دانستنی های عمل فیس لیفت : بهترین روش لیفت کردن صورت

دانستنی های عمل فیس لیفت : بهترین روش لیفت کردن صورت

چقدر به زیبایی خود اهمیت می دهید ؟ اصلا تا به حال برای زیباتر دیده شدن چهره تان کاری انجام داده اید؟ همه انسان ها و آفریده های خداوند زیبا هستند. علم پزشکی وسیله ای است که به افراد این امکان را میدهد ، با ایجاد تغییراتی بر روی ظاهر خود ، زیباتر و حتی جوان تر دیده بشوند. چه چیزی بهتر از این! اگر در جست و جو زیبایی باشید حتما در مورد عمل فیس لیفت هم اطلاعاتی دارید و میدانید که امروزه یک روند پرطرفدار است. البته برای لیفت کردن صورت روش های متفاوتی وجود دارد که هر یک مشخصه های منحصر به خود را دارا می باشند. اما سوال اصلی که معمولا از بهترین جراح لیفت صورت هم به طور مکرر پرسیده می شود ، این است که بالاخره بهترین روش کدام است؟ بیایید با انجام یک بررسی به پاسخ این سوال برسیم.

تاثیر سوشال مدیا در زندگی امروزه غیر قابل انکار است ؛ اما لزوما تاثیر منفی ندارد. همیشه در مورد بُعد نگاتیو فضاهای اجتماعی صحبت می شود ؛ اما باید گفت یکی از علت آشنایی افراد با پروسه های مختلف زیبایی و افزایش آگاهی شان ، گستردگی این چنین اپلیکیشن هایی است. کسانی که نسبت به زیبایی دید منطقی دارند ، نه تنها از سوشال مدیا متضرر نشده ، بلکه اهمیت آراستگی را به میزان بیشتری متوجه می شوند. پس بستگی دارد که هر فرد چه استفاده ای از این مدیا ها داشته باشد.

آشنایی با روش های لیفت کردن صورت

 ماساژ و تمرینات صورت

یک روش بدون هزینه که در منزل می توان برای سلامت و سفت شدن پوست آن را به انجام رساند ، ماساژ است.  برخی از تکنیک ‌های ماساژ و تمرینات صورت می‌توانند عضلات صورت را تقویت کرده و به لیفت کردن آن کمک کنند ؛ اما باید دقت داشته باشید که قطعیت و تضمینی در خصوص نتیجه گیری از این روش وجود ندارد و به مدت زمان زیادی نیازمند است.

استفاده از دستگاه ‌های غیرجراحی

یک راه دیگر که در قیاس با تکنیک فوق می تواند تاثیر بهتری داشته باشد ، بهره گیری از دستگاه های غیر جراحی جوانساز پوست است ، مثل هایفوتراپی. این دستگاه ها به کمک امواج ، با تهاجم بسیار کم ، کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و به لیفت شدن صورت کمک می کند. در مورد این دستگاه ها باید بگوییم که با یک جلسه شما به نتیجه دلخواه نمی رسید بلکه باید طول درمان را طی کنید که توسط متخصص مربوطه برای شما مشخص می گردد.

تزریقات زیبایی

فیلرهای پوستی و بوتاکس از دیگر روش های لیفت کردن پوست هستند که در واقع با پر کردن چروک ها و محدود کردن حرکت عضلات صورت این کار را انجام می دهند. واضح است که نتیجه بدست آمده از این تزریقات نمی تواند دائمی باشد و شما باید هر از چند گاهی برای شارژ به پزشک مراجعه کنید.

جراحی لیفت صورت

عمل لیفتینگ صورت ، از طریق برش های جراحی انجام می شود. یعنی با برداشتن پوست های اضافی و سفت کردن عضلات در محل ، جراح ، عمل فیس لیفت را اجرا می کند. شاید این پروسه در قیاس با متدهای دیگر کمی تهاجمی به نظر برسد اما با آگاهی از مزایای آن ، دیگر مسئله ماهیت جراحی آن به چشم نمی آید.

اول آن که شما با انجام یک جراحی ، به نتیجه دلخواه می رسید و مانند متدهای دیگر نیازی نیست طی فواصل زمانی ، مجدداً عمل کنید. مورد بعدی ماندگاری نتیجه حاصل شده است ؛ دست کم تا 7 سال شما از جوانی و زیبایی صورت خود لذت میبرید ؛ اگر بخواهیم جذاب تر این موضوع را بیان کنیم ، پس از جراحی لیفت صورت ، شما 7 سال جوان تر از سن واقعی تان به نظر می رسید که خود یک نتیجه تحسین برانگیز است.

الان می رسیم به سوال اصلی ؛ کدامیک بهتر است ؟ اگر در پی یک نتیجه طبیعی و ماندگار هستید که زیبایی با کیفیتی را در سریع ترین زمان ممکن برای شما به ارمغان آورد ، بدون شک جراحی فیس لیفت بهترین انتخاب برای شما است. شما پس از مشاوره با جراح و معاینه و ارزیایی نیازهایتان ، می توانید تحت یکی از تکنیک ها ، یعنی ، لیفت صورت کامل ، مینی فیس لیفت و غیره ، زیبایی و جوانی چهره تان را بازیابید.

منبع : دکتر شهریار حدادی

توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت لایف کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *