آشنایی با مزایا و ویژگی های پلتفرم آلپاری

آلپاری یک پلتفرم کاربردی آنلاین جهت تجارت به شمار می آید. این نوع پلتفرم به عنوان یک بروکر جهانی و یکی از پیشتازان ارائه خدمات نوآورانه فارکس شناخته شده است. در واقع آلپاری یکی از محبوب ‌ترین و قدرتمند ترین بروکر‌های فارکس محسوب می شود. امروزه این پلتفرم در بیش از ۱۹۴ کشور وجود دارد.  به گونه ای که دارای دو و نیم میلیون کاربر فعال است.

آشنایی هر چه بیشتر با پلتفرم تجارت آلپاری

این پلتفرم تجارت مالی آنلاین در سال ۱۹۹۸ در روسیه تاسیس شده است. دفتر مرکزی این پلتفرم در سنت وینسنت و گرنادینز واقع شده است. این پلتفرم بهترین راه جهت برآورده ساختن نیازهای کاربرانی است که در بازارهای جهانی و مالی معامله می کنند. به جرات می توان گفت این بروکر یکی از معروف ترین بروکرهای جهانی است. کاربران جهت افتتاح حساب تجاری در این سیستم به حداقل سپرده ۱ دلاری نیاز دارند. امروزه نهادهای مختلف تحت برند آلپاری ابزارهای معاملاتی متعددی را عرضه می کنند. این ابزارهای معاملاتی ارائه شده با توجه به فاکتورهایی همچون کشور محل اقامت مشتری ممکن است متفاوت باشند. کاربران قادرند طیف وسیعی از ابزارها را با بیش از ۵۰ ابزار آلپاری به راحتی معامله نمایند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام در لایت فارکس

نگاهی بر قابلیت ها و مزایای منحصر بفرد  Alpari

بهتر است بدانید پلتفرم آلپاری از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار است. با در دست داشتن این پلتفرم به راحتی می توانید در حوزه API تجارت کنید. همچنین Alpari قادر است نمودارهای مالی را در اختیار کاربران قرار دهد. با در اختیار داشتن این نوع پلتفرم می توانید از طریق یک مرورگر و به ‌صورت آنلاین به آن دسترسی پیدا نمایید. همچنین ابزارهایی همراه این پلتفرم تجارت وجود دارند که به آسانی می توانید با آن ها کار کنید. دسترسی کاربران این پلتفرم به بیش از ۷ زبان زنده دنیا فراهم می باشد. از دیگر مزیت های مهم این پلتفرم دسترسی به روش های آسان جهت انتقال پول در کمتر از 24 ساعت کاری است.

سرورهای پرسرعت و اجرای دستورات بدون ریکوت از دیگر مزایای Alpari به شمار می آید. از دیگر مزایای مهم و برجسته این نوع پلتفرم امنیت بسیار بالا با ذخیره سرمایه در حساب های جداگانه است. همچنین پلتفرم های معاملاتی متاتریدر 5 و متاتریدر  4 در این بروکر قابل ارائه می باشند. پشتیبانی از زبان فارسی از دیگر ویژگی های بارز و برجسته این پلتفرم به شمار می آید. همچنین دارا بودن اسپرد مناسب، ارائه حساب اسلامی، داشتن بالای ۲۵۰ نماد معاملاتی و … از دیگر ویژگی های برجسته ایی هستند که آلپاری را به مناسب ترین گزینه جهت شروع فعالیت در بازار فارکس تبدیل نموده اند.

نگاهی بر انواع حساب‌های معاملاتی آلپاری

بهتر است بدانید کاربران در بازار‌های مالی متناسب با مهارت و تجربه خود قادرند حساب ‌های معاملاتی مختلفی را بعد از ثبت نام در آلپاری انتخاب نمایند. حساب ها متناسب با پلتفرم ‌های معاملاتی دارای انواع مختلفی هستند. این حساب ها در حالت کلی دارای ۶ نوع مختلف حساب استاندارد mt۵، حساب Pro ECN mt۴، حساب نانو mt۴، حساب ECN mt۴، حساب استاندارد mt۴ و حساب ECN mt۵ می باشند.

رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *