بهترین راه خرید ویپ اورجینال

سیگار الکترونیکی، سیکار برقی یا ویپ، ابزاری است الکترونیکی که به‌وسیله بخارکردن مایع و با کمک المنت حرارتی، دود سیگار را شبیه‌سازی می‌کند. سیگار الکترونیکی قابل شارژ با باتری است. هنگام خرید ویپ اورجینال، باید به اصل بودن محصول دقت کنید.

انواع ویپر

ویپ در انواع مختلف به فروش می‌رسد که عبارتند از:

ویپ‌های قلمی

وزن این ویپ‌ها نسبت به سیگارهای الکتریکی بیشتر است و دارای مخازن قابل شارژ یا قابل تعویض هستند. جویس را درون دستگاه می‌ریزند تا حجم بخار بیشتری ایجاد کند.

پاد ویپ

پاد یک دستگاه دو تکه با قابلیت کنترل و تنظیم دما است. این دستگاه‌‎ها بخار زیادی تولید می‎‌‌کنند.

ویپ اسکونک

ویپ اسکونک پیشرفته‌ترین دستگاه ویپ محسوب می‌شود که به‌دلیل داشتن مخزن بزرگ داخلی حجم بیشتری از جویس را در خود جای می‌دهد.

بهترین برندهای تولیدکننده ویپ

برخی از برندهای تولیدکننده ویپ بسیار باکیفیت هستند. بهترین برندهای تولیدکننده ویپ عبارتند از:

ویپ‌های برند ویپرسو

ویپ ویپرسو (Vaporesso) یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار است و آن را به ارائه ویپ‌های بسیار باکیفیت می‌شناسند.

برند اسموک

اسموک (Smok)، یکی از برندهای معروف ویپینگ محسوب می‌شود که با تولید ویپ‌های باکیفیت توجه ویپرهای بسیاری را به خود جلب کرده است.

برند گیگ ویپ

گیگ ویپ (Geekvape) یکی دیگر از برندهای محبوب موجود در بازار بوده که با ارائه ویپ‌های باکیفیت به یکی از برندهای مورداعتماد در دنیای ویپینگ تبدیل شده است.

E:\یک مطلب\2.jpg

راهنمای خرید ویپ اورجینال

به مشتریان توصیه می‌شود که ابتدا قیمت‌های مختلف ویپ اسموک را مشخص سازند و سپس با توجه‌به بودجه خود، اقدام به خرید آنلاین ویپ کنند.

بهتر است خرید ویپ اورجینال را از طریق نمایندگی آنلاین انجام دهید تا محصولی بدون ایراد دریافت کنید.

از خرید ویپ جدید از فروشگاه‌های غیرمعتبر که در آنها هیچ بخشی برای ارتباط با مشتری وجود ندارد بپرهیزید. فروشگاه عرضه‌کننده ویپ باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد تا اصالت و هویت کالا تضمین شده باشد.

خرید ویپ باید در فروشگاه‌های معتبر مانند اسموک سنتر انجام شود که تمامی موارد مربوط به ویپ مانند لوازم جانبی، جویس‌ها، سالت نیکوتین‌ها و مواردی دیگر را با قیمتی بسیار عالی ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند در سایت این فروشگاه قیمت ویپ شارژی را مقایسه کنند و سپس محصول موردنظر خود را بیابند.

تشخیص ویپ اصل از تقلبی

روش‌های زیادی برای تشخیص ویپ اصلی از تقلبی وجود دارد که بسیار مهم است زیرا ویپ‌های فیک، علاوه‌بر مضر بودن، پس از مدتی دیگر لوازم مصرفی آن ها پیدا نمی‌شود و عملا دستگاه بلا استفاده خواهد بود.

قیمت ویپ فاکتور بسیار مهمی است. ارزانی بیش از اندازه به این معنی است که قطعات دستگاه کم و یا تعویضی هستند. هنگام اطلاع از قیمت vape، برند فروشگاه را بررسی کنید. موجود بودن لوازم مصرفی و پشتیبانی برند ویپ مورد نظر در ایران را بررسی کنید زیرا ویپ ها لوازم مصرفی دارند و ممکن است بعد از خرید لوازم آن را پیدا نکنید.

باتری ویپ مورد نظر را بررسی کنید زیرا یکی قسمت‌های اصلی ویپ که قیمت بالایی دارد باطری آن هست. احتمال دارد در برخی از دستگاه‌ها، به جای باطری مخصوص ویپ از باطری دیگری استفاده شود که بسیار خطرناک است. باطری اورجینال ویپ به افزایش طول عمر دستگاه کمک می‌کند.

فروشگاه اسموک سنتر فقط محصولات اورجینال با بهترین قیمت عرضه می‌کند و یکی از بهترین راه‌های تهیه ویپ اورجینال است که به‌صورت حضوری و آنلاین در دسترس است.

نکات مهم هنگام انتخاب دستگاه ویپ

هنگام خرید ویپ باید نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • هنگام خرید vape دستگاهی را برگزینید که بتوان بخار تولیدی آن را تنظیم کرد.
  • نحوه استفاده از ویپ و سازوکار آن را به‌خوبی یاد بگیرید.
  • از ایجوس‌های نیکوتین سالت یا ایجوس‌های کم نیکوتین بهره ببرید.
  • مشخصات دستگاه بسیار مهم است و باید در صورت نیاز چند عدد باطری تهیه کنید.
  • به اصالت کالا توجه کنید و هنگام خرید ویپ ارزان و اورجینال بخرید.
  • با انتخاب سایز مناسب ویپ، از امکانات خاص و ویژه‌ای مثل کنترل گرما، جلوگیری از کامدهی دستگاه و ایمنی آن بهره‌مند شوید.
  • پس از اینکه بار اول جویس را در مخزن ریختید، باید 20 دقیقه صبر کنید تا کویل دستگاه کاملا به جویس آغشته شود.
  • اگر دستگاه ویپ معمولی را تهیه کردید، باید جویس معمولی یا پریمیوم را برگزینید.
  • نباید دستگاه را با شارژر فندکی، پاور بانک یا شارژر غیر اصل شارژ کنید.

فروشگاه ویپ اسموک سنتر، بهترین فروشگاه ویپ است که محصولات اورجینال را با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند از طریق سایت اسموک سنتر، اقدام به خرید ویپ ارزان و اورجینال و لوازم جانبی آن کنند. همچنین هر روز از ساعت 10 الی 21 به‌صورت حضوری و تلفنی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

E:\یک مطلب\1.jpg

جمع‌بندی

ویپ برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند بسیار کاربردی است. بنابراین شناخت انواع ویپ و نحوه کار با دستگاه ویپ برای این افراد ضرورت دارد. مهم‌تر از همه این موارد، شناخت بهترین برند تولیدکننده ویپ و دسترسی به نوع اصل و اورجینال آن است که در فروشگاه اسموک سنتر، خرید ویپ اورجینال میسر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *