنند سپس گوشت‌های اضافه را نیز می‌گیرند، در این صورت ناخن‌های پا مرتب و تمیز به نظر خواهند رسید.

بهترین سالن آرایش مردانه کدام است؟

اینکه بتوانید سالنی را پیدا کنید که همه خدمات تخصصی را برای داماد انجام دهد از اهمیت بالایی برخوردار است گذشته از این موضوع باید کیفیت کار را بررسی کنید. خوشبختانه سالن زیبایی لوتوس در این زمینه بسیار خوش درخشیده و همین موضوع باعث شده که روز به روز به تعداد مشتریان و دامادهایی که برای روز عروسی وقت خود را رزرو می‌کنند افزایش یابد. همچنین در این زمینه باید توجه کنید که سالن زیبایی لوتوس از کادر مجرب و متخصص تشکیل شده که همه خدمات را در جدیدترین و به‌روزترین حالت ممکن در می‌آورند.

کلام پایانی

با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفت اکنون دیگر می‌دانید که گریم و آرایش داماد برای روز عروسی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می‌تواند عکس‌های او را زیباتر کرده و درخشش داماد را در کنار عروس در روز عروسی چندین برابر کند. پس اگر شما هم دامادی هستید که قصد رزرو وقت در سالن آرایش مردانه را دارید و روز به روز به تاریخ عروسی خود نزدیک می‌شوید سالن زیبایی لوتوس بهترین انتخاب خواهد بود. پس زمان را از دست ندهید و هم اکنون برای رزرو وقت با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *