بازار طلای دبی کجاست؟

بازار طلای دبی، معروف به “سوق طلا”، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازارهای طلا در جهان است. این بازار که در منطقه دیره دبی واقع شده است، با بیش از 300 مغازه و فروشگاه، انبوهی از طلا و جواهرات را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارد. این بازار تنها یکی از جاذبه های گردشگری بی‌شمار دوبی به حساب می‌آید. اگر قصد سفر تفریحی یا تجاری به دبی را دارید با این مطلب همراه باشید تا همه چیز درباره بازار طلای دبی، یکی از شگفت‌انگیز ترین مراکز خرید جهان را به خوبی بشناسید و با هاستل هارتلند دبی یک اقامتگاه راحت و اقتصادی برای سفری بی‌نقص به این مقصد محبوب آشنا شوید.

موقعیت مکانی بازار طلای دبی

آدرس دقیق: دبی، دیره، خیابان الراس، در نزدیکی میدان بنی یاس، خیابان الخلیل

بازار طلای دبی در منطقه دیره که بخش قدیمی دبی است، واقع شده و به راحتی می توانید با متروی دوبی به مقصد الراس که نزدیکترین ایستگاه به این بازار است بروید. همچنین می‌توانید با تاکسی نیز به آن برسید.

وقتی از سمت خیابان بنی یاس حرکت می‌کنید باید تابلوهای خیابان دهم و یا خیابان «سوق الدیره» را دنبال کنید تا به ورودی غربی بازار طلای دبی برسید.

تاریخچه بازار طلا

سابقه بازار طلای دبی به حدود 40 سال پیش باز می‌گردد. در آن زمان، بازرگانان هندی و ایرانی با آوردن طلا به دبی، این شهر را به عنوان مرکز تجارت طلا در منطقه تبدیل کردند. امروزه، بازار طلای دبی به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در دبی تبدیل شده که سالانه میلیون‌ها گردشگر از آن بازدید می‌کنند.

تنوع و کیفیت

بازار طلای دبی به دلیل تنوع و کیفیت طلای خود مشهور است. بازدید از طلاهای موجود در این بازار همیشه باعث حیرت گردشگران می‌شود زیرا تنها در این بازار است که از انواع تن‌پوش گرفته تا نقاب، سربند، تاج و حتی پاپوش یا هر وسیله ای که به آن فکر کنید را می‌توانید ساخته شده با طلا و تزئینات درخشان مشاهده کنید که در نوع خود بی‌نظیر است.

همچنین در این بازار می‌توانید انواع طلا و جواهرات آشنا را از جمله النگو، دستبند، انگشتر، گردنبند، گوشواره های مرواریدی و یا با سنگ های قیمتی،‌سکه و شمش طلا را در طرح‌های سنتی، مدرن و فانتزی پیدا کنید. همچنین، در این بازار طلا از 18 تا 24عیار موجود است و از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر طلا می توانید در این بازار، نقره، جواهرات و سنگ های قیمتی را نیز خریداری کنید.

قیمت طلا در بازار طلای دبی

قیمت طلا در این بازار، به قیمت جهانی طلا و همچنین اجرت ساخت آن بستگی دارد. به طور کلی، قیمت طلا در دبی نسبت به سایر کشورهای جهان مناسب‌تر است. البته، چانه‌زنی در این بازار رایج است و می‌توانید با کمی صحبت، طلای مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. پس از قیمت اولیه پیشنهادی نترسید و برای رسیدن به قیمت مناسب چانه بزنید.

ساعت کاری

شنبه تا پنجشنبه: 10 صبح تا 10 شب (با تعطیلی بین 1 تا 4 بعد از ظهر)

جمعه: 4 بعد از ظهر تا 10 شب

اقامت در طول سفر به دبی

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از بازار طلای این شهر را با هزینه مناسبی دارید، هاستل هارتلند دبی می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. این هتل که در فاصله کوتاهی از ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی برای رسیدن به بازار طلای دبی واقع شده ، با ارائه امکانات رفاهی و خدماتی و در عین حال قیمت مناسب، اقامتی راحت را در این شهر شگفت‌انگیز برای شما رقم خواهد زد.

هاستل هارتلند دوبی

این اقامتگاه اقتصادی در محله تجاری دبی و در نزدیکی ایستگاه مترو واقع شده. فاصله هاستل هارتلند تا دبی مال، مرکز تجارت جهانی دوبی،‌ برج خلیفه و مسجد جمیرا نهایتا بین 1 تا 2 کیلومتر است. مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند معمولا به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و متنوع دبی علاقه بسیاری نشان می‌دهند و نزدیکی هاستل به این مراکز خرید از مزایای اقامت در آن محسوب می‌شود.

هاستل هارتلند دارای واحد های اقامتی استاندارد و واحد های خوابگاهی با تخت های دو طبقه مخصوص آقایان و بانوان با چشم اندازی رو به دریا و یا شهر، مجهز به سیستم تهویه مطبوع است. هر تخت یک کمد مجزای قفل‌دار برای نگهداری وسایل دارد. تمامی واحد ها نیز مجهز به اینترنت رایگان هستند.

هاستل هارتلند علاوه بر رستوران با ارائه انواع غذاها، دارای یک آشپزخانه با تمامی امکانات لازم برای آشپزی است که تمامی مهمانان می‌توانند در آنجا، برای مدیریت هزینه ها،‌ خودشان به تهیه وعده های غذایی بپردازند.

برای رزرو هتل هارتلند دبی و تجربه سفری بی‌نظیر به دبی با پایین ترین قیمت، به فلای‌تودی مراجعه کنید:

رزرو هتل با بهترین قیمت در سراسر جهان با فلای تودی

فلای تودی، بهترین و سریع ترین راه برای برای رزرو آسان هتل در استانبول و یا سراسر جهان است که پایین ترین قیمت رزرو انواع هتل های خارجی را، تضمین می‌کند تا با آرامش خاطر هتل خود را با مناسب ترین قیمت، رزرو کنید.

با هر بودجه و هر خواسته و سلیقه ای می‌توانید در فلای ‌تودی هتل مناسب خود را از میان بیش از 1 میلیون اقامتگاه پیدا کنید. تنها کافی است به اپلیکیشن و یا وبسایت فلای تودی مراجعه کنید تا لیستی از تمامی هتل های موجود در مقصد مورد نظرتان با قیمت و جزئیات امکانات در اختیار شما قرار گیرد.

پس از رزرو آنلاین،‌ واچر هتل را نیز به صورت آنی دریافت خواهید کرد. پشتیبانی 24 ساعته در تمام روز های هفته و تنوع خدمات علاوه بر رزرو هتل، مانند رزرو بلیط قطار و هواپیما و دریافت ویزا از دیگر نقاط مثبت فلای تودی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *