چرا هتل مجلل درویشی مشهد را رزرو کنیم؟

چرا هتل مجلل درویشی مشهد را رزرو کنیم؟

مشهد مقدس، مقصد معنوی گردشگران بسیاری از ایران و خارج از ایران است و به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود. افرادی که به قصد زیارت به مشهد سفر می‌کنند می‌توانند در کنار زیارت و بهره بردن از فضای معنوی حرم، به سیاحت در شهر بپردازند، از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مشهد لذت ببرند، غذاهای سنتی مشهدی را امتحان کرده و سوغات تهیه کنند. اما یکی از اولین دغدغه‌های مسافران برای سفر به مشهد، پیدا کردن هتلی است که به حرم و مراکز تاریخی اطراف آن نزدیک باشد. اگر مایلید سفری لوکس به مشهد داشته باشید و در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد اقامت کنید، هتل مجلل درویشی بهترین گزینه برای شما است. در ادامه با این هتل و امکانات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی، هتلی لوکس و پنج ستاره در نزدیکی حرم امام رضا (ع) است و تنها 10 دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. این هتل 20 طبقه، در سال 1390 به عنوان یکی از مجلل‌ترین هتل‌های ایران افتتاح شد. هتل مجلل درویشی مشهد با طراحی لوکس و مدرن خود، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این هتل، با 223 واحد اقامتی، یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های مشهد است.

پرسنل هتل مجلل درویشی مشهد با زبان‌های مختلف آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی با میهمانان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا، یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. این موقعیت مکانی ایده‌آل، دسترسی آسان به حرم مطهر و سایر جاذبه‌های گردشگری مشهد را برای شما فراهم می‌کند.

انواع اتاق های هتل مجلل درویشی

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مجلل درویشی با دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد خود رضایت مهمانان را تا حد بسیار زیادی جلب کرده‌اند. این اتاق‌ها در انواع مختلفی وجود دارند.

برای مثال اتاق و سوئیت امپریال هتل مجلل درویشی، در طبقات 15 و 16 هتل واقع شده‌اند و ضمن داشتن چشم انداز به شهر، امکاناتی مانند تلویزیون هوشمند و جکوزی دارند. اتاق کوئین نیز با دکوراسیون سلطنتی خود در طبقات 15 و 16 وجود دارد و برای دو نفر مناسب است. سوئیت امپریال هتل درویشی، دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است و فضای بیشتری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. این اتاق‌ها جزو اتاق‌های VIP هتل درویشی هستند.

اتاق‌های رویال هتل مجلل درویشی در سه نوع با نام‌های پنت‌هوس اسپا، اتاق آینده و دوبلکس پرزیدنتال هستند. فضای این اتاق‌ها بزرگتر از سایر اتاق‌های استاندارد هتل است و امکانات لوکسی ارائه می‌دهند.

هتل مجلل درویشی

علاوه بر این‌ها، در هتل مجلل درویشی، شما می‌توانید در یکی از اتاق‌های ملل اقامت کنید که به لحاظ چیدمان و طراحی داخلی شبیه به سبک دکوراسیون یک کشور خارجی هستند. دوبلکس مصر، دوبلکس ایران اسلام، پنت هوس رم، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس هند، دوبلکس عرب و دوبلکس چین از جمله اتاق‌های ملل هتل درویشی هستند.

اتاق‌های دو، سه و چهار تخته فصل نیز جزو اتاق‌های استاندارد هتل مجلل درویشی هستند. این اتاق‌ها اگرچه به اندازه سایر سوئیت‌هایی که معرفی شد لوکس نیستند اما امکانات و خدماتی در سطح استاندارد این هتل مجلل را ارائه می‌دهند.

رستوران ها و کافه های هتل مجلل درویشی

هتل درویشی برای رفاه حال مهمانان خود دارای چندین رستوران و کافی شاپ دارد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

– سالن صبحانه ارغوان، همان جایی است که مهمانان هتل درویشی صبح خود را با صبحانه متنوع و جذاب هتل آغاز می‌کنند.

– رستوران آتریوم هتل مجلل درویشی مشهد، با منویی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و آسیایی، یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است. این رستوران، با چشم‌انداز زیبای آتریوم، فضایی دنج و دلنشین را برای صرف غذا فراهم می‌کند.

– رستوران روف گاردن هتل مجلل درویشی، مکانی زیبا با چشم انداز به شهر و آسمان است. در این رستوران ضمن لذت بردن از غذاهای متنوع می‌توانید از تماشای محیط اطراف نیز لذت ببرید. علاوه بر این، اگر از غذاهای سنتی و رستورانی خسته شدید، می‌توانید به فست فود فیروزه سر بزنید.

– کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ اسپا و کافی شاپ بیلیارد جزو کافه‌های هتل مجلل درویشی هستند که برای صرف میان وعده و انواع نوشیدنی سرد و گرم می‌توانید به آنها مراجعه کنید. چایخانه سنتی برکه با فضای دل انگیز خود، مکان دیگری برای همنشینی با آرامش است.

سایر امکانات هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد، با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، هر نیازی را از شما برآورده می‌کند. از جمله این امکانات و خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– مجموعه آبی: مجموعه آبی هتل مجلل درویشی با سالن ماساژ، سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، حمام سنتی و دکتر ماهی آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

– آتریوم بزرگ و باشکوه: آتریوم هتل مجلل درویشی مشهد، با ارتفاع 35 متر و مساحت 2 هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین آتریوم‌های ایران است. این آتریوم، با طراحی مدرن و زیبای خود، فضایی شگفت‌انگیز و چشم‌نواز ایجاد کرده است.

– مرکز خرید هتل: مرکز خرید هتل مجلل درویشی مشهد، با بیش از 100 فروشگاه متنوع، نیازهای خرید شما را برطرف می‌کند. در این مرکز خرید، می‌توانید انواع پوشاک، لوازم آرایشی، سوغات و صنایع دستی را خریداری کنید.

– خدمات ویژه زائران :هتل مجلل درویشی مشهد، خدمات ویژه‌ای برای زائران حرم مطهر امام رضا (ع) ارائه می‌دهد. سرویس رفت و برگشت زائران به حرم، امکان استفاده از سالن‌های وضو و اقامه نماز و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای زیارت حرم مطهر از دیگر خدمات ویژه زائران در هتل مجلل درویشی است.

رزرو هتل های مشهد در فلای تودی

اگر قصد سفر به مشهد را دارید، یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما انتخاب محل اقامت است. هتل مجلل درویشی مشهد، یکی از بهترین گزینه‌هاست که با امکانات و خدمات بی‌نظیر خود، تجربه‌ای منحصر به فرد از سفر به مشهد را برای شما رقم خواهد زد. در صورتی که مایلید درباره امکانات و خدمات و همچنین نوع اتاق‌های هتل مجلل درویشی بدانید به صفحه رزرو این هتل در سایت فلای تودی مراجعه کنید. در سایت فلای تودی می‌توانید هتل مجلل درویشی را با ارزانترین قیمت به صورت آنلاین رزرو کنید و واچر هتل خود را به ص.رت آنی تحویل بگیرید. پس اگر قصد سفر به مشهد را دارید، برای رزرو هتل و بلیط هواپیما به فلای تودی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *