معرفی انواع تورهای گرجستان زمستان 1402

تور گرجستان زمستان، یکی از تورهای محبوب برای ایرانیان است؛ چرا که قیمت تور معمولا کمتر از فصل‌های دیگر است. به همین علت مردم در این فصل تصمیم به سفر به این کشور زیبا را می‌گیرند. تور گرجستان دارای انواع مختلفی است که در زمان‌ها و شرایط مختلفی هم برگزار می‌شود. این تور مخاطب و طرفداران خاص خودش را دارد و در صورتی که قصد رزرو تور گرجستان را دارید باید در رابطه با زمان مناسب، مبدا پروازها، مدارک موردنیاز و بودجه اطلاعات لازم را کسب کنید. ما در این بخش قصد داریم راهنمای لازم در خصوص معرفی این تور را در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که قصد رزرو دارید، همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

انواع تور گرجستان در زمستان 1402

انواع تورهای گرجستان در فصل زمستان

اگرچه گرجستان در فصل زمستان آب و هوای نسبتا سردی دارد، اما تور گرجستان زمستان بسیار محبوب است. تفریحات زمستانی این کشور در این فصل، برنامه‌ها و مراسمات مفرحی که برگزار می‌شود، قیمت پایین رزرو تور گرجستان در فصل زمستان و… باعث می‌شوند تا افراد بیشتری این فصل را برای سفر به این کشور انتخاب کنند. در ادامه انواع تورهایی که در این فصل برای گرجستان برگزار می‌شود را بررسی می‌کنیم.

تور گرجستان کریسمس

تور گرجستان کریسمس، فرصتی برای حضور در این کشور در ایام کریسمس و استفاده از تفریحات و جشن‌های آن را برای ما فراهم می‌کند؛ بنابراین بهترین زمان برای شرکت در تور کریسمس گرجستان، اوایل دی ماه است که حال و هوای تفلیس و باتومی رنگ و بوی عجیب و شادی دارد. در این ایام جشن‌ها و مراسم‌های کریسمس با زیبایی هر چه تمام‌‌تر در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و شما با حضور در این تور، فرصتی برای لذت بردن را خواهید داشت. لازم است بدانید در این ایام تعداد مسافرها زیاد است؛ پس برای اینکه از تور جا نمانید لازم است زودتر اقدام کنید تا ظرفیت تور و هتل پر نشود.

تور گرجستان زمستان

در صورتی که قصد سفر به گرجستان در فصل زمستان را دارید، لازم است بدانید قیمت تورهایی که در ایام کریسمس برگزار می‌شود اندکی بالاست؛ بنابراین اگر تصمیم به سفری مقرون به صرفه را دارید، می‌توانید از اواخر دی ماه تا اوایل اسفند ماه اقدام نمایید؛ چرا که از اواسط اسفند به دلیل عید نوروز هم بار دیگر شاهد  افزایش هزینه‌ها خواهید بود.

در فصل زمستان هوای گرجستان سرد است؛ اما فصلی مناسب برای تفریحات زمستانی در این کشور خواهد بود. در فصل زمستان گرجستان، شاهد جشنواره غذاهای محلی هستیم. از طرفی حمام‌های سولفور تفلیس در این فصل لذت شگرفی دارند و در نهایت رزرو تور گرجستان در زمستان باعث می‌شود تا بتوانید از حراجی‌های آن نهایت استفاده را ببرید؛ چرا که در این فصل به دلیل کم بودن تعداد گردشگرها، هزینه‌ها تا حدودی کاهش پیدا می‌کند.

تور زمستان گرجستان از تهران 1402

 تور گرجستان از تهران 1402

در حال حاضر یعنی در زمستان 1402، تنها شاهد پروازهای مستقیم از تهران به گرجستان هستیم. در حال حاضر از شهرهای دیگر توری به این کشور برگزار نمی‌شود؛ بنابراین در صورتی که قصد رزرو تور گرجستان را دارید، می‌توانید از تهران و توسط ایرلاین‌های آتا، زاگرس، وارش و قشم ایر اقدام نمایید. اگر قصد سفر به گرجستان در فصل زمستان از مشهد، شیراز و اصفهان را دارید، بهتر است به تهران سفر کنید و از تهران به گرجستان بروید. خبر خوب این است که احتمال دارد برای نوروز 1403، تور گرجستان از شهرهای دیگری مثل اصفهان، شیراز و مشهد نیز برگزار شود.

معرفی دیگر تورهای زمستانی گرجستان

سفر به گرجستان به قدری محبوب است که تورهای مختلفی برای آن برگزار می‌شود. تور ترکیبی تفلیس و باتومی و تور باتومی به تنهایی طرفدار زیادی داشته و در بین مردم محبوبیت دارد؛ چرا که تفلیس و باتومی دو شهر زیبا در این کشور هستند. به طور کلی زمستان بهترین فصل برای سفر به تفلیس و باتومی از نظر تفریحات زمستانی مفرح است. در ادامه در خصوص هر یک از این تورها توضیح مختصری در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تور ترکیبی تفلیس باتومی

شهر تفلیس، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شهر گرجستان است که به عنوان پایتخت این کشور نیز شناخته می‌شود. باتومی نیز دومین شهر معروف گرجستان است که شهری ساحلی و توریستی در این کشور است. تقریبا بیشتر تورهایی که از کشور ایران به گرجستان برگزار می‌شود، به سمت باتومی یا تفلیس در حرکت هستند و از آن‌جایی که هر دوی این شهرها بسیار زیبا و پر از جاذبه‌های دیدنی هستند، می‌توانید با شرکت در تور ترکیبی تفیلس باتومی در فصل زمستان، سفری مقرون به صرفه و مفرح داشته باشید.

تور باتومی زمستان 1402

 تور باتومی زمستان 1402

شهر باتومی یکی از شهرهای زیبا در گرجستان است. این شهر، شهری ساحلی بوده و برای افرادی که علاقه زیادی به تفریحات آبی و نمای زیبای دریا دارند، تور باتومی انتخابی فوق‌العاده است. اما جالب است بدانید باتومی شهری نسبتا سرد است؛ به همین علت در فصل زمستان تفریحات آبی در این شهر وجود ندارد. همین مسئله سبب می‌شود تا در این فصل، هیچ توری به شهر باتومی برگزار نشود؛ از این رو می‌توانید شرکت در تور باتومی را به بهار یا تابستان 1403 موکول کنید و از سفر به تفلیس در زمستان لذت ببرید؛ اما اگر دوست دارید حتما در این فصل به باتومی بروید، می‌توانید به صورت شخصی سفر کنید یا در تور تفلیس شرکت کرده و از آنجا به باتومی بروید.

چرا سفر به گرجستان در زمستان طرفدار دارد؟

تور گرجستان زمستان، از جهات مختلف طرفدار زیادی دارد. از آن‌جایی که گرجستان کشور سردی است، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در فصول دیگر مثل بهار یا تابستان به این کشور سفر کنند؛ همین مسئله سبب می‌شود تا زمستان بهترین فصل برای سفر به این کشور باشد؛ چرا که گردشگران کمتری در این کشور حضور داشته و همین مسئله روی قیمت اجناس تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین قیمت تور گرجستان در زمستان مقرون به صرفه‌تر است و بازدید از جاذبه‌های دیدنی این کشور به دلیل کم بودن گردشگرها راحت‌تر است.

با شرکت در انواع تورهای گرجستان در فصل زمستان و رزرو تور گرجستان در این فصل می‌توانید با قیمتی نسبتا مناسب به این کشور زیبا سفر کنید و لذت ببرید. برای مشاهده قیمت تور گرجستان به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و همان جا به صورت آنلاین تور مدنظر را رزرو کنید.

رپورتاژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *