بهترین جراح بینی در مشهد

بهترین جراح بینی در مشهد

یکی از پرکاربردترین و مهم ترین جراحی های زیبایی ، رینوپلاستی یا عمل بینی است که به تغییر شکل و ساختار ظاهری بینی می پردازد. انتخاب یک جراح توانمند و متبحر در این زمینه می تواند تاثیر مهمی در نتیجه نهایی جراحی شما داشته باشد. با مشاوره تیم حرفه ای دکتر زرین قلم ، از بهترین جراحان بینی مشهد ، می توانید با نوع بینی خود آشنایی پیدا کرده و به بهترین و ایده آل ترین نتیجه از جراحی خود دست پیدا کنید. اگر تصمیم به جراحی بینی در شهر مشهد دارید ، می توانید با ارسال عکس های خود به صورت آنلاین از مزیت های مشاوره آنلاین با دکتر زرین قلم بهره مند شوید یا اگر در شهر مشهد هستید به صورت حضوری به مطب ایشان مراجعه نمایید تا بعد از بررسی و معاینات انجام شده ، مشخص شود شما کاندید خوبی برای این جراحی هستید یا خیر و در نهایت بهترین مدل برای جراحی به شما پیشنهاد شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

https://drzaringhalam.com/جراح-بینی/

عمل بینی گوشتی

این جراحی با هدف کاهش حجم بینی و تغییراتی در ظاهر بینی انجام می شود. در طی این پروسه تلاش می شود تا به کمک تقویت غضروف های بینی  ، شکل منسجم و زیباتری به بینی بخشید و از افتادگی بینی در طی سال های آینده جلوگیری کرد. همانطور که می دانید عمل بینی گوشتی با چالش های زیادی همراه است و شایعات بسیاری در خصوص برگشت پذیری این نوع بینی ها وجود دارد. در حالی که امروزه از تکنیک های جدیدی برای این جراحی استفاده می شود که نتایج حاصل از آن را برای همیشه ماندگار می کند. در زمان های گذشته حجم زیادی از بافت های بینی گوشتی برداشته می شد که همین عامل پس از مدتی منجر به بازگشت بینی به فرم اولیه می گشت ؛ در حالی که امروزه از برداشتن بیش از اندازه بافت های بینی خودداری می شود و هدف اصلی تقویت غضروف ها و اصلاح ساختار بینی گوشتی می باشد. همچنین یک جراح بینی خوب شما را راهنمایی می کند تا از ایجاد یک فرم فانتزی و عروسکی برای بینی گوشتی خودداری کنید ؛ چرا که از جراحی بینی گوشتی طبیعی نتیجه به مراتب بهتر و زیباتری حاصل خواهد شد. با مراجعه به بهترین جراح بینی مشهد می توانید به بهترین نتیجه از عمل بینی گوشتی دست پیدا کنید.

عمل بینی غضروفی

تعداد بسیار کمی از افراد با جراحی بینی غضروفی آشنایی دارند. در واقع این پروسه یک جراحی ترمیمی در نظر گرفته می شود که به رفع مشکلات تنفسی و اصلاح ظاهر بینی کمک می نماید. این پروسه از محبوب ترین و متداول ترین جراحی های زیبایی به شمار می آید. در ادامه به مهم ترین مراحل عمل بینی غضروفی پرداخته شده است :

مشاوره : انتخاب پزشک و شرکت در جلسه مشاوره اهمیت بسیاری دارد. در این جلسه جراح چگونگی عمل جراحی را به شما توضیح می دهد و مشخص می کند چه نتایجی را در پایان باید در انتظار داشته باشید.

آمادگی قبل از جراحی : بعد از انکه مشخص شد شما کاندید مناسبی برای جراحی زیبایی بینی در مشهد هستید ، لازم است برخی اقدامات را انجام دهید. که از جمله این اقدامات به قطع داروهای خاص ، عدم استعمال دخانیات و انجام آزمایشات پیش از جراحی می توان اشاره نمود.

عمل جراحی : در طی این پروسه پزشک به کمک غضروف های بینی و غضروف هایی که از پشت گوش یا دنده بیمار خارج می کند ، به اصلاح و ترمیم شکل بینی می پردازد.

نقاهت و بازیابی : بعد از جراحی برای رسیدن به نتیجه مورد انتظار باید صبور باشید و تا پایان دوره بهبودی و نقاهت صبر نمایید. در طی این مدت لازم است به برخی دستورالعمل های پزشکی نیز توجه داشته باشید و آن ها را رعایت کنید.

جراحی بینی استخوانی

از دیگر جراحی های محبوب و پرطرفدار عمل بینی استخوانی است که اغلب با نتایج بسیار خوبی همراه است که این موضوع به نوع و ساختار بینی های استخوانی ارتباط دارد. در واقع کیفیت پوست و غضروف های قوی بستر مناسبی را برای انجام این فرایند فراهم می کند اما دقت داشته باشید که این موضوع نمی تواند عاملی باشد تا شما به هر پزشکی برای انجام عمل بینی استخوانی خود اعتماد کنید ، در واقع انجام این جراحی به دست یک جراح مجرب و با سابقه می تواند یک نتیجه فوق العاده برای شما به ارمغان بیاورد ؛ در حالی که اگر جراحی بینی خود را به دست یک پزشک که مهارت و تخصصی در زمینه عمل های رینوپلاستی ندارد ، بسپارید ممکن است دچار مشکلات جدی بعد از جراحی شده و حتی در مواردی به عمل ترمیمی بینی برای اصلاح مشکلات ایجاد شده ناشی از جراحی اولیه پیدا کنید ؛ بنابراین همانطور که در ابتدای مقاله نیز بیان شد مهم ترین گام و اصول در جراحی بینی ، انتخاب یک پزشک مناسب است که می تواند نتیجه مطلوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

منبع

توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت لایف کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *