بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

بسیاری از افراد در هنگام خرید آب تصفیه کن خانگی نمی دانند که کدام برند معتبر تر است و بهترین نوع دستگاه تصفیه آب کدام است. گوناگونی مارک های مختلف در بازار و قیمت های مختلف دستگاه های تصفیه آب باعث شده تا قبل از خرید در رابطه با آن ها اطلاعاتی به دست آوریم. بهترین دستگاه های تصفیه آب امروزه ساخت تایوان می باشند که پر کاربرد ترین تصفیه آب در ایران و سایر کشور هاست. برای آشنایی بیشتر شما در این مطلب مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال و بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی را بررسی می کنیم و نحوه ی خرید آن ها را در بهترین مرکز فروش دستگاه های تصفیه آب یعنی شرکت تصفیه آسا توضیح خواهیم داد.

بهترین برندهای تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

دستگاه های تصفیه آب روش های مختلفی را برای جداسازی آلاینده های آب استفاده می کنند که همه ی آن ها قادر نیستند سختی آب را مطابق با استاندارد جهانی بهداشت کاهش دهند. روش اسمز معکوس تنها فرایندی است که می تواند تا 99 درصد سختی و املاح آب را کاهش دهد و آلاینده های آب را تا اندازه ی 0001/0 از بین ببرد . به همین دلیل امروزه بیشتر تصفیه آب های جدید از این فناوری بهره مند هستند. پس یکی از مشخصات اورجینال بودن یک دستگاه، اسمز معکوس بودن آن می باشد.
دستگاه های تصفیه آب دارای فناوری  اسمز معکوس باید دارای پمپ، مخزن، فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران باشند که در مدل های 6و7و8 مرحله ای تولید می شوند. اورجینال بودن قطعات تصفیه آب و معتبر بودن برند های آن باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد چرا که در عملکرد دستگاه بسیار تاثیر گذار است. دستگاهی که تهیه می کنید باید شناسنامه ی اصالت و  گارانتی بی قید و شرط داشته باشد تا بتوانید به اصل بودن آن مطمئن شوید. حدود قیمتی دستگاه تصفیه آب با برند های تایوانی اصل بین دو و نیم تا 4 میلیون تومان می باشد. دستگاه های بسیاری توسط فروشندگان متقلب با قیمت ارزان تر به فروش می رسد که بسیار ضعیف هستند و هیچ گونه کارایی برای شما نخواهند داشت به همین دلیل قیمت دستگاه نیز بسیار مهم می باشد. چرا که کیفیت تصفیه آب در سلامتی بدن ما بسیار تاثیر گذار است و خرید بهترین برند و کیفیت در درجه ی اول اهمیت قرار می گیرد. توجه به نکات راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب شما را در انتخاب بهترین نوع دستگاه یاری خواهد کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

برند معتبر در کیفیت دستگاه تصفیه آب بسیار موثر است. به جرات می توان گفت که دستگاه های تصفیه آب تایوانی قدرتمند ترین تصفیه آب های در حال حاضر در دنیا هستند که ویژگی مهم آن ها قیمت بسیار مناسب می باشد. بهترین مارک های  تصفیه آب تایوانی به ترتیب کیفیت مینروا، سی سی کا و سافت واتر هستند.
برند مینروا در ده سال اخیر پر فروش ترین آب تصفیه کن در ایران بوده است. این برند در سال 1930 تاسیس شد و دستگاه های اسمز معکوس قدرتمندی را تولید کرد که در سراسر دنیا مشتریان زیادی را به خود جذب کرد. مینروا به دلیل داشتن قطعات درجه یک و با کیفیت، بهره گیری از فناوری های پیشرفته و مطابق با استاندارد های جهانی، خدمات پس از فروش ارزنده، فیلتر های با کیفیت و قدرت جذب بالا، ممبران 13 لایه آمریکایی فیلمتک، پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال بهترین گزینه برای تصفیه کردن آب آشامیدنی می باشد. استاندارد های FDA,NSF,CE,WQ نیز توسط این دریافت شده است تا بتوان به عملکرد دستگاه و کیفیت آب خروجی و سلامت آن اطمینان پیدا کرد. تصفیه آب 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز مدل های عرضه شده توسط این برند می باشند. مینروا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی است که اورجینال آن را فقط از نمایندگی انحصاری تصفیه آسا می توانید تهیه کنید.
سی سی کا یکی از بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را در اختیار دارد که با فیلتر ممبران 13 لایه ی آمریکایی خود می تواند تا 0001/0 میکرون آلاینده ها و مواد مضر آب را حذف نماید و میزان خلوص آب را بسیار بالا ببرد. این برند تایوانی به تولید تجهیزات دستگاه تصفیه آب نیز پرداخته است و انواع فیلتر ها، هوزینگ، شیر آلات و اتصالات و پمپ را با بهترین کیفیت تولید کرده است. دستگاه تصفیه آب سی سی کا قیمت بسیار مناسبی  دارد و در عین حال کیفیت آن نیز بسیار قابل قبول می باشد. تصفیه آب ها ی6 الی 8 مرحله ای زیر سینکی با سیستم ها ی قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز مدل های این برند می باشند که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند و گزینه ی بسیار عالی برای تصفیه کامل آب می باشند. تصفیه آب سی سی کا در ایران مونتاژ می شود و برای خرید اورجینال آن به مراکز خرید معتبر باید مراجعه کرد.

سافت واتر نیز یکی دیگر از برند ها ی  قدیمی و با سابقه ی تایوانی می باشد که سال های زیادی است به طراحی و تولید دستگاه های تصفیه آب مشغول می باشد. این برند از دو روش اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده می کند. سافت واتر بزرگ ترین و مهم ترین تولید کننده دستگاه های آب تصفیه کن در دنیا است که صد ها هزار مشتری را در طی این سال ها به خود جذب کرده است. قدرت عمل فیلتر های این برند به خصوص فیلتر ممبران آن  در کاهش ذرات آلاینده و سختی آب بسیار قدرتمند است. سافت واتر یک دستگاه اقتصادی با ارزش خرید بالا می باشد که در ایران همانند سی سی کا مونتاژ می شود و برای خرید اورجینال آن حتما از مرکز خریدی معتبر تهیه نمایید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، شرکت تصفیه آسا مطمئن ترین مرکز فروش آب تصفیه کن های خانگی می باشد که نمایندگی انحصاری مینروا و دستگاه ها ی اصل سی سی کا و سافت واتر است که بهترین و مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت و خرید تصفیه آب خانگی کارشناسان فروش این شرکت در هر زمان از شبانه روز حتی در روز های تعطیل آماده ی پاسخگویی و ارائه ی مشاوره رایگان به شما می باشند.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

خرید اقساطی از خدمات ویژه ی تصفیه آسا می باشد که برای ساکنین تهران و کرج امکان پذیر است تا راحت تر بتوانند یک دستگاه تصفیه آب برای خود تهیه نمایند. ارسال و نصب رایگان دستگاه به تهران و کرج و شهر های اطراف، خدمات پس از فروش و سرویس دهی دوره ای و تعویض فیلتر ها، پ و تعمیرات دستگاه تصفیه آب از دیگر خدمات این مجموعه برای مشتریان گرامی می باشد. هم چنین می توانید برای خرید اینترنتی به سایت تصفیه آسا مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان دستگاه مورد نظرتان را آنلاین سفارش دهید تا در اسرع وقت برای نصب آن در محل مورد نظر شما حاضر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *