برترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند

برترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند

تایلند، سرزمینی که از زیبایی‌ها و ثروت‌های فرهنگی غنی برخوردار است، جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران ارائه می‌دهد. پایتخت این سرزمین، شهر بانکوک است که با معابد بسیار و فرهنگ پویا، توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. اغلب مردم تایلند پیرو آیین بودا هستند و این امر باعث شده که زیبایی معابد بودایی در سطح کشور هرچه بیشتر به چشم بیاید. بنابراین این مکان‌ها از جمله جاذبه‌های گردشگری تور تایلند به شمار می‌روند.

در تور تایلند ، علاوه بر خرید ارزان پوشاک، امکانات تفریحی فراوانی منتظر شماست. سواحل شنی آرام و دلنشین، فضاهای پیاده‌روی زیبا در خیابان‌ها، و بازارهای شبانه با اقلام جذاب، تجربه‌های بی‌نظیر و جذابی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. همچنین، می‌توانید از غذاهای متنوع و خوشمزه گرفته تا میوه‌های گرمسیری را امتحان کنید و لذت ببرید.

علاوه بر بانکوک که پایتخت تایلند است، شهرهایی همچون پوکت، پاتایا، چیانگ رای، چیانگ مای، و کرابی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در تایلند هستند. در تور تایلند، سفر به این شهرها شما را با فرهنگ و تاریخ غنی این سرزمین آشنا می‌کند. بهتر است از هر لحظه‌ای در این سفر به نحو احسن استفاده کنید تا بهترین لحظات را در تایلند (سرزمین لبخند‌ها) تجربه کنید. برای بازدید از برترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند، می‎توانید تور خود را از سلام پرواز تهیه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف تایلند

در زیر جاذبه‌های شهرهای توریستی تایلند را به تفکیک برای شما شرح می‎دهیم:

  • جاذبه‌های گردشگری پاتایا

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر پاتایا عبارتند از:

معبد بودایی وات فرا یایی

یکی از نمادهای اصلی شهر پاتایا، معبد بودایی وات فرا یایی است که در سال ۱۹۷۵ میلادی ساخته شده است. این معبد دارای تندیس پانزده متری از بودا است که به دریا متمایل است. در اطراف این تندیس، معابد کوچکتری نیز وجود دارند. هرچند راه رسیدن به این معبد کمی زمان‌بر است، اما واقعا ارزشش را دارد.

دهکده فیلها

دهکده فیلها یکی از جاذبه‌های پاتایا است که در آن به آموزش فیل‌ها می‌پردازند. گردشگران می‌توانند با فیل‌ها سواری کرده و از تماشای آن‌ها لذت ببرند. یکی از جذابیت‌های اصلی این تور، فراهم کردن تغذیه برای فیل‌ها و دیدن نمایش‌های جذاب ارائه شده توسط آن‌ها است.

تندیس بودای کبیر

تندیس زیبا و طلایی از بودا بر فراز تپه‌ای در پاتایا قرار دارد. این تندیس از دور نیز قابل مشاهده است و گردشگران با ورود به این محل می‌توانند بهترین عکس‌ها را بگیرند. از این تپه می‌توان به سواحل و شهر نیز نگاه کرد و منظره‌ی دلنشینی از پاتایا را تجربه کرد.

باغ نانگ نوچ

باغ نانگ نوچ واقع در بیست کیلومتری ناحیه غربی پاتایا است. این باغ یک مکان زیباست که خانه‌های بومی، انواع گل و گیاهان زینتی را به نمایش می‌گذارد. این باغ شامل مجموعه‌های زیبای گل‌های ارکیده نیز می‌شود. تماشای این باغ برای هر گردشگری که به دنبال تجربه نمایش‌های محلی و دیدن فیل‌هاست، در تور تایلند نوروز ۱۴۰۳ توصیه می‌شود.

موزه بطری‌های شیشه‌ای

یکی از گزینه‌های تور تایلند و سفر به پاتایا، بازدید از موزه بطری‌های شیشه‌ای است. این موزه بیش از ۳۵۰ بطری شیشه‌ای ارائه می‌دهد که آثار هنری پیتر بدلایس در آن‌ها نمایش داده شده است. این هنرمند آلمانی، آثار خود را در بطری‌ها به نمایش گذاشته و تصاویر مینیاتوری از جاذبه‌های گردشگری دنیا را در آن‌ها جای داده است. این مکان برای علاقمندان به هنر‌های تجسمی جذاب است.

بازدید از مینی سیام در پاتایا

شهر کوچک مینی سیام با ماکت‌هایی از کشورهای مختلف تشکیل شده است. ماکت‌هایی از بناهای معروف جهان را در مینی سیام خواهید دید که از جمله آن‌ها می‎توان به برج ایفل، کاخ کرملین، برج معروف پیزا، طاق نصرت، کاخ پادشاهی تایلند و پارسه اشاره کرد. این ماکت‌ها با دقت توسط معماران بومی ساخته شده‌اند و به عنوان یک جاذبه دیدنی برای گردشگران محسوب می‌شوند.

  • جاذبه‌های پوکت در تور تایلند

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر پوکت عبارتند از:

تور هانومان

برای علاقمندان به تجربیات هیجان‌انگیز، تور پوکت هانومان یک مقصد ایده‌آل است. با تجربه زیپ لاین‌های هانومان به نظر می‌رسد که در بهشت هستید. یک لیدر در کنار شما راهنمایی‌تان می‌کند و در صورتی که مبتدی باشید، آموزش کاملی را برایتان ارائه می‌دهد.

جزیره فانگ نگا

جزیره فانگ نگا با صخره آهکی که از آب سربرآورده، یک جاذبه طبیعی دیدنی است. این جزیره یکی از مقصدهایی است که در تور تایلند باید به آن سر بزنید. بعد از دو ساعت با قایق به این جزیره‌ زیبا می‌رسید که البته همیشه مملو از گردشگر است. در فانگ نگا ارتفاعات صخره‌‌ای و زیبایی مناظر اطراف، تجربه فراموش‌نشدنی را به شما ارائه می‌دهند.

ساحل زیبای کاتا

ساحل کاتا در تور تایلند به پوکت یک مقصد دیدنی است که نباید از دستش بدهید. این ساحل از دو بخش تشکیل شده است که یکی از دیگری بزرگتر است. این دو بخش توسط دماغه به هم متصل هستند. ساحل کاتا معمولاً همیشه شلوغ است، اما بازدید از آن به شما امکان می‌دهد تا نه‌تنها از ساحل لذت ببرید، بلکه از جلوه جنگل سبز پشت ساحل نیز بهره‌مند شوید.

جزیره فی فی

سفر به جزیره فی فی در تور تایلند یک انتخاب بی‌نظیر است. وقتی شما به پوکت سفر می‌کنید، تور شما کامل به نظر نخواهد آمد مگر اینکه جزایر فی فی را ببینید. در طی مسیری دو ساعته، این جزیره‌های فراموش‌نشدنی را خواهید دید. قایق‌هایی که به سوی جزایر فی فی می‌روند، همواره شلوغ هستند. با این حال، زیبایی فوق‌العاده مناظر اطراف این جزیره‌ها شلوغی را جبران می‌کند.

تندیس بودای بزرگ در پوکت

تندیس بزرگ بودا در پوکت با ارتفاع چهل و هفت متر واقع شده است. از کنار این تندیس عبور کرده و به سمت غرب حرکت کنید تا به ساحل‌های کارون و کاتا برسید. این ساحل‌ها از چشم‌اندازهای زیبا بهره‌مندند و دماغه فرامپ سپ بهترین مکان برای گرفتن عکس‌های غروب خورشید است.

ساحل زیبای کامالا

ساحل کامالا در ناحیه شمالی ساحل پتونگ واقع شده است. این منطقه معمولاً ساکت‌ و خلوت‌ است. می‌توانید در این ساحل به آرامش و استراحت بپردازید و از منظره جنگل سبزی که از کنار ساحل گسترده است، لذت ببرید. این ساحل به عنوان یک خلیج آرام شناخته می‌شود و امکان ماهیگیری نیز در آن وجود دارد.

  • جاذبه‌های گردشگری بانکوک

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر پاتایا عبارتند از:

شهر آیوتایا

آیوتایا، پایتخت سابق تایلند، یک شهر تاریخی با فاصله حدود یک ساعت از بانکوک است. این شهر در گذشته یک مرکز تجارت بین‌المللی بوده و محل رفت‌وآمد سیاسیون از کشورهای مختلف میان جایگاه‌های مهم اروپایی، چینی، ژاپنی و فرانسوی بوده است.

قلعه وسیع

این سازه حکومتی متعلق به قرن هفدهم است و اکنون به عنوان محل سکونت پادشاه تایلند شناخته می‎شود. کاخ سکونتگاه پادشاه با هنر بومی و معماری زیبای تایلندی مزین شده و در طول سالیان گذشته تحت تأثیر فرهنگ اروپایی نیز قرار گرفته است.

معبد وات آرون

وات آرون در ناحیه غربی رودخانه شائو فرایا قرار دارد. این معبد در گذشته تحت تأثیر جنگ و تخریب قرار گرفته است. با این حال، مجدداً ساخته شده و از آن زمان تا کنون پابرجاست.

بازارچه‌های شناور بر آب

یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد تور تایلند، بازدید از بازارچه‌های شناور در شهر بانکوک است. در این بازارها، میوه‌ها، سبزیجات، ماهی و اقلام دیگر بر روی قایق‌ها به فروش می‌رسند و تعداد زیادی از این قایق‌ها در حال فروش انواع کالاها هستند.

  • جاذبه‌های گردشگری کرابی

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری شهر پاتایا عبارتند از:

جنگل حرا آ او لاک

در فاصله چهل و پنج کیلومتری از شمال کرابی، جنگل حرا آ او لاک یکی از زیباترین جنگل‌های دنیاست. با بودن در اینجا، تجربه آرامش و صلح به شما القا می‌شود و محیط روستایی منحصر به فرد آن باعث شده تا گردشگران به این جنگل سفر کنند.

غارها و سواحل ریلی

منطقه ساحلی ریلی در جنوب ساحل آ او نانگ واقع شده و با صخره‌های دماغه‌ای خود به گردشگران چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. دسترسی به این سواحل از طریق قایق صورت می‌پذیرد و چشم‌اندازهایی همچون آب‌های روشن و کریستالی، صخره‌های آهکی و غارهای زیبا را ارائه می‌دهد.

غار وات تام سوا

این غار در میان غارهای منطقه کرابی شهرت بسیاری دارد. ورود به این غار شما را به معبد تایگر هدایت می‌کند و راهبان این معبد همواره در تلاش برای حفظ راز و نیازهای خود هستند.

کوه پان‌یی

جزیره زیبای کوه پان یی که از صخره‌های آهکی تشکیل شده است، در کنار یک روستای معلق واقع شده که این پدیده نادر در کنار کوه‌ها به وجود آمده است. زندگی در خانه‌هایی که روی آب ساخته شده‌اند، به گردشگران احساس تجربه منحصر به فردی را می‌دهند.

خلیج شگفت‌انگیز مایا

این خلیج در تور تایلند یکی از مقصدهای برتر است و شهرت آن به دلیل فیلم ساحل با بازیگران معروف از جمله لئوناردو دی‌کاپریو به اوج رسیده است. خلیج مایا در ناحیه جزایر فی‌ فی قرار گرفته است.

برای خرید تور تایلند و سفر به این سرزمین افسانه‌ای و زیبا، فقط کافیست با کارشناسان آژانس مسافرتی سلام پرواز تماس گرفته و پکیج مسافرتی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *