چند روز بعد از کاشت ابرو میتوان قیچی کرد؟

اگر ابروهای کم پشتی دارید و به دنبال راهی برای رفع این مشکل هستید می‌توانید کاشت ابرو انجام دهید، کاشت ابرو یک روش دائمی برای خوش فرم شدن و پرپشت شدن ابروها است اما آنچه بعد از کاشت ابرو اهمیت بسیاری دارد نحوه اصلاح ابروها می‌باشد که بر نتیجه نهایی و دوام و ماندگاری آن تاثیرگذار خواهد بود. اصلاح ابروها بعد از کاشت به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

بهترین زمان قیچی کردن ابرو بعد از کاشت چه وقتی است؟

این سوال بسیاری از مراجعه کنندگان است که چه زمانی می‌توانند ابروهای خود را اصلاح کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است دو تا سه هفته بعد از کاشت ابرو به دنبال اصلاح و فرم‌دهی آن‌ها باشید زیرا بعد از سه هفته باید مجددا به پزشک مراجعه کنید تا نتیجه کاشت ابرو و را بررسی کند.
بهتر است قیچی کردن ابروها بعد از کاشت را اپراتورهای کلینیک انجام دهند تا با تمامی توضیحات لازم برای اصلاح ابروها بعد از کاشت و نحوه قیچی کردن آن‌ها آشنا شوید.

آیا اصلاح ابرو بعد از کاشت ممکن است؟

اصلاح ابروها بعد از کاشت باید با دقت و به درستی انجام شوند اگر بیش از حد کوتاه شوند ممکن است به ریشه یا فولیکول ابروها آسیب وارد شود. حداقل دو هفته بعد از کاشت ابرو می‌توانید اصلاح آن را انجام دهید و بعد از آن باید هر ماه یکبار ابروهایتان را اصلاح کنید.


بعد از اصلاح ابروها ممکن است پوستتان دچار تورم و خشکی شود که برای بهبود آن می‌توانید از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید تا از تورم و خشکی پوست جلوگیری کند. با اصلاح منظم و صحیح ابروهایتان می‌توانید فرم و شکل زیبایی به ابروهایتان بدهید، اگر می‌خواهید به یک نتیجه دائمی برسید می‌توانید تا یک سال بعد از کاشت ابرو، اصلاحات را ادامه دهید. در زمان اصلاح ابرو به بهداشتی بودن وسایل دقت کنید زیرا یک عفونت کوچک در ناحیه فولیکول مو می‌تواند منجر به ریزش ابروها و آسیب رساندن به فولیکول‌ها شود.

روش درست قیچی کردن و اصلاح ابرو بعد از کاشت چیست؟

برای قیچی کردن ابروها بعد از کاشت به یک قیچی کوچک و یک شانه نیاز دارید، با استفاده از قیچی می‌توانید موهای به هم ریخته ابرو را منظم کنید و شکل و فرم زیبایی به ابرو بدهید. ابتدا همه‌ی ابروها را به سمت پایین شانه کنید و کمی ابروها را کوتاه کنید؛ سپس ابروها را به سمت بالا شانه کنید و مجددا با قیچی آن‌ها را کوتاه کنید. کوتاه کردن ابرو را باید تا زمانی که به فرم دلخواه برسید ادامه دهید، بهتر است این کار را کم کم انجام دهید و یکباره ابروها را کوتاه نکنید.

قیچی کردن ابروها یکی از بهترین روش‌ها برای اصلاح ابرو بعد از کاشت است زیرا به فولیکول مو هیچ آسیبی نمی‌رساند و تنها طول تارهای ابرو کوتاه می‌شوند.

بهترین روش اصلاح ابرو بعد از کاشت کدام است؟

بعد از کاشت ابرو برای اینکه ابروهایتان شکل و فرم درستی داشته باشند باید با استفاده از روش‌های مختلف ابروهایتان را اصلاح کنید. به هیچ عنوان نباید ابروها را بکنید فقط با کوتاه کردن و فرم دادن به آن می‌توانید موجب رشد مجدد ابروها شوید. اصلاح ابرو بعد از کاشت روش‌های مختلفی دارد که در ادامه با بهترین روش‌ها آشنا خواهید شد:

اصلاح ابرو بعد از کاشت با نخ

اصلاح ابرو بعد از کاشت با نخ یکی از روش‌های رایج فرم دهی ابرو است که موها را از ریشه می‌کند به همین دلیل بعد از کاشت توصیه نمی‌شود که از این روش استفاده کنید.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با موچین

موچین به هیچ عنوان وسیله مناسبی برای اصلاح ابرو بعد از کاشت نیست. موچین ابروها را از ریشه می‌کند و به فولیکول مو آسیب می‌رساند، بهتر است تا یک سال بعد از کاشت ابرو از موچین برای اصلاح ابرو استفاده نکنید.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با تیغ

یکی از روش‌های اصلاح ابرو که هیچگونه آسیبی به ابرو نمی‌رساند استفاده از تیغ است، تیغ فقط می‌تواند قد موها را کوتاه کند و به فولیکول‌های ابرو آسیبی وارد نمی‌کند. کسانی که با قیچی و شانه نمی‌توانند کار کنند و به دنبال یک راه کم خطر هستند می‌توانند از تیغ استفاده کنند.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با لیزر

لیزر یکی از بهترین و دائمی‌ترین روش‌هایی است که با کمک آن می‌توانید موهای زائد را از بین ببرید، با استفاده از لیزر می‌توان موهای زائد ابرو را از بین برد و به فرم دهی و شکل دهی ابروها کمک کرد.

اصلاح ابرو بعد از کاشت با وکس

یکی از راه‌های اصلاح ابرو که می‌تواند موها را از ریشه خارج کند وکس است که ابروهایتان در اصلاح با وکس در مقایسه با تیغ و ژیلت رشد کندتری دارند. وکس به دلیل حرارتی که دارد ممکن است پوست صورت را کمی ملتهب و متورم کند که این یک عارضه طبیعی بوده و بعد از مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد.

جمع بندی

کاشت ابرو طبیعی با پرپشت کردن موهای ابرو به زیباتر شدن چهره کمک کرده و اعتماد به ‌نفستان را افزایش می‌دهد. علاوه بر این کاشت ابروی طبیعی مزایای دیگری هم به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تنها راه‌حل دائمی برای درمان ریزش ابرو است. جای زخم‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو را پنهان می‌کند. با پرپشت‌تر کردن موهای ابرو به زیباتر شدن چهره و افزایش اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند. با کاشت ابرو دیگر نیازی به کشیدن مداد روی ابروها نداشته و ظاهری کاملا طبیعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. با کاشت ابرو می‌توانید طول، شکل و تراکم ابروهایتان را بهبود بخشید.
کلینیک صدف با داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت و رعایت کامل استانداردها و اصول بهداشتی یکی از مطمئن‌ترین و بهترین کلینیک‌های تهران برای انجام کاشت ابرو طبیعی است. تیم پزشکی کلینیک صدف متشکل از اساتید سرشناس دانشگاه‌های ایران و امارات با استفاده از تجهیزات روز دنیا مانند دستگاه‌ها و روش نوین آمریکایی به بیش از ۴۰ هزار مشتری ارائه خدمت کرده ‌است. رضایت ۹۸ درصد مشتریان کلینیک صدف در طول عمر ۱۰ ساله آن نشان از کیفیت خوب خدمات کلینیک کاشت ابرو است.

توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت لایف کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *