اقامت به‌صرفه در اراک: معرفی 5 هتل ارزان با امکانات مناسب

اراک، مرکز استان مرکزی، یکی از شهرهای دیدنی ایران است و طرفداران خاص خود را دارد. علاقه‌مندان به بازدید از جاذبه‌های گردشگری اراک با خرید آنلاین بلیط قطار راهی این شهر خوش‌آب‌وهوا می‌شوند و با اقامت در ارزان‌ترین هتل اراک در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی می‌کنند. سفر با قطار نسبت به سایر روش‌های سفر امنیت بیشتر و هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. قبل از سفر به اراک بهتر است با هتل‌ های ارزان این شهر آشنا شوید و با رزرو آنلاین یکی از آن‌ها هزینه‌های اقامت در این شهر را کاهش دهید. در این مطلب، به معرفی 5 مورد از هتل ‌های ارزان اراک پرداخته‌ایم.

5 هتل ارزان در اراک با امکانات مناسب کدام‌اند؟

همان‌طور‌که در مقدمه نیز اشاره کردیم، در شهر زیبای اراک جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی متعددی وجود دارد. هر سال تعداد زیادی از مردم ایران اراک را به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. آن‌ها با خرید بلیط قطار برای بازدید از مکان‌های دیدنی مانند سرخ‌کوه، دره گردو، حمام چهارفصل یا موزه مردم‌شناسی، غار سفیدخانی، مدرسه سپهداری یا امام‌خمینی، تالاب میقان یا نمکزار فراهان، روستای هزاوه، قلعه حاج وکیل یا عمارت کلاه‌فرنگی، کلیسای مسروپ مقدس، مجموعه تاریخی بازار اراک، بقعه پیر مرادآباد، کلیسای امانوئیل، مقبره آقا نورالدین عراقی،‌ کاروان‌سرای شاه‌عباسی، شهربازی لاله، برج شیشه یا ارگ حکومتی اراک و …، آماده می‌شوند.

اولین اقدام برای کاهش هزینه سفر به اراک، خرید بلیط قطار و رزرو ارزان‌ترین هتل اراک به‌صورت آنلاین است. قیمت بلیط قطار همیشه نسبت به بلیط هواپیما پایین‌تر است. قبل از انتخاب هتل و رزرو آنلاین آن، با پنج هتل ارزان اراک آشنا شوید. در ادامه مطلب، این هتل ‌ها را معرفی خواهیم کرد.

  1. هتل آفتاب اراک

یکی از هتل‌ های ارزان اراک که در بلوار سردشت و جنب پارک کلاله این شهر واقع شده، هتل سه‌ستاره آفتاب است. در این هتل 4 طبقه، 17 باب اتاق وجود دارد. جالب است بدانید که این هتل فقط برای اقامت مسافران و گردشگران ایرانی راه‌اندازی شده است و گردشگر خارجی نمی‌پذیرد. فعالیت هتل آفتاب اراک از سال 1391 آغاز شد و از آن سال تابه‌حال با ارائه امکانات رفاهی مناسب و هزینه ارزان و منصفانه، به یکی از هتل‌ های پرطرفدار این شهر تبدیل شد. خدمات و امکانات رفاهی موجود در این هتل ارزان عبارت‌اند از: رستوران با ظرفیت 120 نفر، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی، اتاق‌های مجهز به حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کمد لباس، رخت‌آویز، مبلمان، صبحانه و … .

  1. هتل پیام اراک

هتل چهار‌ستاره اراک واقع در خیابان جهاد، فاز یک، پشت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز یکی از هتل ‌های قیمت مناسب اراک است که در سال 1395 افتتاح شد. مساحت زیربنای این هتل نوساز دوطبقه، 3000 مترمربع و تعداد اتاق‌های آن 34 اتاق است. از امکانات موجود در این هتل می‌توان به مواردی مانند رستوران با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو، اتاق‌های مجهز به حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، یخچال، رخت‌آویز، کمد لباس و … اشاره کرد. پرسنل هتل پیام همواره با روی خوش با مهمانان برخورد می‌کنند. وجود آلاچیق‌های آرام برای استراحت مهمانان و نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید اراک، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این هتل به‌شمار می‌رود.

  1. هتل معلم اراک

یکی دیگر از هتل‌ های ارزان اراک که در محله سبحانی، خیابان فتح شیاکوه و مجتمع فرهنگیان این شهر قرار دارد، هتل سه‌ستاره معلم، ویژه اقامت فرهنگیان و متعلق به آموزش‌وپرورش استان مرکزی است. فاصله این هتل تا بازار اراک با خودرو 5 دقیقه و تا جاذبه گردشگری حمام چهارفصل 10 دقیقه است. از امکانات رفاهی موجود در هتل معلم اراک می‌توان مواردی مانند سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان و … را نام برد. هزینه اقامت در این هتل اراک برای فرهنگیان تخفیف ویژه دارد.

  1. هتل زاگرس اراک

هتل چهار‌ستاره زاگرس در محله عباس‌آباد، بلوار شیرودی، بلوار شهید قدوسی اراک واقع شده است و با دوطبقه و 21 باب اتاق در زمینی به مساحت 1800 مترمربع در سال 1390 آغاز به‌کار کرد. برخی از اتاق‌های هتل زاگرس فاقد پنجره هستند و اقامت در آن‌ها ارزان‌تر از اتاق‌های پنجره‌دار است. نزدیکی فاصله این هتل با ایستگاه راه‌آهن اراک، موزه حمام چهارفصل، بازار تاریخی و مراکز خرید، از ویژگی‌های مثبت هتل زاگرس محسوب می‌شود. خدمات و امکانات رفاهی هتل چهار‌ستاره زاگرس عبارت‌اند از: رستوران با ظرفیت 140 نفر، اینترنت در لابی، اتاق‌های مجهز به تلویزیون، حمام، یخچال، کمدلباس و دراور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی و …، اشاره کرد.

  1. مهمان‌پذیر توحید

برای یک اقامت ارزان و به‌صرفه در اراک می‌توانید به مهمان‌پذیر توحید واقع در محله باغ ملی و بلوار امام‌خمینی اراک مراجعه کنید. این مهمان‌پذیر از‌لحاظ موقعیت جغرافیایی به جاذبه‌های گردشگری مانند موزه باستان‌شناسی و مردم‌شناسی اراک، حمام تاریخی چهارفصل، باغ ملی و بازار تاریخی اراک نزدیک است و امکان رفاهی خوب و مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد؛ البته سطح امکانات ارائه‌شده در این مهمان‌پذیر به‌اندازه هتل‌ های پنج‌ستاره نیست؛ اما بااین‌حال می‌تواند نیاز مسافران به اقامتگاه را برطرف کند. برای افرادی که برای سفر کاری یا گشت‌وگذار به اراک سفر می‌کنند و فقط برای خوابیدن به هتل یا مهمان‌پذیر مراجعه می‌کنند، این مکان از‌نظر اقتصادی و پایین‌بودن قیمت مناسب‌ترین گزینه است.

خرید آنلاین بلیط قطار و رزرو هتل اراک در سایت فلای تودی

در این مطلب، ارزان‌ترین هتل ‌های شهر اراک شامل هتل آفتاب، هتل پیام، هتل معلم، هتل زاگرس و مهمان‌پذیر توحید را معرفی کردیم تا اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با اقامت در این هتل‌ ها در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید. یکی دیگر از راهکارهای صرفه‌جویی، خرید بلیط قطار به‌جای خرید بلیط هواپیما است. سفر با قطار لذت‌بخش‌ترین، راحت‌ترین، امن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش سفر است. برای تهیه بلیط قطار به‌صورت آنلاین به سایت فلای تودی مراجعه کنید. مراحل خرید بلیط و رزرو هتل در این سایت بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد؛ بااین‌حال، در هر مرحله‌ای که با سؤال مواجه شدید، تماس با تیم پشتیبانی شبانه‌روزی فلای تودی را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *