لذت آشپزی راحت و بی نظیر با سرویس قابلمه گرانیتی راکلند || کیفیت شگفت انگیز

 

 

اگر قصد خرید سرویس قابلمه جدیدی دارید اما موضوعی ذهن شما‌‌ را مشغول کرده است، آن هم در رابطه با خرید سرویس قابلمه راکلند هست، پس این مقاله تا انتها را مطالعه کنید.

 

احتمالا این‌‌ روزها تعریف برند راکلند را زیاد شنیده اید و متوجه شده اید که این برند طرفداران زیادی دارد و همه از خرید و استفاده از‌ آن راضی هستند. 

 

قطعاً همه خانم ها می دانند که سرویس قابلمه آشپزخانه‌ها برای پخت و پز و امنیت سلامت اهمیت بسیار بالایی دارند پس از این نظر قطعاً چنین موضوع هایی می‌تواند برای ما دغدغه باشد ، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم.

 

سرویس های راکلند تا سال ۱۳۹۶ به صورت وارداتی در کشور ایران عرضه می شد و از سال ۱۳۹۸ تولید داخل می باشد. قابلیت شست شو در ماشین ظرفشویی دارد. قالب خاص و منحصر به فرد آن افراد زیادی را به خودش جذب کرده است.

 

چرا باید قابلمه راکلند بخریم ؟ راکلند خوبه؟

 

با توجه به نظرات خریداران قابلمه های rockland و همچنین سرویس قابلمه های آن از کیفیت بسیار خوب و عالی برخوردار هستند. برند راکلند مدل قابلمه و تابه های مختلفی را با تنوع بالا روانه بازار می‌کند رنگ بندی و جنس دارای تنوع خوبی هستند.

 

طبق نظرات نکته دیگری که قابل بررسی می‌باشد در رابطه با مقاومت و استقامت قابلمه‌های راکلند می باشد ، برند راکلند همیشه در تلاش بوده است تا محصولات خود را با بهترین مواد اولیه نیز روانه بازار کند به همین دلیل است که معمولاً محصولات آن به خصوص قابلمه های آن از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

 

 

قابلمه راکلند اصل از کجا بخریم؟

این روزها با توجه به اوضاع ترافیک و آلودگی های هوایی و غیره خرید های اینترنتی نسبت به خرید های حضوری بسیار پیشرفت کردند و خیلی از افراد هستند که ترجیح می دهند تا انواع محصولات سرویس آشپزخانه و خانه خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند ، در اینجا به شما پیشنهاد می دهیم تا از وبسایت لوکس هوم نیز خریداری کنید با خرید آنلاین قابلمه راکلند به راحتی می توانید قابلمه های موجود در بازار را بشناسید و قیمت آنها را بررسی کنید سپس طبق نیاز بودجه خود بهترین مدل قابلمه rockland را خریداری کنید و بعد از طی مدت زمانی محصول را با اصالت کالا درب منزل خود تحویل بگیرید در رابطه با خرید اینترنتی وجود دارد این است که حتما در زمان خرید اینترنتی قابلمه راکلند از سایت هایی خریداری کنید که معتبر بوده و قابل اعتماد می باشند.

 

 

قابلمه راکلند ساخت‌ کجاست؟

راکلند یک برند ایتالیایی است که تا چند سال گذشته به صورت وارداتی محصولات شرکت راکلند در کشور عرضه می شد. اما هم اکنون این محصولات در داخل ایران تولید می‌شود و با افتخار ساخت ایران می باشند.

 

سرویس قابلمه گرانیتی راکلند یک سرویس عالی و کاربردی است. پوشش گرانیتی و طراحی زیبایی که دارد جلوه ی ویژه‌ای را به آن داده است.

 

در مدل 14 پارچه ی این سرویس قابلمه نوار استیلی که زیر آن قرار داده شده است بسیار عالی و جذاب بوده و همچنین بر روی آن سه خط استیل عالی کار شده است دسته های این سرویس قابلمه از جنس خود قابلمه می باشد که بسیار عالی و زیبا طراحی شده است.

 

داشتن یک سرویس قابلمه نچسب دغدغه خانم های خانه دار بوده است. با سرویس قابلمه گرانیتی راکلند شما تمامی نیازهای آشپزخانه خود را برطرف خواهید کرد و به هیچ قابلمه دیگری نیاز ندارید.چون تمام مدل های این برند خود یک تابه رژیمی دوطرفه دارد ماهیتابه مخصوص مرغ دارد و همچنین ماهیتابه مخصوص سرخ کردن ماهی را نیز شامل می شود. قابلمه ها به اندازه کافی بزرگ هستند تا بتوانید مهمانی ها و پذیرایی ها را با آن انجام دهید.

 

 

 سرویس قابلمه راکلند دارای ضمانت ۱۸ ماهه می باشد پس هنگام خرید به این مورد حتما توجه کنید.

 

سرویس قابلمه‌ راکلند دارای مدل و تعداد پارچه های مختلفی می باشد که بستگی به نیاز خود میتوانید تهیه کنید.

 

بهترین مدل های سرویس قابلمه راکلند(پیشنهادی)

سرویس قابلمه‌ راکلند 14 پارچه مدل 

 

سرویس قابلمه راکلند 15 پارچه مدل

 

سرویس قابلمه‌ راکلند 18 پارچه مدل

 

سرویس قابلمه‌ راکلند 19 پارچه مدل

 

قابلمه های‌ راکلند دارای رنگبندی بسیار جذاب می باشند:مشکی،رزگلد،طوسی،بادمجانی،سرمه ای،قهوه ای

 

 

کف قابلمه های راکلند به صورت اینداکشن ساخته شده است که شما را از استفاده از شعله پخش بی نیاز می کند چرا که کفیه اینداکشن شعله مستقیم و حرارت را به صورت یکدست بین تمامی نقاط قابلمه پخش می کند و سبب می شود غذا به صورت کامل و یکدست پخته شود.

 

برند راکلند زیر تمام اقلام سرویس حک شده که نشان از اصالت آن دارد.

 

 

جنس قابلمه راکلند چیست؟

ساختار بدنه قابلمه راکلند از آلومینیوم و چدن می باشد و جنس روکش آن نانو گرانیت است.

 

پوشش بیرون قابلمه رنگ سیلیکونی کوره ای مقاوم در برابر حرارت می باشد.

 

پوشش داخلی قابلمه گرانیت سنکین فوق العاده با کیفیت می باشد.

 

 

میزان مقاومت قابلمه گرانیتی راکلند چگونه است؟

گرانیت نسبت به سرامیک بسیار مقاوم تر در برابر حرارت و ضربه است.

 

درب های موجود در این سرویس ها از جنس پیرکس مرغوب نشکن با تحمل حرارت بالا و از سرد شدن زود غذا جلوگیری می کند.

 

عنوانتوضیحات
رنگکوره ای
جنسگرانیت اصل
تعداد پارچه14،16و17 پارچه
جنس دربپیرکس مرغوب نشکن

 

همچنین غذا در این محصول نسبت به سایر جنس ها دیرتر می سوزد.

 

تابه های این سرویس تک دسته و دو دسته هستند، دیواره های قابلمه ها نسبت به سایر قابلمه های موجود در بازار بلندتر است.

 

این کارایی محصول را دو چندان می کند، جنس دور محصول از سیلکون نسوز است.

 

محصولات این برند به راحتی میتواند چندین سال با حفظ کیفیت روز اول در آشپزخانه شما به عنوان دستیاری مطمئن باشد.

 

نکته بسیار مهم و قابل توجهی که در اینجا وجود دارد این است که امروزه انواع محصولات تقلبی بسیار فراوان شدن به خصوص در بازار سیاه ایران که به راحتی می توان توسط فروشندگان سودجو فریب خورد و چون قابلمه ها به نوعی ضامن سلامت افراد می باشند و لازم است حتماً به سراغ بهترین مارک قابلمه ها و بهترین جنس قابلمه ها بروید.

 

از این رو پیشنهاد ما خرید از وبسایت معتبر لوکس هوم می‌باشد که قابلمه راکلند ‌را با قیمت منصفانه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد که ضمانت پس از خرید هم دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *