آیا بعد پنجم وجود دارد ؟

آیا بعد پنجم وجود دارد ؟

آیا بعد پنجم وجود دارد ؟

طبق آموزه های صعود، زمین و تمام موجودات روی آن در حال تغییر و حرکت به سطح کاملا تازه ای از واقعیت هستند که در آن آگاهی عشق، همدلی و معنویت غالب می شود، واقعیتی که آن را بعد پنجم می نامند.بعضی می گویند این تغییر احتمالا در طی دو دهه آینده کامل خواهد شد و بعضی هم تاریخی را مشخص نمی کنند. اما همه آنها توافق دارند که این فرایند در آینده نزدیکی کامل خواهد شد و اینکه وقتی فرکانس هرفرد به اندازه کافی با فرکانس این بعد بالاترهم طنین شود، به سوی بعد پنجم حرکت می کند. بیشتر آموزه ها تاکید دارند ورود زمین و انسانها به بعد پنجم از هزاران سال پیش برنامه ریزی شده و از چند دهه پیش درحال رخ دادن است. 21 دسامبر2012 نقطه میانه این تغییر بود که هرچه زمان می گذرد آشکارتر شده و سرعت بیشتری می گیرد.

یک افسانه ؟

بیشتر مطالبی که در باره بعد پنجم گفته شده بی شباهت به یک افسانه نیست : زیستن همگان در صلح و هماهنگی، حس یگانگی با تمام زندگی، احترام کامل به تمام مردم و به زمین، ارتباط هایی سرشار از عشق و همدلی.
برابری، عدالت و احترام برای همه انسانهای روی زمین، نبودن گرسنگی و فقر و جنایت ، وفور نعمت و برکت برای همه .زندگی بدون ترس و با اعتماد کامل به نیروی الهی. پی بردن به اینکه انسان حقیقتا یک موجود شکوهمند چند بعدی الهی است.
شاید بعضی ازاین تعریف ها عجیب تر هم به نظر برسند : مثلا اینکه مردم می توانند آزادانه با موجوداتی از سیاره ها و کهکشانهای دیگر ارتباط برقرار کنند و با این موجودات به بخش های دوردست کیهان سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *