بهترین هتل های عسلویه را بشناسید!

عسلویه یکی از شهرهای بندری استان بوشهر است که به عنوان یکی از قطب‌ های صنعتی ایران شهرت زیادی دارد؛ البته این شهر صنعتی و تجاری علاوه بر داشتن منابع غنی نفت و گاز، در حوزه صنعت توریسم یا گردشگری نیز در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌ برد. هرساله تعداد زیادی توریست یا گردشگر داخلی و خارجی، با خرید بلیط هواپیما عسلویه به این شهر زیبا سفر می‌ کنند. اگر شما هم قصد دارید تا تعطیلات نوروز 1403 را در این شهر بندری سپری کنید، بهتر است که برای یک سفر بی‌ دغدغه و اطمینان از زمان دقیق بازگشت، بلیط رفت و برگشت هواپیما را از قبل رزرو کنید. همچنین لازم است تا قبل از سفر، هتل موردنظر خود را نیز رزرو کنید. اما بهترین هتل عسلویه کدام هتل است؟ در ادامه با معرفی چندمورد از بهترین هتل های عسلویه همراه شما هستیم.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل عسلویه کدام فصل از سال است؟‌

قبل از این که هتل خاصی را برای اقامت در عسلویه رزرو کنید و بلیط هواپیما خود را بگیرید لازم است تا با بهترین زمان سفر آشنا باشید. گرمای هوا در شهر بندری عسلویه زبانزد خاص و عام است. درواقع هوای این شهر در اکثر روزهای سال دمای بالایی دارد. اما در برخی از فصل‌ ها مانند فصل بهار و تابستان، دمای هوا بسیار گرم تر و شرجی تر است. به همین دلیل فصل تابستان اصلا زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل عسلویه نیست. بهترین زمان سفر به این شهر، اواخر فصل پاییز و اوایل فصل زمستان تا بهار است. در این بازه زمانی، تحمل گرمای هوای عسلویه راحت‌ تر از ماه‌ های دیگر سال است و می‌ توان از تفریحات آبی متنوع در سواحل این بندر مانند قایق سواری، ماهیگیری، آب تنی در ساحل و غیره لذت برد.

آشنایی با جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی عسلویه

مهم‌ ترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی عسلویه که گردشگران را برای سفر به این شهر جنوبی ترغیب می‌ کند، شامل موارد زیر است:

  • روستای ساحلی زیبای بنود

  • آبشار زیبای درزو واقع در روستای اخند دریاچه

  • خلیج نایبند محل اتصال خلیج فارس و کوه های عسلویه

  • پارک ساحلی نخل تقی با فضای سبز و امکانات متنوع

  • دهکده توریستی پازارلند یکی از دهکده های بزرگ توریستی در ایران

  • چشمه کلات در اطراف روستای زیبای کلات

  • جنگل های حرا با درختانی شناور در آب

  • دهکده توریستی پازارگاد با امکانات رفاهی خارق العاده

  • مجتمع تفریحی شیرینو به عنوان خوابگاه کارکنان پتروشیمی

  • تپه کوتی واقع در روستای خره

  • روستای هاله یک روستای ساحلی زیبا مناسب برای صید مروارید

  • پارک ساحلی اندیشه واقع در مجاورت روستای هاله و… .

آشنایی با بهترین هتل های عسلویه

مسافران در زمان رزرو هتل عسلویه، بهترین هتل های این شهر را انتخاب می‌ کنند. بهترین هتل های عسلویه شامل موارد زیر است:

  1. هتل ریم رام عسلویه

این هتل در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار کرد و در مکانی واقع در خارج از شهر ساخته شده است. مسافرانی که به شلوغی شهر علاقه ندارند و به دنبال مکانی دنج و آرام برای استراحت هستند، هتل ریم رام را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل ریم رام یک هتل 4 ستاره و با کیفیت است که به تمامی نیازهای شما برای یک سفر آسوده پاسخ می دهد. هتل ریم رام امکانات رفاهی و خدماتی متعددی از جمله رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، پارکینگ و خدمات لاندری ارائه می دهد.

  1. هتل ساحلی بنود عسلویه

هتل ساحلی بنود عسلویه هتلی ۳ ستاره در عسلویه، ایران است. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد و دارای ۸۰ اتاق و سوئیت است. هتل ساحلی بنود در ساحل خلیج فارس واقع شده است و چشم‌اندازی زیبا به دریا دارد. اتاق‌های هتل ساحلی بنود در دو نوع دبل و توئین هستند. تمام اتاق‌ها دارای امکاناتی از جمله تخت خواب، یخچال، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی هستند.

قیمت هتل ساحلی بنود به نوع اتاق و فصل سفر بستگی دارد. قیمت اتاق‌های دبل از شبی ۳۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت اتاق‌های توئین از شبی ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

  1. هتل میداف عسلویه

هتل میداف عسلویه هتلی ۳ ستاره در عسلویه، ایران است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و دارای ۳۶ اتاق و سوئیت است. هتل میداف در مرکز شهر عسلویه واقع شده است و به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر نزدیک است. هتل میداف امکانات رفاهی و خدماتی متعددی از جمله رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، پارکینگ و خدمات لاندری ارائه می‌دهد.

  1. هتل حرا عسلویه

هتل حرا عسلویه هتلی دو ستاره در عسلویه، ایران است. این هتل در سال 1392 افتتاح شد و دارای 48 اتاق و سوئیت است. هتل حرا در مرکز شهر عسلویه واقع شده است و به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر نزدیک است.

  1. هتل آپارتمان چریف

این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. نزدیکی به سواحل خلیج فارس، مراکز خرید، مکان‌ های تفریحی و پارک های توریستی عسلویه، از مهم ترین مزایای اقامت در هتل آپارتمان چریف عسلویه محسوب می شود. هتل آپارتمان چریف یک هتل آپارتمان سه ستاره در عسلویه، ایران است. این هتل در مرکز شهر عسلویه واقع شده است و به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر نزدیک است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما عسلویه از فلای تودی

قیمت بلیط هواپیما به عواملی مانند نوع ایرلاین، زمان پرواز، کلاس پروازی و نوع بلیط بستگی دارد. بلیط های چارتری و لحظه آخری ارزان ترین بلیط ها هستند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت فلای تودی، می ‌توان از مزایایی مانند خرید بلیط هواپیما از ایرلاین های معتبر، امکان مقایسه قیمت ایرلاین ها و خدمات آن ها به صورت آنلاین، استرداد آنلاین بلیط هواپیما و آگاهی از اطلاعات تمام پروازها بهره مند شد.

اگر قصد سفر به عسلویه در نوروز 1403 را دارید می توانید تمامی خدمات سفر مثل بلیط هواپیما عسلویه از تمام نقاط ایران و رزرو هتل خود را با بهترین قیمت در فلای تودی انجام دهید. برای شروع وارد وب سایت یا اپلیکیشن فلای تودی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *