معرفی کامل جدیدترین محصول کمپانی خوشنام فینیش

معرفی کامل جدیدترین محصول کمپانی خوشنام فینیش

انتخاب قرص ماشین ظرفشویی با کیفیتی عالی، یکی از چالش های مهم بانوان می باشد. استفاده از برخی برندها ممکن است نتایج مطلوبی در شستن ظروف نداشته باشد. ولی شما می توانید با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس با خیالی آسوده عمل شست و شوی ظروف خود را انجام دهید. قرص کوانتوم مکس، آخرین و بهترین نوع قرص های ظرفشویی برند فینیش است که اکثر قابلیت‌ های قرص های این برند را در خود دارد. این محصول نیز مانند سایر محصولات کمپانی خوشنام فینیش، از ظروف نقره و شیشه ای به خوبی محافظت کرده و از لکه ها اثری باقی نمی گذارد. اگر می خواهید که ظروف شما، پاک و درخشان شده و اثرات چربی و لکه های آن ها، کاملا پاک شود، توصیه می شود که قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس را خریداری نمایید.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس چیست؟

قرص فینیش کوانتوم مکس از ترکیب بی نظیر توپ، ژل و پودر تشکیل شده است. در این ترکیب، توپ خاصیت درخشان کنندگی و براقی ظروف را دارد، قسمت ژلی این قرص، عمل چربی زدایی را انجام می دهد و قسمت پودری این قرص، انواع لکه های چسبیده و سخت غذا را از بین می برد.

این قرص با فرمولاسیون پیشرفته در اولین شستشو باعث تمیزی کامل ظروف می شود. این قرص حاوی ژل قدرتمندی است که در کمترین دما به راحتی در آب حل شده و چربی ها و سوختگی غذا را به آسانی و فقط با یک بار شستشو از ظروف پاک کرده و هیچ اثری از آنها باقی نمی ماند. قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس، به علت قدرت بالای خود در شستن ظروف، باعث حدود ۵۶ لیتر صرفه جویی در مصرف آب می شود.

ویژگی های قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

  • قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم مکس فینیش به وسیله وجود ساختار ژله ای موجود در خود، مانع هرگونه آسیب و ایجاد خط و خش بر روی ظروف شما می شود. این قرص بر روی سخت ترین آب های موجود در کشورهای مختلف، کارآمد و پاسخگو بوده است.
  • این قرص با همه برندهای ماشین ظرفشویی نظیر ال جی، بوش، سامسونگ و …سازگاری دارد. بنابراین مهم نیست که از کدام برند ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنید و این قرص برای هر برندی، مورد استفاده بوده و به علت مناسب بودن قیمت قرص فینیش کوانتوم مکس، شوینده ای به صرفه و مناسب می باشد.
  • قرص های کمپانی فینیش، با فرمولاسیون و ساختاری ویژه‌‌، در قالب ژل شوینده قدرتمند می باشند که در دماهای بسیار پایین نیز در آب به راحتی حل می شوند و تمام لکه ها و کثیفی ها را از روی ظروف پاک می‌ نمایند.
  • در صورت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس به هیچ عنوان به استفاده از جلا دهنده یا روغن براق کننده ماشین ظرفشویی نیاز ندارید. ولی درباره نمک ماشین ظرفشویی توصیه ما این است که به دلیل وجود ناخالصی ها و سختی زیاد آب، بهتر است که همواره مخزن نمک ماشین ظرفشویی شما پر باشد.
  • این قرص ماشین ظرفشویی می تواند علاوه بر از بین بردن همه چربی ها و آلودگی های موجود روی ظروف، عمل نابودی همه رسوبات و چربی ها را از قطعات مهم دستگاه ماشین ظرفشویی انجام دهد. با این عمل، طول عمر ماشین ظرفشویی افزایش پیدا می کند و از بروز هرگونه خرابی در دستگاه شما جلوگیری کرده و کاهش هزینه های تعمیر ظرفشویی را به دنبال خواهد داشت.
  • قرص ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس با برخورداری از محافظ قرار گرفته بر دور قرص ها، مانع از بروز حساسیت یا هر گونه آسیبی به پوست شما می گردد.
  • این قرص محبوب ماشین ظرفشویی با دارا بودن نمک و مایع جلادهنده، باعث سلامت قطعات جانبی ماشین ظرفشویی و همچنین افزایش طول عمر آن ها می شود. این قطعات جانبی شامل پروانه آب، فیلتر، پمپ آب، پمپ تخلیه و… می باشد. به این صورت، رسوبات آهکی که در این قسمت موجود است، به طور کامل از بین خواهد رفت.
  • قرص فینیش با استفاده از قابلیت حل شوندگی سریع خود، پس از پایان شست و شو، همه مواد اضافی بر روی سطوح ظروف را از بین می برد. این قرص در زمان چرخه شست و شو کلیه مواد لازم برای تمیز شدن ظرف ها و چربی زدایی را فعال کرده و انواع لکه های سخت به جا مانده مانند چای، قهوه و انواع مواد غذایی را تمیز می کند.

نحوه استفاده قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس

  1. ابتدا باقیمانده غذا را از روی سطح ظروف پاک کنید.
  2. جهت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس، به علت قابلیت حل شدن بالای پوشش این قرص در آب، نیازی به خارج کردن آن از پوشش نمی باشد.
  3. در این مرحله لازم است که قرص را در محفظه مخصوص قرص قرار دهید و سپس درب محفظه را ببندید. حتما دقت کنید که در این قسمت باید دستان شما و همچنین محفظه قرص کاملا خشک باشد. زیرا پوشش خارجی قرص در تماس با آب به سرعت واکنش می دهد.
  4. حالا نوبت این است که ماشین ظرفشویی خود را روشن نموده و برنامه شست و شوی انتخابی خود را فعال کنید. سپس ادامه کار را بر عهده فناوری پیشرفته قرص فینیش بگذارید تا از درخشندگی و تمیزی ظروف خود حیرت زده شوید.

چند نکته مهم

  • بهتر است در زمان استفاده از قرص، دمای آب بر روی ۶۰ درجه تنظیم باشد تا به این طریق، هم میکروب ها، بهتر و سریع تر نابود شده و هم بوی نامطبوع دستگاه از بین برود. این کار از ایجاد آهک و رسوبات در ماشین ظرفشویی نیز جلوگیری نمایید.
  • قرص را در محفظه شست و شوی معمولی یا شست و شوی اصلی قرار داده و درب را ببندید. نیازی به باز و سوراخ کردن کیسه قرص نیست. زیرا همزمان با شروع چرخه شست و شو قرص در ماشین شما حل می شود.
  • اگر در زمان شست و شو، دمای آب در ظرفشویی شما کمتر از ۴۰ درجه باشد، دستگاه نخواهد توانست مواد شوینده را به خوبی حل کند.

منبع کنترل امجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *