چرا برای نمایشگر لمسی OPS بخریم؟

خرید ماژول ops

ابعاد توسعه در تکنولوژی هر روز شکل و رنگ جدیدی به خود می‌گیرد. سیستم‌های مختلف خصوصا از نوع نمایشگرهای لمسی پس از بروز بحران‌های سلامتی در اواخر سال ۲۰۱۹ تا به همین امروز، اهمیت بسیار بیشتری پیدا کردند و متخصصین در این زمینه به سراغ دستگاه‌هایی رفتند که قابلیت یادگیری از راه دور و استفاده از متدهای جدید را بیش از پیش ارائه دهند. مفهوم کامپیوتر خشابی یا همان OPS‌ها یکی از همین ایده‌های نوین برای دنیای امروز بوده است تا هر تغییری در ساختار فنی و معماری کامپیوترها و دستگاه‌های مرتبط با آن را سازگار کرده و عملکرد سیستم را متناسب با سطح کاربری آن کنند. مانیتورهای لمسی احتمالا نزدیک‌ترین سیستم‌ها برای استفاده از این تکنولوژی جدید هستند به صورت گسترده در مدل‌های اخیر توسط برندهای سازنده مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌هایی که امروز توسط شرکت‌های معتبر دنیا برای کاربردهای مختلف ساخته می‌شوند، باید امکان اتصال او پی اس را داشته باشند و این یک مزیت ویژه برای بهبود سیستم‌ها در سال‌های آینده خواهد بود. در این نوشته به صورت تخصصی به نقش ماژول OPS نمایشگر لمسی و اهمیت خرید آن‌ها خواهیم پرداخت.

ماژول ops چیست؟

کاربران حرفه‌ای در ارتباط با سیستم‌های به روز احساس خوبی دارند و همسان‌سازی دستگاه‌ها با روند توسعه فناوری می‌تواند این رضایت را تا حد زیادی حفظ کند. بسیاری از افراد در همین سال‌های منتهی به معرفی او پی اس‌ها، با مشکل عدم هماهنگی قطعات جدید با معماری قبلی در هنگام ارتقای سیستم روبرو بودند. به بیان روشن‌تر زمانی که آن‌ها به سراغ تعویض قطعه یا بخشی از دستگاه خود برای بهبود عملکرد آن می‌رفتند، یا باید آنقدر در مورد برند و نوع آن قطعه جستجو می‌کردند تا مدل سازگار را پیدا کنند و یا این که معمولا مجبور به تعویض کل سیستم می‌شدند. این یک چالش بزرگ برای بسیاری از کاربران سطح بالا در کل دنیا محسوب می‌شد و شرکت اینتل با بررسی‌های خود در مورد آن به یافته جدیدی رسید.

مفهوم OPS یا همان Open pluggable Specification یکی از ایده‌های نوین و بسیار مهم در دنیای تکنولوژی از سوی اینتل بوده است که عمر آن به همین یکی دو سال اخیر می‌رسد. این ماژول که با نام دیگری موسوم به کامپیوتر خشابی نیز یاد می‌شود، استانداردی بسیار حیاتی برای ایجاد تعامل بین بخش‌های مختلف نمایشگر لمسی در هنگام بروز خرابی‌ها و یا تقاضایی برای ارتقای سیستم است. مانیتورهای لمسی از جمله اولین سیستم‌هایی هستند که کامپیوترهای خشابی برای آن‌ها به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. ماهیت این نمایشگرهای لمسی به گونه‌ای است که نیاز به تعویض قطعه و یا بهبود عملکرد در آن‌ها بیش از سایر سیستم‌ها به چشم می‌خورد و همچنین آن‌ها در معرض خرابی‌های بیشتری هم هستند. بروز هر مشکلی در آن‌ها تا همین چند سال پیش نیازمند تعویض کل سیستم بود و دارندگان مجبور بودند با پرداخت هزینه‌های گزاف اقدام به خریداری مانیتورهای جدیدتر کرده و تنها روش ارتقای سطح دستگاه‌ها نیز همین بود.

آنچه که امروز با ورود دستگاه‌های ops و کامپیوترهای خشابی به بازار رخ داده است، شامل ماژولی است که می‌تواند معماری فعلی سیستم را با هرگونه تغییر و تحولی سازگار کرده و امکان ادامه سرویس دهی را برای آن فراهم کند. کسب و کارهایی که از مانیتور تاچ اسکرین برای بهبود اوضاع کاری و ارتباط خود با مشتری استفاده می‌کنند، به دلایل متعددی امکان تعویض کلی سیستم و نمونه‌هایی مانند کیوسک‌های تبلیغاتی را نخواهند داشت. شیوه‌های انتقال داده بر روی این دستگاه‌ها در طول زمان دچار تحولات بزرگی می‌شود و مدل‌های قدیمی‌تر احتمالا امکان استفاده از پورت‌های جدید و درگاه‌های انتقال داده نوین را نداشته باشند. OPS دقیقا در همین نقطه سبب ایجاد تسهیلات بزرگی برای کاربران خواهند شد و استفاده از آن‌ها امکان ارتقا را در تمامی ابعاد برای علاقه‌مندان فراهم خواهد کرد.

قیمت کامپیوتر خشابی

مزایای خرید کامپیوتر خشابی

شرکت پرواستور و اغلب فروشندگان معتبر نمایشگرهای لمسی در سراسر دنیا توصیه جدی به استفاده از او پی اس‌ها برای سیستم‌های مانیتوری تاچ اسکرین دارند. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که قطعا عدم به کارگیری آن در آینده بسیار نزدیک منجر به بروز کمبودهایی در تمامی ابعاد خواهد بود. سرعت و شتاب رشد تکنولوژی سبب شده تا با خرید نمایشگر لمسی در طول مدت زمان بسیار کوتاهی نیاز به توسعه و بهبود عملکرد داشته باشد و در صورتی که دارندگان آن هماهنگ با این رشد عمل نکنند، مزیت‌های استفاده از دستگاه هم روز به روز کمتر خواهد شد. بنابراین می‌توان اینگونه گفت که حرکت به سمت استفاده از او پی اس ها نوعی از آینده نگری و بسترسازی برای بهبود مانیتورهای تاچ اسکرین می‌باشد. در زیر به لیستی از مزیت‌های کلیدی کامپیوترهای خشابی در نمایشگرهای لمسی می‌پردازیم :

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

نیاز به تعویض قطعات در صورت بروز خرابی از جمله پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین کارهای ممکن برای کاربران و حتی برندهای تولید کننده است. سیستم‌های کامپیوتری و نمایشگرهای لمسی به عنوان یک رایانه همه کاره دارای معماری‌ها و ساختار فنی متفاوت بسیاری هستند که هر یک از این قطعات برای مدل و نمونه خاصی تولید شده‌اند. هر یک از افراد دارنده یک Interactive Touchscreen در هنگام بروز خرابی و نیاز به ارتقای دستگاه خود، باید در بین این گستره وسیعی از قطعات و نمونه‌های مختلف تجهیزات آن جستجو کنند تا به نتیجه مشخصی در مورد تعویض و ارتقای آن دست پیدا کند. اگر موفق به چنین اقدامی شوند احتمالا زمان و هزینه زیادی را صرف این موضوع کردند و در غیر این صورت باید به سراغ تغییر دستگاه خود و خریداری یک مدل به روز بروند. استفاده از یک ماژول ops بر روی نمایشگر لمسی، کاربر را از تمامی این دردسرها و صرف هزینه‌های بالا نجات خواهد داد. تمامی تجهیزات خریداری شده و تعویض شده با معماری قبلی سازگار بوده و عملکرد دقیقی از خود به جای می‌گذارند.

افزایش طول عمر سیستم

دیگر نیازی به خریداری دستگاه جدید در صورت بروز خرابی در قطعات نخواهید داشت و کامپیوتر یکپارچه به شما این امکان را می‌دهد تا هر قطعه‌ای را در هر ساختار فنی و معماری سیستمی جایگزین خرابی‌های احتمالی کنید. واضح است که چنین حالتی سبب می‌شود تا طول عمر دستگاه نمایشگر به صورت معناداری افزایش پیدا کند و امکان بهره‌برداری از آن برای سال‌های متمادی بدون مشکل وجود داشته باشد.

پردازش قدرتمند تصویر

مانیتورهای لمسی در مدل‌های جدید خود در کمینه‌ترین حالت رزولوشن به اندازه فول اچ دی هستند و این در حالی است که کاربران به شدت علاقه به استفاده از تراکم پیکسلی بالاتر در حد 4K و حتی 8K را دارند. کامپیوترهای خشابی این معضل را هم به صورت کاملا منطقی و آسان حل کردند. دستگاه نمایشگر لمسی شما قادر خواهد بود از طریق اتصال یک ماژول ops به توان پردازشی بسیار بالاتر دست پیدا کند و امکان سازگاری پردازنده‌های جدید با معماری‌های سنتی مربوط به رزولوشن‌های پایین‌تر هم وجود خواهد داشت. احتمالا این مورد یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های خرید ماژول ops در دنیای امروز نمایشگر‌های لمسی است. علت آن هم اهمیت بسیار بالای مفهوم کیفیت تصویر و رزولوشن برای خرید مانیتور تاچ جدید است که کاربران از این طریق می‌توانند دسترسی به آن داشته باشند.

حفظ عملکرد برای ساعات متوالی

سیستم‌های کامپیوتری تعبیه شده در نمایشگرهای لمسی امکان سرویس دهی برای مدت زمان بالا به صورت بی‌وقفه را عملا ندارند و یا در صورت بهره‌برداری از آنها به این شکل، امکان بروز استهلاک بسیار بالا و خرابی‌های متعدد برای سیستم وجود خواهد داشت. اتصال یک او پی اس بر روی مانیتور تاچ اسکرین تغییرات بزرگی را در رویه عملکردی آن ایجاد خواهد کرد و امکان حفظ سرویس دهی برای ساعات متوالی را به وجود می‌آورد. در همین راستا هم بهتر است با استفاده از خرید یک ماژول ops با کیفیت، مقدار استهلاک سیستمی خود را پایین آورده و احتمال بروز خرابی را به کمترین حد خود برسانید.

ماژول یکپارچه او پی اس

فضای ذخیره‌سازی توسعه یافته

محدودیت فضای ذخیره‌سازی در نمایشگرهای لمسی همواره به عنوان یک چالش بزرگ برای کاربران مطرح بوده است و آنها تقریبا پس از مدت زمان مشخصی با بروز مشکلاتی همچون کاهش راندمان پردازنده و همچنین پر شدن فضا روبرو خواهند شد. استفاده از ماژول او پی اس بر روی دستگاه تخته هوشمند لمسی امکان افزودن این فضا و گسترش عملکردها و اپلیکیشن‌های قابل نصب را فراهم خواهد کرد. به این ترتیب حتی نیاز به اتصال حافظه ذخیره سازی خارجی و بیرونی با صرف هزینه‌های بالا نیز چندان احساس نخواهد شد.

صرفه‌جویی در زمان

توسعه صورت گرفته از طریق اتصال یک ماژول ops تاثیرات خود را در بخش‌های مختلف نمایشگر لمسی خواهد داشت. بدیهی است که افزایش حافظه ذخیره‌سازی و موقت، ارتقای سطح پردازنده به کار رفته روی مانیتور لمسی و بسیاری از عملکردهای بهبود دهنده در سیستم منجر به کاهش زمان مورد نیاز برای راه اندازی و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی و حتی سیستم عامل آن خواهد بود. به این ترتیب کاربران وقت چندانی برای بالا آمدن سیستم و رسیدن به نقطه ایده‌آل صرف نخواهند کرد و تجربه بسیار خوبی از انتخاب کامپیوتر او پی اس در نمایشگر تاچ دریافت می‌کنند.

اشاره به هر یک از این مزیت‌های کلیدی برای نصب و راه‌اندازی کامپیوتر خشابی بر روی نمایشگر لمسی نشان می‌دهد که چرا فروشنده معتبری مانند پرو استور در هنگام توصیف ویژگی‌های مانیتور لمسی برای مشتری نسبت به وجود چنین قابلیتی تاکید ویژه می‌کند. دارندگان نمایشگرهای تاچ اسکرین هوشمند با وجود ماژول ops هیچ محدودیتی در زمینه ارتقای سیستمی و هماهنگی با تکنولوژی نخواهند داشت.

قیمت کامپیوتر مانیتور لمسی پرو استور

دنیای فناوری ضرورت بسیار زیادی در مورد سازگاری و هماهنگی با توسعه آن ایجاد کرده است. هرگونه غفلت در حرکت با تکنولوژی می‌تواند منجر به بروز فاجعه بزرگی برای بخش‌های مختلفی از یک کشور شود. خصوصا در مورد نمایشگرهای لمسی به عنوان ابزاری بسیار مهم در آموزش یادگیری و حتی تبلیغات و مفاهیم کسب و کار، این الزام بیش از پیش به چشم می‌خورد و پرواستور به عنوان حامی همیشگی توسعه در کشور، تمامی نکات تخصصی مربوط به خریداری و راه‌اندازی مفاهیم نوین روز دنیا را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد. برای دریافت مشاوره بیشتر با شماره 021-52472000 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *