راز بینی زیبا با بهترین جراح بینی تهران

راز بینی زیبا با بهترین جراح بینی تهران

اگر به دنبال داشتن یک بینی زیبا با روش های جراحی هستید ، لازم است پیش از هر چیز با خصوصیات بینی خود آشنایی پیدا کرده و به دنبال پیدا کردن یک جراح بینی خوب برای عمل زیبایی بینی خود باشید. این موضوع کمک می کند تا در قدم اول تصمیم گیری بهتری در انتخاب بهترین مدل برای بینی خود داشته باشید و با اطمینان کافی سلامت و زیبایی خود را به دست بهترین پزشک بینی در تهران بسپارید و از نتیجه جراحی نهایت لذت را ببرید. اما چه چیزی سبب جذابیت و زیبایی فرم بینی می شود ؟ زیبایی چه مفهومی از نظر عموم دارد ؟ آیا معیار سنجش زیبایی در همه افراد یکسان است ؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید !

 

خصوصیات بینی زیبا

یکی از بزرگترین چالش های عمل دماغ ، برطرف کردن نیازهای متقاضیان این جراحی از نظر ظاهری است. بیشتر بیماران با این پرسش رو به رو هستند که بهترین مدل برای عمل بینی کدام است و چه فرم بینی برای چهره آن ها مناسب تر است ؟ همه افراد دوست دارند بدانند آیا قاعده خاصی برای تعریف بینی زیبا وجود دارد ؟ به صورت کلی خوب است این نکته را به یاد داشته باشید که ایجاد تقارن و تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت مهم ترین راز زیبایی بینی و چهره شناخته می شود. برخی از افراد به صورت مادرزادی با بینی استاندارد و متناسب با صورت متولد می شوند ؛ این درحالی است که در بیشتر افراد این تقارن وجود ندارد و بینی با مشکلات بسیاری همراه است. عوامل زیادی در این موضوع دخالت دارند که شاید ژنتیک را مهم ترین عامل در این مسئله باید دانست.

با توجه به این موضوع درمی یابیم که نمی توان یک استاندارد خاص و مشخص را برای جراحی بینی در نظر گرفت و یک فرم خاص را به عنوان بهترین مدل برای عمل زیبایی بینی معرفی نمود که متناسب با تمامی چهره ها و جنسیت ها باشد. حتی در موضوع جراحی بینی طبیعی نیز اصلاح و تغییرات در جهت تناسب بینی با سایر اجزای صورت انجام می شود و نمی توان هیچ گاه بینی دو شخص متفاوت را حتی اگر دو قلو باشند کاملا یک شکل جراحی نمود !

ملاک موفقیت عمل جراحی بینی

بینی به عنوان تنها عضو برجسته و مرکزی صورت مهم ترین نقش را در زیبایی چهره ایفا می کند ؛ از این رو می توان گفت زیبایی صورت تا حد بسیار زیادی به این عضو بستگی دارد. حتما شما هم در اطرافیان خود فردی را مشاهده کرده اید که بعد از عمل بینی تغییرات زیادی در چهره او ایجاد شده و شما تازه متوجه زیبایی چشم ها و لب های او پس از جراحی شده اید. بنابراین گاهی یک بینی بزرگ و بد شکل می تواند تمامی زیبایی چهره را پنهان نماید.

نکته مهمی که در موفقیت عمل زیبایی بینی باید در نظر داشته باشید این است که همیشه کوچک بودن بینی به معنای موفقیت در این جراحی نیست به عبارتی هر چه بینی کوچک باشد نشان از زیبایی آن نیست ؛ مهم ترین ملاک در زیبایی تناسب میان بینی و سایر اجزای صورت است و باید این موضوع را به عنوان یک اصل در قاعده زیبایی شناسی به عنوان متقاضی این جراحی بپذیرید !

مورد مهم دیگر در موفقیت عمل رینوپلاستی که برای برخی از بیماران چندان اهمیتی ندارد و این موضوع برای پزشکان بسیار عجیب است ! مسئله عملکرد تنفسی است ! گاهی بیمارانی که به پزشک مراجعه می کنند تنها در خواست یک بینی بسیار کوچک و زیبا دارند و اظهار می کنند که تنفس برای آن ها اهمیتی ندارد ؛ البته این گروه از بیماران پس از جراحی زمانی که در تنفس دچار مشکل شوند تازه متوجه حقیقت ماجرا خواهند شد و به دنبال پزشک برای ترمیم و اصلاح مشکل عملکردی بینی خود می گردند. به صورت کلی یک جراح بینی با تجربه تلاش می کند در درجه اول تنفس و سلامت بیمار را حفظ نموده و بهبود بخشد و در درجه دوم بینی زیبا و متناسب با چهره بیمار خلق نماید ، این موضوع در نهایت رضایت پزشک و بیمار را به همراه داشته و از این رو می توان چنین جراحی را موفقیت آمیز دانست.

کلام آخر !

در تصمیم گیری برای انجام جراحی بینی باید دقت زیادی داشته باشید و بدانید که نتیجه این پروسه دائمی بوده و نباید صرفا به دلیل هیجانات لحظه ای و یا بر اساس مد تصمیم بگیرید که بینی خود را به شکل خاصی جراحی نمایید. بهتر است مطالعات کافی در خصوص عمل زیبایی بینی داشته باشید ، بر اساس تصمیم شخصی و به دور از اصرار اطرافیان با اهداف کاملا منطقی و واقع بینانه برای انجام این جراحی اقدام نمایید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید ، مطالعه مقالات دکتر محمد حسین طاهریان ، جراح بینی تهران را از دست ندهید.

توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت لایف کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *