بهترین استایل‌های بهاری برای عید | با استایلی بهاری فصل بهار را در آغوش بگیرید

بهار فصل تجدید و تولد است و همین انرژی حیات دوباره روی انتخاب رنگ و نوع استایل و پوشش افراد هم تاثیر می‌گذارد. با افزایش دمای هوا، زمان آن فرا رسیده که لباس‌های سنگین زمستان را کنار بگذاریم و لباس‌های سبک‌تر و خنک‌تر با رنگ‌های شادتر را برای استایل خود انتخاب کنیم. علاوه بر این عید نوروز هم بهانه‌ی خوبی برای خرید لباس‌های نو و متناسب با حال‌وهوای دیدوبازدید‌های عید است. در این مطلب، بهترین انتخاب‌های لباس مردانه و لباس زنانه برای عید را بررسی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا در کنار شکوفه‌های بهاری و حال و هوای دلپذیر عید، با استایلی شیک و راحت از فصل بهار لذت ببرید.

مناسب‌ترین لباس‌ها برای خانوم‌ها در فصل بهار

در زیر بهترین آیتم‌های لباس بهاره برای خانوم‌ها را لیست کرده ایم. این لباس‌ها از بهترین انتخاب‌های لباس زنانه بهاره هستند و بر اساس مد روز و حال‌وهوای عید انتخاب شده اند.

۱. مانتو، شومیز و اورشرت

به تازگی از پارچه‌های خامه‌دوزی و گیپور کتان در شومیز و مانتوی زنانه بسیار استفاده می‌شود و این نوع مانتو‌های و شومیز‌ها می‌تواند انتخاب‌خوبی برای میهمانی‌های عید باشد. گیپورهای کتانی در حالی که بسیار ساده هستند، استایل شما را شکیل‌تر می‌کنند. مانتو‌های کتی هم انتخاب خوبی برای مهمانی‌های رسمی‌تر هستند که اتفاقا در این نوع مانتوها هم از پارچه‌های سوزن‌دوزی استفاده می‌شود تا علاوه بر رسمی بودن زیبایی و لوکس بودن را هم به تیپ شما اضافه کنند.

به علاوه برای استایل‌های اسپورت اورشرت با پارچه‌های نخی به همراه ژیله‌ها و وست‌های سوزن‌دوزی استایلی جذاب را برای شما می‌سازد. برای انتخاب رنگ هم پیشنهاد ما به شما رنگ‌های گرم و پاستیلی است که حس گرمای بهاری را به استایل شما بدهد.

۲. ژاکت‌ها و وست‌های نازک بافتنی

برای روزهای خنک بهاری که ممکن است در هوای بیرون احساس سرما کنید، ژاکت‌ها و وست‌های نازک بافتنی می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند. این ژاکت‌ها و وست‌ها را می‌توانید روی یک شومیز و یا اورشرت بیسیک و تک رنگ امتحان کنید.

۳. کت و سارافون

برای استایل‌های دخترانه‌تر پیشنهاد ما ترکیب کت و سارافون است. ترکیب یک کت کوتاه طرحدار با سارافونی ساده که رنگ‌های متضادی نسبت به هم دارند می‌تواند استایل شما را بسیار دخترانه و چشم‌گیر کند. از آن‌جایی که هنوز برخی از روزهای فصل بهار خنک و سرد است استفاده از یک لباس دولایه‌ای مثل کت و سارافون می‌تواند شما را گرم‌تر نگه دارد.

۴. کت جین

برای روزهای سرد بهاری کت جین هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر معمولا استایل‌های اسپورت را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد ما این است که از کت جین حتما در استایلتان استفاده کنید. کت‌های جین کوتاه به همراه بلوز جذب کبریتی تک رنگ و یا یک بلوز آستین بلند بیسیک تک رنگ می‌تواند استایلتان را بسیار جذاب و اسپورت کند. برای شلوار هم می‌توانید از شلوارهای اسکینی و یا دمپا استفاده کنید.

۵. شلوار جین

شلوار جین یک عضو جدا نشدنی از استایل‌های جوان پسند و اسپورت است. برای بهار پیشنهاد ما شلوارهای جین دمپا، بگی و مام استایل است. این شلوارها را می‌توانید با هر استایلی ست کنید و در بهار بپوشید.

۶. کفش‌های اسپورت و صندل‌ها

برای فصل بهار استفاده از کفش‌های اسپورت و صندل بر اساس نوع استایلتان می‌تواند تاثیر به‌سزایی روی گیرایی تیپ شما بگذارد. کفش‌های اسپورت بهاره با رنگ‌های پاستیلی و روشن و یا صندل‌های نازک مناسب برای فصل بهار می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. بهتر است انتخاب کفش را در مرحله آخر قرار دهید تا پس از تکمیل همه آیتم‌های استایل خود بهترین و مناسب‌ترین کفش را انتخاب کنید.

۷. شال و روسری

در فصل بهار وقت آن است که شال‌ها و روسری‌های سبک‌تر و نازک‌تری را به استایلتان اضافه کنید. اگر مانتو و شومیزتان بسیار ساده و تک رنگ است پیشنهاد می‌کنیم شالتان را طرحدار و با رنگ‌های جاندار انتخاب کنید. حتی می‌توانید شالتان را با کفش‌ها و کیف خود ست کنید. اگر شومیز و یا مانتویی طرحدار و جیغ انتخاب کردید، یک شال ساده و یا یک شال پلیسه تک رنگ می‌تواند تکمیل‌کننده استایلتان باشد. در انتخاب رنگ‌های شال برای ست خود با دقت عمل کنید.

مناسب‌ترین لباس‌ها برای مردها در فصل بهار

در ادامه، تعدادی از ایده‌های لباس مردانه بهاره را آورده‌ایم تا شما را در انتخاب یک استایل جذاب مردانه برای عید راهنمایی کنیم.

۱. پیراهن‌های ساده با رنگ‌های روشن و پاستیلی

بهار زمان مناسبی برای انتخاب پیراهن‌های دکمه‌دار با رنگ‌های روشن و پاستیلی است. این پیراهن‌ها با شلوار جین، شلوارهای کتانی یا شلوارهای کوتاه استایلی سبک و با طراوت را به وجود می‌آورند. پیراهن‌های دکمه‌دار عموما استایل شما را رسمی می‌کنند پی پیشنهاد ما این است که از این پیراهن‌ها برای مهمانی‌های رسمی، سرکار و جلسات کاری مهم استفاده کنید.

۲. شلوارهای کتانی و جین

شلوارهای کتانی یکی از آیتم‌های ضروری برای بهار هستند. بهترین رنگ‌ها برای انتخاب رنگ‌های خاکستری، خاکی، بژ، یا آبی روشن هستند. شما می‌توانید این شلوارها را در استایل‌های کژوال و نیمه‌رسمی استفاده کنید. شلوارهای جین هم برای استایل‌های اسپورت انتخاب خوبی هستند. پیشنهاد ما این است که برای فصل بهار شلوارهای جین با رنگ روشن مانند آبی یخی انتخاب کنید.

۳. ژاکت‌ها و ژیله‌های سبک

برای مناسبت‌های نیمه‌رسمی و روزهای سردتر بهاری، ژاکت‌ها و ژیله‌های نازک و سبک به رنگ‌های متناسب با بهار، می‌توانند استایل شما را مرتب، راحت و زیبا کند. آن‌ها را با شلوارهای کتانی یا شلوارهای رسمی‌تر ترکیب کنید تا ظاهری آراسته داشته باشید. ترکیب ژاکت‌های یقه هفت تک رنگ با پیراهن دکمه‌دار سفید همیشه ترکیب برنده بوده است! پس حتما از این ترکیب استفاده کنید.

۴. پلوشرت

برای روزهایی از بهار که هوا متعادل است و حتی احساس گرما می‌کنید پیشنهادی می‌کنیم در استایل خود از ترکیپ پلوشرت با شلوار کتانی استفاده کنید. پلوشرت‌ مردانه یکی از آیتم‌های راحت و زیبا است. پلوشرت‌هایی با رنگ‌های تازه و رنگ‌های ملایم، بر اساس سلیقه‌تان انتخاب کنید و آن‌ها را با شلوارهای کتانی و یا جین ترکیب کنید.

۵. کفش‌های اسپورت، کالج و صندل

در فصل بهار برای انتخاب کفش شما گزینه‌های زیادی دارید. کفش‌های اسپورت و کتانی مردانه که مناسب فصل بهار هستند می‌توانند گزینه مناسبی برای تیپ‌های اسپورت باشند. کفش‌های کالج برای تیپ‌های رسمی‌تر مناسبند و کفش‌های صندل برای استایل‌های کژوال و روزانه می‌توانند انتخاب خوبی باشند. نکته مهم در انتخاب کفش توجه به ترکیب آن با شلوار است. کفش‌های کالج، صندل و برخی از کفش‌های اسپورت را می‌توانید با شلوارهای کتانی بپوشید و کفش‌های اسپورت و کتانی را با انواع جین‌ها.

۶. عینک آفتابی

فراموش نکنید که چشم‌های خود را از تابش خورشید بهاری با یک عینک آفتابی شیک محافظت کنید. عینک آفتابی‌تان را به شکل و استایلی انتخاب کنید که با چهره شما سازگار باشد. سعی کنید اگر قرار است تنها از یک عینک آفتابی استفاده کنید، رنگ آن را طوری انتخاب کنید که به بیشتر لباس‌هایتان بیاید و ترکیبی زیبا بسازد. البته که رنگ مشکی برای عینک آفتابی همیشه برنده است!

۷. ترکیب تیشرت و پیراهن دکمه‌دار

یکی از ترکیب‌های برنده در فصل بهار برای آقایان، ترکیب تیشرت تک رنگ با پیراهن چهارخانه دکمه دار است. این استایل یک استایل کژوال و دانشجویی است که بسیار هم پرطرفدار است. همچنین این استایل برای روزهای سردتر بهار بسیار مناسب است.

جمع‌بندی

بهار فصلی از شکفتن و نو شدن است و استایل شما باید منعکس‌کننده این انرژی و تازگی باشد. در این فصل انتخاب لباس‌هایی با رنگ روشن می‌تواند آن تازگی را به استایلتان بدهد. با انتخاب درست، شما می‌توانید از زیبایی بهار لذت ببرید و همچنین در دید و بازدید‌های عید بسیار شیک به نظر برسید. از انتخاب استایل‌های جسورانه نترسید و ایده‌های تازه‌ی خود را در فصل بهار امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *