بهترین راه افزایش فالوور در پلتفرم‌های ایرانی و خارجی

بهترین راه افزایش فالوور در پلتفرم‌های ایرانی و خارجی

چندسالیست که از فعالیت شبکه‌های اجتماعی در ایران و خارج از آن می‌گذرد. فعالیتی که توسط وی چت در نسخه ios شروع شد و اکنون این فرمان در دستان اپ‌هایی چون روبیکا و اینستاگرام است. افراد زیادی روزانه در سراسر جهان از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار یا سرگرمی استفاده می‌کنند. همین مسئله باعث ایجاد پتانسیل درآمدزایی در پلتفرم‌های اجتماعی شده است. اما برای رسیدن به درآمد در ابتدا باید به فکر افزایش تعداد فالوور و دنبال کنندگان خود باشید. بدون داشتن تعداد قابل توجهی دنبال کننده، قطعا نمیتوانید درآمد مناسبی از این بستر داشته باشید.

هنگامی که در فضای مجازی به گشت و گذار مشغول هستید، با تبلیغات بسیار زیادی رو به رو می‌شوید. برخی از آنها ادعا می‌کنند که بهترین روش‌ افزایش فالوور در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی را به شما آموزش می‌دهند. از تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالوور تا روش‌های عجیب و غریب، همگی در این دسته قرار میگیرند. به همین دلیل امروز ما در این پست قصد داریم تا چندتا از بهترین روش‌های افزایش فالوور را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید.

انتخاب موضوع گام اول در بهترین راه افزایش فالوور

برای ساخت یک امپراطوری در ابتدا باید مسیر و راه درستی را انتخاب کنید. برای ساخت یک پیج خوب و پویا نیز باید حتما به فکر انتخاب یک موضوع جذاب باشید. موضوعی که انتخاب می‌کنید باید سه فاکتور را همزمان داشته باشد. در ابتدا باید موضوعی باشد که شما در آن تخصص دارید. تولید محتوا امر بسیار مهمی است. برای مثال اگر قصد قراردادن آموزش آشپزی دارید، باید در اینکار بسیار هنرمند باشید. قطعا نمیتوانید با طبخ تخم مرغ، دنبال کنندگان خود را در پیج حفظ کنید. فاکتور بعدی که باید رعایت کنید جذابیت آن است. قطعا میزان جذابیت طنز با موضوعی مثل پرورش کرم ابریشم سبز قابل مقایسه نیست.

فاکتور بعدی که باید به آن توجه کنید، محدوده رقابتی و رقبای شماست. موضوعات طنز، آموزش کسب درآمد از فضای مجازی، فیلم و سریال همگی از موارد جذاب هستند. اما میزان رقابت در این دسته نیز بسیار بالاست. پس شما کاربر بسیار سختی در پیش دارید. اکنون چگونه تصمیم درستی بگیریم. به سراغ یک موضوع جذاب و پر رقابت برویم یا فعالیت خود را در موضوع کم رقابت‌تری انتخاب کنیم؟ پیشنهاد ما به شما حضور در موضوعات پر رقابت است. به این شرط که از اصول بهترین راه افزایش فالوور که در این فایل آموزشی وجود دارد، نهایت استفاده را ببرید.

روی پیج خود سرمایه گذاری کنید

یکی از بهترین راه افزایش فالوور در فضای مجازی، سرمایه گذاری بر روی پیج است. خیلی از افراد با افزایش فالوور در یک روز از شبکه‌های اجتماعی بهترین نتیجه را می‌گیرند. شاید از خود بپرسید که این سرمایه گذاری در چه بخشی می‌تواند باشد؟ در اینجا ما چند راه را برای این سرمایه گذاری به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

خرید فالوور : یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌های افزایش دنبال کننده در فضای مجازی، خرید فالوور است. در این روش شما میتوانید خیلی سریع و تنها با پرداخت مبلغی پول بهترین نتیجه را دریافت کنید. برای مثال اگر در روبیکا فعالیت میکنید و قصد دریافت بهترین نتیجه را از این پلفترم دارید، میتوانید با خرید فالوور روبیکا در یک روز به پیج دلخوه خود دست پیدا کنید. در مورد مزایای این روش در ادامه کامل‌تر توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

تبلیغات بر روی پیج : یکی از موارد لازم در هر کسب و کاری، تبلیغات است. این مسئله آنقدر مهم و کاربردیست که بهتر است بگوییم، تبلیغات هزینه نیست. البته برای دریافت بهترین بازدهی از این ابزار باید حواس خود را بسیار جمع کنید. گاهی یک انتخاب اشتباه میتواند بیشترین تاثیر منفی را بر پیج شما بگذارد. پس توصیه می‌شود اینکار را با دقت بسیار بالا انجام دهید.

خرید فالوور برای پیج

هنگامی که شما فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز می‌کنید، تعداد فالوورهای شما عدد صفر را نشان می‌دهد و همین مسئله مشکلات بسیار زیادی را در ادامه مسیر برای شما به وجود می‌آورد. کار شما در ادامه بسیار سخت خواهد شد. اما جای نگرانی نیست چون ما بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. شما میتوانید با استفاده از ساده ترین روش افزایش فالوور، بهترین نتیجه را کسب کنید.چند سالیست که خرید فالوور به کمک افراد فعال در فضای مجازی آمده است. اکنون ما قصد داریم تا شما را با مزایای استفاده از این روش آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

افزایش فالوور در یک روز

یکی از مزیت‌های بسیار مهم که در خرید فالوور اینستاگرام میتوان به آن اشاره کرد، افزایش و رشد سریع دنبال کنندگان است. البته این ویژگی و مزیت تنها در مورد اینستاگرام نیست و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز از آن بهره مند هستند. تعداد فالوور نقش بسیار مهمی در رشد ارگانیک و همچنین اعتبار پیج شما دارد. اولین چیزی که کاربران پس از ورود به پیج شما با آن رو به رو می‌شوند، تعداد دنبال کنندگان شماست. حتی اگر دیوید بکام هم باشید اما فالوور قابل توجهی نداشته باشید، پیج شما تقریبا بی ارزش است. به همین دلیل باید در ابتدا به فکر افزایش تعداد فالوور باشید.

میتوانید با پست گذاری، افزایش سطح تعاملات و موارد دیگر فالوورهای خود را افزایش دهید. اما اینکارها همگی نیازمند صرف زمان، انرژی و گاهی هزینه است. پس برای یافتن راه میانبر به سراغ فاکتوری به نام خرید فالوور خواهیم رفت. در واقع شما با استفاده از این ابزار میتوانید یک روزه و تنها با پرداخت مبلغی منصفانه و منطقی به هر میزان که خواستید دنبال کننده برای پیج خود خریداری کنید و در همان روز دریافت نمایید.

افزایش اعتبار پیج

اما از دیگر موارد بسیار مهم که میتواند به رشد روز افزون پیج شما کمک کند، خرید فالوور است. همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم، افزایش فالوور رابطه مستقیمی با افزایش اعتبار پیج شما دارد. در واقع اگر قصد کسب درآمد از فروش محصول یا تبلیغات را دارید، باید در ابتدا به فکر افزایش فالوور‌های پیج خود باشید. قطعا میزان اعتماد ب یک پیج فروشگاهی با 10 کا فالوور تفاوت بسیار زیادی با میزان اعتماد به یک پیج 100 کاربره را دارد. اگر بخواهید در ابتدای کار و فعالیت خود منتظر فالوور باشید تا فروش شما افزایش یابد، راه بسیار سختی را انتخاب خواهید کرد.

پس بهتر است به راحتی با خرید چند کا فالوور این راه سخت و دشوار را به راحتی هموار کنید. البته مسئله اعتبار پیج، فقط مختص اینستاگرام و پیج‌های فروشگاهی نیست. حتی اگر در توییتر نیز فعالیت داشته باشید، به خرید دنبال کننده نیاز خواهید داشت. برخی از پیج‌های پر کاربر در این پلتفرم، برای افزایش اعتبار پیج خود نسبت به خرید فالوور توییتر اقدام می‌کنند. در واقع با اینکار، به سرعت در توییتر جایگاه مورد نظر خود را پیدا خواهند کرد و میتوانند از این پلتفرم نیز به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنند.

افزایش درآمد

اما از دیگر مزایای خرید فالوور میتوان به افزایش درآمد اشاره کرد. شما قصد کسب از تبلیغات پیج خود را دارید. پس باید پیج خود را ارتقا دهید. تعداد دنبال کنندگان پیج شما باید آنقدر زیاد باشد که مدیران کسب و کارها تبلیغات خود را به شما بسپارند. البته این مسئله فقط مختص اینستاگرام نیست. برخی از افراد در ایران و خارج از ایران از شبکه اجتماعی تیک تاک کسب درآمد می‌کنند. برای داشتن درآمد از این پلتفرم نیز شما نیاز به افزایش فالوورهای خود دارید. هرچه تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر باشد، تیک تاک نیز بها بیشتری به پیج شما خواهد داد. شاید به همین دلیل است که اکثر تیک تاکرها در ابتدای راه خود، خرید فالوور تیک تاک را در دستور کارشان قرار می‌دهند.

نتیجه گیری

اگر قصد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را دارید، باید با قوانین و قواعد آن آشنا باشید. ما در این مقاله شما را با بهترین روش افزایش فالوور در شبکه‌های اجتماعی ایرانی و خارجی آشنا کردیم. به یاد داشته باشید که برخی از موارد در بین پلتفرم‌های ایرانی و خارجی کاملا مشابه است. به همین دلیل کار شما در جذب دنبال کننده نیز بسیار آسان خواهد شد. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با ابزار بسیار قدرتمندی به نام خرید فالوور آشنا کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید .

رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *