خرید اقساطی گوشی: راهنمای گام به گام خرید موفق

خرید اقساطی گوشی: راهنمای گام به گام خرید موفق

اگر این روزها قصد خرید گوشی را دارید، احتمالا حسابی از قیمت‌های بالا شوکه می‌شوید. از طرف دیگر، بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار و باکیفیت قیمت بسیار بالایی دارند و گوشی‌های ارزان‌ قیمت هم مشخصات فنی خوبی ندارند. در این شرایط، چاره کار خرید اقساطی گوشی است. در این مقاله، شرایط خرید قسطی موبایل را توضیح می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم بهترین گوشی بازار را به خانه ببرید.

خرید اقساطی گوشی

چرا باید گوشی خود را قسطی بخریم؟

در شرایط تورمی بازار، خرید قسطی گوشی بهترین گزینه است. تصور کنید که شما به دلیل شرایط کاری باید از یک گوشی پرچم‌دار با دوربین عالی استفاده کنید. خرید قسطی به شما کمک می‌کند که بدون صرف هزینه زیاد، گوشی مورد نظرتان را تهیه کنید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید. علاقه‌مندان بازی‌های موبایلی و عاشقان عکاسی هم برای خرید یک گوشی قدرتمند با دوربین و سخت‌افزار فوق‌العاده می‌توانند از روش خرید اقساطی گوشی استفاده کنند. 

با خرید قسطی گوشی می‌توانید بدون در نظر داشتن هزینه، بهترین گوشی مد نظرتان را خریداری کنید. نکته مهم اینکه در روش خرید اقساطی، هزینه‌ گوشی را به صورت ماهیانه پرداخت می‌کنید؛ بنابراین به دلیل هزینه‌های سنگین اذیت نمی‌شوید و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای منطقی صاحب بهترین گوشی بازار شوید.

مزایای خرید قسطی گوشی چیست؟

مهم‌ترین مزیت خرید اقساطی گوشی تقسیم‌بندی و مدیریت هزینه‌ها است. با پرداخت ماهیانه لازم نیست پول گوشی را یک جا پرداخت کنید و می‌توانید هر ماه بخشی از آن را پرداخت کنید. همچنین، خرید گوشی قسطی دست شما را در انتخاب مدل و برند گوشی باز می‌گذارد و می‌توانید با هزینه اولیه کمتر، گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید. 

اگر قبلا به دلیل بودجه کم سراغ گوشی‌های پرچم‌دار یا آخرین مدل گوشی‌ها نمی‌رفتید، حالا می‌توانید با خیال راحت بهترین گوشی‌ها را خریدار کنید. نکته مهم دیگر، آسان بودن خرید قسطی است. در سال‌های گذشته، خرید قسطی موبایل فقط در بعضی از فروشگاه‌های خاص انجام می‌شد؛ ولی در حال حاضر، همه می‌توانند از خدمات خرید قسطی موبایل استفاده کنند.

چه برندهایی را می‌توانید به صورت اقساطی خرید کنید؟

با استفاده از اعتبار اقساطی، امکان خرید قسطی موبایل از انواع برندهای سامسونگ، شیائومی، اپل و نوکیا وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه خودتان و ویژگی‌های هر کدام از محصولات این برندها سراغ خرید بهترین مدل‌های تلفن همراه بروید. برای خرید قسطی گوشی از این برندها کافی است اعتبار اقساطی بگیرید، گوشی را تحویل بگیرید و ماهیانه اقساط را پرداخت کنید.

نکات مهم خرید اقساطی موبایل چیست؟

در خرید اقساطی گوشی حتما هزینه کل گوشی، میزان اعتبار دریافتی، تعداد اقساط و مبلغ هر قسط را در نظر بگیرید. به‌علاوه، تحقیق و بررسی راجع به مدل‌های منتخب گوشی از جمله نکات مهم خرید اقساطی موبایل هستند. هنگام بررسی موبایل‌ به ویژگی سخت‌افزاری، تعداد دوربین‌ها و کیفیت عکاسی، قدرت و ظرفیت باتری توجه کنید. 

اگر همیشه از گوشی سامسونگ استفاده کرده‌اید و با ویژگی‌های مختلف آن آشنا هستید، توصیه ما خرید قسطی گوشی سامسونگ یا شیائومی است. طرفدارهای سرسخت اپل هم می‌توانند با استفاده از اعتبار اقساطی، مدل‌های اپل ۱۳ و ۱۴ بخرند. 

پیشنهاد ما این است که با توجه به ویژگی‌های تخصصی گوشی‌ها و هزینه آن‌ها، ۳ مدل موبایل را انتخاب کنید و در نهایت بین این ۳ مدل تصمیم بگیرید. در بخش بعدی، بهترین مدل‌های موبایل در سال ۲۰۲۳ را معرفی می‌کنیم.

بهترین مدل های خرید اقساطی تلفن همراه در سال ۲۰۲۳

خرید اقساطی موبایل

در این بخش، بهترین مدل‌ گوشی‌های موبایل را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه و اولویت خودتان مدل مناسب را خریداری کنید.

گلکسی S23 اولترا سامسونگ

این گوشی بهترین گوشی اندرویدی بازار است و کیفیت بسیار بالای دوربین از مهمترین ویژگی‌های آن است. سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر داینامیک Amoled 2X نظر بسیاری از طرفداران سامسونگ را جلب کرده است. سنسور گلکسی سامسونگ کیفیت ۱.۳ اینچی دارد و با استفاده از لرزشگیر اپتیکال کیفیت عکاسی را چند برابر کرده است. همچنین، یک سنسور لیزری فوکوس خودکار هم دارد که به شما در فوکوس کردن روی سوژه‌های عکاسی کمک می‌کند. 

دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری و یک سنسور اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دیگر هم در این گوشی تعبیه شده‌اند. طبق نقد و بررسی متخصصین، نمایشگر گلکسی S23 یکی از بهترین نمایشگرها در بین گوشی‌های پرچم‌دار است و می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ ثبت کند. نمایشگر گوشی ۶.۸ اینچی است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد.

سامسونگ گلکسی A23

این گوشی صفحه نمایش بزرگی دارد و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری کار می‌کند. شارژ ۲۵ واتی، میکرو اس دی، جک ۳.۵ میلی‌متری، استاندارد مقاومت و محافظت، نرخ به‌روزرسانی ۹۰ هرتزی و دوربین چهارگانه اصلی از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A23 هستند. اگر دنبال یک موبایل میان‌رده با کیفیت هستید، خرید سامسونگ گلکسی A23 می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

آیفون ۱۴ پرو

آیفون ۱۴ پرو یک گوشی محبوب بین طرفداران اپل است. سنسور اصلی گوشی ۱۲ مگاپیکسلی است و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی هم دارد. اگر می‌خواهید در محیط‌های تاریک عکاسی کنید، حتما آیفون ۱۴ را در لیست خریدتان در نظر بگیرید. دو دوربین اولترا و تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد گوشی در زمینه عکاسی هستند. 

در مورد پردازنده گوشی باید بگوییم که آیفون ۱۴ از پردازنده اختصاصی اپل به نام A16 استفاده می‌کند که عملکردش از تراشه A15 بهتر است. این موبایل یک نمایشگر ۶.۱ اینچی دارد که از نوع LTPO Super Retina XDR OLED ساخته شده است. حداکثر روشنایی گوشی به ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و باتری هم با قدرت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت کار می‌کند. نکته مهم درباره گوشی آیفون ۱۴ پرو، عدم امکان رجیستر شدن این گوشی در ایران است.

ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس شیائومی

این مدل بهترین گوشی میان‌رده بازار است، ولی مشخصاتی در حد گوشی‌های پرچم‌دار دارد. سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل است و در نور کم به خوبی عکاسی می‌کند. باتری ردمی نوت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر در ساعت است که نسبت به مدل قبلی کیفیت بالاتری دارد. 

اما ویژگی خارق‌العاده ردمی نوت 12 پرو پلاس شیائومی، سرعت شارژ ۱۲۰ واتی آن است که گوشی را در زمان ۴۲ دقیقه شارژ می‌کند. در این موبایل از پردازنده Dimensity 1080 استفاده شده است. همین مسئله فرکانس گوشی را ارتقا داده است و هسته‌های آن را قوی‌تر کرده است.

خرید اقساطی موبایل

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ با باتری فوق‌العاده‌ خود خیلی زود شارژ می‌شود. بلندگوهای استریو، میکرو اس دی، بلستر IR و جک ۳.۵ میلی‌متری بعضی از ویژگی‌های این گوشی هستند. اگر بودجه شما برای خرید گوشی میان‌رده مناسب است و به عکاسی علاقه دارید، می‌توانید با اعتبار اقساطی گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو را بخرید.

شرایط خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی به مدارک زیادی احتیاج ندارد. برای خرید گوشی به صورت قسطی کافی است گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و درخواست اعتبار را انجام دهید. دریافت اعتبار خرید اقساطی گوشی با مدارک هویتی مثل شناسنامه و کارت ملی انجام می‌شود. 

همه مراحل خرید قسطی موبایل به صورت آنلاین انجام می‌شوند و لازم نیست برای بررسی موبایل‌ها به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. همچنین، معمولا در هنگام خرید قسطی گوشی به ضامن هم احتیاجی ندارید؛ بنابراین در عرض چند روز می‌توانید به راحتی گوشی موردعلاقه‌تان را خریداری کنید.

مدارک مورد نیاز برای خرید قسطی موبایل چیست؟

شناسنامه، کارت ملی و چک صیادی تنها مدارک لازم برای خرید قسطی موبایل هستند.با استفاده از این مدارک می‌توانید بدون نیاز به ضامن، گوشی دلخواه خود را به صورت اقساطی خرید کنید.  

با خرید اقساطی خیلی زود به گوشی دلخواهتان برسید

با توجه به افزایش شدید قیمت گوشی و سایر کالاهای دیجیتال، بهترین راهکار خرید اقساطی گوشی است. در این مقاله، مزایا و شرایط خرید قسطی گوشی را توضیح دادیم و بهترین مدل‌های موبایل را معرفی کردیم. اگر تصمیم گرفتید تا پایان امسال گوشی خودتان را عوض کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید، اعتبار بگیرید و به گوشی دلخواهتان برسید.

سوالات متداول

آیا خرید قسطی گوشی به ضامن احتیاج دارد؟

خیر، برای خرید قسطی گوشی به ضامن احتیاج ندارید.

آیا برای بررسی و خرید گوشی باید به فروشگاه‌‌های موبایل مراجعه کرد؟

خیر، همه مراحل بررسی انواع مدل‌های گوشی و انتخاب محصول نهایی به صورت آنلاین انجام می‌شود.

خرید اقساطی موبایل چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان انتظار برای خرید تا تحویل گوشی به شما بستگی دارد. به محض اینکه مدارکتان را کامل کنید، می‌توانید اعتبار را دریافت کنید و گوشی خود را تحویل بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *