چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟!

چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟!

عطر و ادکلن‌ها نیز همچون اکثر کالاها در کشور با رشد تورم دچار افزایش قیمت شده اند. این موضوع برای برخی از افراد طبیعی بوده است و برای برخی دیگر عجیب! این مسئله چند جنبه دارد که در این مقاله به تجزیه و تحلیل دلایل افزایش قیمت عطر خواهیم پرداخت و راهکارهایی را برای خرید اینترنتی عطر زنانه و مردانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما آموزش خواهیم داد، پس تا پایان همراه ما باشید.

چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟!

عطر و ادکلن‌ها از دیرباز تا کنون!

جالب است بدانید که استفاده از عطر و ادکلن‌ها مربوط به صد و یا دویست سال پیش نیست و به بیش از 5000 سال پیش بازمی‌گردد. عطرها در گذشته بیشتر توسط خانواده‌های اشرافی و پادشاهان استفاده می‌شدند و استفاده از آن‌ها توسط مردم عادی رایج نبود. دلیل اصلی این موضوع نیز قیمت بالای این کالاها و لوکس بودن آن‌ها بود.

امروزه اما اوضاع به کل تغییر کرده است و شاهد استفاده از عطرها توسط عموم مردم هستیم. استفاده از عطر و ادکلن باکیفیت و خوب نه تنها باعث خوش بو شدن و اثرات مثبت در ارتباط با دیگران می‌شود، بلکه حس اعتماد به نفس و عزت نفس را نیز در شما تقویت می‌کند.

دلایل افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها چیست؟

قیمت دلاری و ارزی عطرها چندان تغییر زیادی نداشته است و افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها در کشور به دلیل افزایش قیمت ارز بوده است. البته از زمانی که واردات عطر و ادکلن‌ها به دلیل قرارگیری در لیست کالاهای لوکس، ممنوع شد، افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها دچار شیب بیشتری شد.

چگونه عطرهای اورجینال را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟!!!

با افزایش قیمت عطر و ادکلن‌های اورجینال از برندهای مشهور، بسیاری از افراد دیگر توانایی خرید این عطرها را ندارند و به سراغ عطرهای تقلبی رفته اند! متاسفانه این عطرها نه تنها کیفیت لازم را ندارند بلکه ممکن است شما را با مشکلات پوستی و تنفسی نیز درگیر بکنند!

پیشنهاد ما به شما این است که به جای استفاده از عطر و ادکلن‌های تقلبی به سراغ عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده بروید و یا از عطرهای سمپل و یا دستریز استفاده نمایید. در ادامه بهترین عطرهای اورجینال با کیفیت مناسب را که قیمت ارزانی دارند به شما معرفی کرده ایم.

معرفی بهترین عطرهای اورجینال با قیمت مناسب!

اگر قصد خرید یک عطر اورجینال، باکیفیت و با قیمت مناسب را دارید، در این بخش 2 عطر زنانه و 2 عطر مردانه که به خصوص در ایران طرفداران زیادی دارند را به شما معرفی نموده ایم.

1) ادکلن امپر اپیک ادونچر مردانه | Emper Epic Adventure

ادکلن امپر اپیک ادونچر مردانه - چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟!

ادکلن ادونچر در سال 2012 توسط کمپانی اماراتی امپر طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های مردانه روانه شد. این عطر مردانه به دلیل داشتن رایحه تند و طبع خنک و معتدل به جز فصل زمستان در تمامی فصول سال قابل استفاده است. این عطر با قیمت مناسب و رایحه دلنشین، مورد توجه بسیاری از آقایان قرار گرفته است و گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن نیز می‌باشد.

  • نت‌های اولیه: پرتقال ماندارین – لیمو – گریپ فروت – درمنه
  • نت‌های میانی: سدر – ریحان – اسطوخودوس – نعنا هندی
  • نت‌های پایانی: خزه بلوط – عنبر – چرم

2) عطر اجمل ساکریفایس زنانه | Ajmal Sacrifice for Her

عطر اجمل ساکریفایس - Ajmal Sacrifice - چرا قیمت عطر و ادکلن اینقدر بالا رفته است؟!

ادکلن سکری فایس زنانه در سال 2007 توسط کمپانی اجمل امارات طراحی و به دنیای عطرهای جذاب عطر و ادکلن‌های زنانه روانه شد. این عطر دارای رایه‌ای ملایم و دلنشین و طراحی ساده است و به بانوان خوش سلیقه توصیه می‌شود. این عطر زنانه به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که از خود نشان داده است، در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه است که شما می‌توانید آن را خریداری نمایید.

  • نت‌‌های اولیه: گل یاسمن و نت های آبی
  • نت‌های میانی: وانیل و شکوفه پرتقال
  • نت‌های پایانی: مشک و عنبر

3) ادکلن آرماف کلاب د نایت اینتنس مردانه |Armaf Club de Nuit Intense

عطر کلاب د نایت جز عطرهای مشهور مردانه در بازار ایران است که به دلیل شباهت زیادی که با عطر کرید اونتوس دارد، به شهرت رسیده است. کرید اونتوس جز بهترین عطرهای مردانه جهان است و شما می‌توانید رایحه مشابه آن را با قیمتی بسیار ارزان‌تر خریداری نمایید. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Club de Nuit Intense شامل عناصر زیر هستند:

  • نت‌های اولیه: لیمو ترش زرد – انگور فرنگی سیاه – آناناس – سیب
  • نت‌های میانی: درخت توس – گل یاسمن سفید – گل رز
  • نت‌های پایانی: مشک – عنبر – نعنا هندی – ترنج – وانیل

4) عطر ایفوریا زنانه | Calvin Klein Euphoria

عطر ایفوریا زنانه در سال 2005 توسط کمپانی آمریکایی Calvin Klein طراحی و به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه روانه شد. این عطر در حال حاضر دارای سه نسخه آمریکایی، اسپانیایی و فرانسوی است که نسخه آمریکایی دارای بهترین کیفیت و قیمت است. البته پیشنهاد اکثر سایت‌ها خرید نسخه اسپانیایی است که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی نیز می‌باشد.

  • نت‌های اولیه: انار – هلو – تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده – گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید – چوب ماهون – گل بنفشه – کهربا

خرید عطر با گارانتی مادام العمر!

فروشگاه درین عطر، مرجع تخصصی فروش عطر و ادکلن‌های اورجینال در کشور برای اولین بار در ایران تمامی محصولات خود از جمله عطرهای معرفی شده در این مطلب را با گارانتی مادام العمر اصالت و با بهترین قیمت درب منزل به شما ارائه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید می‌توانید با شماره تلفن درین عطر (22868978-021) تماس بگیرید و یا به وب سایت درین عطر (www.dorinatr.com) مراجعه نمایید.

کلام پایانی

در این مطلب به بررسی دلایل افزایش قیمت عطر و ادکلن‌ها پرداختیم راهکارهایی برای خرید آسان و ارزان‌تر به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. لطفا نظرات و تجربیات خود را برای ما کامنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *