از بین بردن موهای زائد برای همیشه؛ از واقعیت تا دروغ!

از بین بردن موهای زائد برای همیشه؛ از واقعیت تا دروغ!

از بین بردن موهای زائد برای همیشه؛ از واقعیت تا دروغ!

احتمالا شما هم تبلیغات زیادی را در مورد روش های از بین بردن موهای زائد برای همیشه دیده اید. فرقی نمی کند که آقا باشید یا خانم. به هر حال همه ما یک روزی از از بین بردن موهای زائد بدن خودمان خسته می شویم و می خواهیم روشی را برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی انتخاب کنیم. خوشبختانه با وجود لیزر موهای زائد مردان و زنان، دیگر ابهامی برای بهترین روش از بین بردن موهای زائد نمی ماند.

اما می دانیم که هنوز هم بسیاری از شما ترجیح می دهید که از روش های خانگی برای رفع موهای زائد استفاده کنید. به همین خاطر در ادامه مقاله می خواهیم روش های خانگی از بین بردن موهای زائد را به شما توضیح دهیم و واقعیت های هر روش را بیان کنیم.

اگر از موهای زائد بدن خودتان خسته شده اید و به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه هستید، این مقاله را از دست ندهید.

میزان اثربخشی روش های خانگی از بین بردن موهای زائد

کافیست یک جستجوی ساده در اینترنت بزنید تا با انواع و اقسام روش های خانگی برای از بین بردن موهای زائد آشنا شوید. از مصرف زردچوبه بگیرید تا نوشیدن یک چای نعناع برای از بین بردن موهای زائد! اگرچه برخی از این روش ها تا حدی می توانند میزان تراکم موهای زائد را کم کنند، اما اینکه واقعا چقدر اثربخش هستند مشخص نیست.

پس اگر این روش های خانگی را به عنوان روش های از بین بردن موهای زائد برای همیشه بشناسیم، یک دروغ محض است. با این حال میزان اثربخش هر یک از این روش ها برای هر یک از افراد متفاوت است. در ادامه به برخی از روش های رایج خانگی از بین بردن موهای زائد اشاره می کنیم و میزان اثربخشی آن ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

میزان اثربخشی روش های خانگی از بین بردن موهای زائد

  • خمیر زردچوبه

زردچوبه یکی از ادویه های همه کاره برای ما ایرانیان است. به گفته برخی از منابع، مردم هند از خمیر زردچوبه برای از بین بردن موهای زائد بدن خودشان استفاده می کنند. بدین صورت که زردچوبه و شیر (به نسبت 2 به 1) با هم مخلوط می کنند. سپس این مخلوط را روی حرارت قرار می دهند و آنقدر هم می زنند تا یک خمیر بدست بیاید. سپس با اضافه کردن مقداری نمک و شکر و یک قاشق غذاخوری آرد، یک خمیر عالی برای از بین بردن موهای زائد تهیه می کنند.

خمیر زردچوبه را می توان روی پوست و محل رویش مو قرار داد و آن را با یک پارچه تمیز پوشاند. پس از گذشت 15 دقیقه، می توان پوست را آبکشی کرد و شاهد اثربخشی زردچوبه و شیر روی پوست بود. البته اثربخشی این خمیر بیشتر روی نرمی و لایه برداری پوست است، تا از بین رفتن موهای زائد! با این حال ادعا می شود که اگر هر دو هفته یکبار این خمیر را روی پوست بزنید، اثر آن را مشاهده خواهید کرد.

  • آرد ذرت

از خمیر زردچوبه که بگذریم، باید به سراغ روش دیگری برای از بین بردن موهای زائد برویم که آن هم تهیه خمیر با آرد ذرت است. برای این خمیر باید از تخم مرغ، شکر و آرد ذرت استفاده کنید. به طوری که یک عدد سفیده تخم مرغ را با 1 قاشق چایخوری شکر و 1 قاشق چایخوری آرد ذرت مخلوط کنید.

سپس این خمیر را روی موهای زائد قرار دهید تا روی پوست خشک شود. سپس می توانید تکه های آن را بکنید. ولی اینکه با کندن تکه های این خمیر از روی پوست موهای زائد شما نیز کنده می شوند یا خیر را نمی توان پیش بینی کرد.

  • عسل و لیمو

اپیلاسیون با عسل یکی از روش های از بین بردن موهای زائد است که بسیاری از خانم ها به آن علاقه مند هستند. برای ای کار باید چهار قاشق چای خوری عسل را با 1 عدد لیمو مخلوط کنید یک خمیر چسبنده بدست بیاید. سپس این خمیر را باید در جهت رویش مو بزنید و یک پارچه تمیز روی آن قرار دهید. اجازه دهید 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس پارچه را بکشید تا موهای شما کنده شوند. ا

ین روش تا حدی باعث کاهش ضخامت موها می شود، ولی باز هم هر چند روز یکبار شاهد رشد مجدد موهای خودتان خواهید بود. پس ترکیب عسل و لیمو، بیشتر برای حفظ لطافت پوست مفید است تا از بین بردن موهای زائد برای همیشه!

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

بهترین روش از بین بردن موهای زائد برای همیشه

روش های توضیح داده شده، تا حدی می توانند باعث کاهش رشد موهای زائد شما شوند؛ اما در نهایت لیزر با از بین بردن فولیکول های مو، بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. فقط با چند جلسه مراجعه منظم به کلینیک های لیزر، می توانید شاهد از بین رفتن بیش از 90 درصد از موهای بدن خودتان باشید.

کلینیک زیبایی آی گل؛ بهترین کلینیک لیزر موهای زائد مردان و آقایان

لیزر موهای زائد مردان و زنان، می تواند به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه شناخته شود. دیگر نیازی نیست با این روش از روش های مختلف برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید و به خودتان دردسر بدهید.

فقط کافیست به کلینیک زیبایی آی گل مراجعه کنید تا در یک جلسه کوتاه، تمامی موهای بدن شما لیزر شوند. در کلینیک زیبایی آی گل از بهترین دستگاه ها و تجهیزات برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *