کیف پول بینگ ایکس چیست؟

اگر در بازارهای مالی مشغول فعالیت هستید، باید حتماً نام صرافی بینگ ایکس را شنیده‌اید. در این صرافی از کیف پول سخت‌افزاری برای حفظ دارایی کاربران استفاده می‌شود. به همین دلیل، دارایی کاربران تحت حفاظت بوده و مورد حمله هکرها قرار نمی‌گیرد. دارایی کاربران در مجموعه بینگ ایکس به ایمن‌‌ترین‌‌‌ شکل ممکن نگهداری می‌شود و تمامی دسترسی غیرمجاز به آن‌ها حذف می‌شود. در این مطلب قصد داریم راجع‌به کیف پول بینگ ایکس بیشتر صحبت کنیم. اگر قصد دارید مدیریت بهتری روی دارایی‌های‌‌‌ خود داشته باشید، باید نسبت به کیف پول صرافی که استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

آشنایی با صرافی بینگ ایکس

یکی از مشهورترین صرافی‌های‌‌‌ دنیا، صرافی بینگ ایکس است که خدمات متنوعی حتی به ایرانیان ارائه می‌دهد. باتوجه به شرایط تحریم‌ها، بسیاری از صرافی‌های‌‌‌ معتبر دنیا از همکاری با کاربران ایرانی خودداری می‌کنند؛ اما صرافی بینگ ایکس امکان همکاری با کاربران ایرانی را فراهم آورده‌است. این صرافی در کشور سنگاپور در سال 2018 آغاز به کار کرد. امروزه صرافی بینگ ایکس بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. کاربران این صرافی از کشورهای مختلفی مانند تایوان، کره، روسیه، ایران، ژاپن و… در این صرافی معامله می‌کنند. این صرافی سعی کرده تا با ارائه بستری امن، فعالیت کاربران در بازارهای مالی را آسان‌تر کند. کیف پول بینگ ایکس از دارایی کاربران به‌طور کامل محافظت می‌کند تا از حمله هکرها در امان باشند. در این صرافی امکان انجام معامله فوری با اهرم‌های‌‌‌ مختلف را خواهید داشت؛ بنابراین نباید نگران معامله در بازارهای مالی با بودجه‌‌‌ مختلف باشید.

وضعیت امنیت دارایی‌ها در بینگ ایکس چگونه است؟

برای انتخاب صرافی و انجام معاملات در آن باید حتماً نسبت به امنیت آن اطمینان حاصل کنید. صرافی بینگ ایکس همواره اطلاعات مفید زیادی درباره فعالیت و رویه‌های‌‌‌ امنیتی خود به کاربران ارائه می‌دهد. در صرافی بینگ ایکس از کیف پول سخت‌افزاری برای حفظ دارایی کاربران استفاده می‌شود. در کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری برای برداشت دارایی، نیاز به چند امضا وجود دارد. در این صرافی از رمزگذاری SSL برای حفظ امنیت دارایی‌ها استفاده می‌شود. جدای از تمامی بحث‌های‌‌‌ امنیتی، امکان استفاده از صندوق بیمه هم برای کاربران در صورت سرقت دارایی وجود دارد. کیف پول بینگ ایکس از نوع سخت‌افزاری است و درصدی از دارایی کاربران در این صرافی همواره به شکل آفلاین و در صندوق بیمه حفظ می‌شود. در صرافی بینگ ایکس، نیاز به تأیید دومرحله‌‌‌ای‌‌‌ برای واریز یا برداشت وجه وجود دارد. در ادامه توضیحاتی را راجع‌به کیف پول سخت‌افزاری بینگ ایکس ارائه خواهیم داد.

آشنایی با کیف پول سخت‌افزاری

کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری ابزاری فیزیکی هستند که به‌طور ویژه برای نگهداری و حفظ ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیف پول‌ها ویژگی‌های‌‌‌ امنیتی پیشرفته‌ای دارند تا از نفوذ هکر‌ها جلوگیری کنند. یکی از اصلی‌‌ترین‌‌‌ عواملی که باعث افزایش امنیت در کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری، ازجمله کیف پول بینگ ایکس شده‌، این است که این کیف پول‌ها در حالت آفلاین دارایی‌ها را نگهداری می‌کنند. به‌طور کلی می‌توان گفت کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری مانند حساب بانکی دیجیتال هستند. این دسته از ابزارها، به کاربر کمک می‌کنند تا ارزهای دیجیتال خود را به‌راحتی مدیریت کرده و تراکنش‌های دریافت و ارسال دارایی دیجیتال را به‌راحتی انجام دهند.

با کمک کیف پول سخت‌افزاری بینگ ایکس، می‌توانید در یک بستر ایمن ارزهای دیجیتال را ذخیره کنید و از حمله هکرها در امان بمانید. به بیان ساده‌تر، هکرها بدون اجازه صاحبان اصلی دارایی نمی‌توانند به دارایی دسترسی داشته باشند. در کیف پول ارز دیجیتال، می‌توانید انواع دارایی‌های‌‌‌ دیجیتال خود را بدون نیاز دائمی به اینترنت و در حالت آفلاین ذخیره کنید؛ به همین دلیل است که برخی از افراد به این مدل کیف پول‌ها، کیف پول سرد هم می‌گویند.

برتری کیف پول سخت‌افزاری نسبت به نوع نرم‌افزاری

کیف پول بینگ ایکس از نوع سخت‌افزاری است، اما این مدل کیف پول چه تفاوتی با نوع نرم‌افزاری دارد؟ درصورتی‌که از کیف پول‌های‌‌‌ نرم‌افزاری یا همان آنلاین استفاده کنید، کلیدهای دسترسی شما به شکل آنلاین ذخیره می‌شود. در این شرایط، اگر وب‌سایت کیف پول هک شود، دارایی شما به‌طور کامل از دست می‌رود. کیف پول صرافی بینگ ایکس سخت‌افزاری است و به همین دلیل این مشکل در کیف پول این صرافی به وجود نمی‌آید. در کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری، دارایی افراد در بستر آفلاین ذخیره می‌شود. کیف پول‌های سخت‌افزاری دارای یک پین‌کد اضافه هستند که استفاده غیرمجاز افراد را محدود می‌کند.

تمهیدات دیگر بینگ ایکس برای حفظ دارایی کاربران

دارایی کاربران در کیف پول بینگ ایکس با روش‌های‌‌‌ امنیتی سخت‌گیرانه‌‌‌ای‌‌‌ نگهداری می‌شود؛ بااین‌حال بینگ ایکس برای اطمینان خاطر کاربران جهت حفظ دارایی‌ها، تمهیدات دیگری هم اجرا کرده‌است. در ادامه، به برخی از این تمهیدات اشاره خواهیم کرد.

  • در این صرافی، نیاز به احراز هویت دو مرحله‌‌‌ای‌‌‌ با استفاده از اپلیکیشن Google Authenticator خواهید داشت.‌‌‌

  • بعد از برداشت دارایی از طریق ایمیل به کاربر اطلاع داده می‌شود.

  • جهت دسترسی به دارایی‌ها نیاز به پسورد خواهید داشت.

  • جهت ورود به حساب، نیاز به شماره همراه دارید.

  • برای ایمیل‌های‌‌‌ فیشینگ تمامی اطلاعات و اخطارهای لازم به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • پشتیبانی این صرافی 24ساعته و در کل ایام هفته پاسخگوی کاربران خواهد بود.

عملکرد کیف پول سخت‌افزاری بینگ ایکس چگونه است؟

تا اینجای مطلب، راجع‌به کیف پول سخت‌افزاری و امنیت آن صحبت کردیم و گفتیم که بینگ ایکس از کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری دارایی کاربران استفاده می‌کند. در این بخش قصد داریم عملکرد کیف پول بینگ ایکس را زیر ذره‌بین گذاشته و بیشتر بررسی کنیم. سؤال مهم کاربران اینجاست که کیف پول سخت‌افزاری چگونه می‌تواند امنیت بیشتری برای نگهداری دارایی کاربران ایجاد کند؟

کیف پول‌های‌‌‌ سرد یا سخت‌افزاری یکی از ابزارهای پرکاربرد و ساده در حوزه ذخیره دارایی‌های‌‌‌ دیجیتال به‌شمار می‌روند. این مدل دستگاه‌ها طراحی ساده‌‌‌ای‌‌‌ دارند و صرفاً با داشتن چند دکمه و در برخی موارد یک صفحه‌نمایش کوچک، شبیه به یک کامپیوتر ساده عمل می‌کنند. با کمک این کیف پول‌ها می‌توان عملیات‌های‌‌‌ ضروری را در امن‌‌ترین‌‌‌ شکل ممکن انجام داد. برای این ابزارها، امضای تراکنش تعریف شده‌است. کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری از اینترنت جدا هستند و هکر‌ها نمی‌توانند به‌راحتی به محتوای ذخیره‌شده آن‌ها دسترسی داشته باشند.

در کیف پول بینگ ایکس، تمامی تراکنش‌ها نیاز به تأیید و امضا دارند. برای انجام یک تراکنش در کیف پول سخت‌افزاری، تراکنش مربوطه باید حتماً توسط کلید‌های‌‌‌ خصوصی تأیید و امضا شود. این تراکنش‌ها در دستگاه امضاشده و با کمک یک نرم‌افزار ساده که بین بلاکچین و کیف پول ارتباط برقرار می‌کند، انجام می‌شوند. هنگامی‌که کیف پول ‌سخت‌افزاری به یک رایانه وصل می‌شود، نرم‌افزار می‌تواند دیتا‌های‌‌‌ تراکنش بدون امضا را به دستگاه انتقال دهد؛ پس‌ازآن، کیف پول تمامی تراکنش‌ها را با کمک کلید خصوصی امضا و تأیید می‌کند و آن‌ها را به نرم‌افزار برمی‌گرداند. درنهایت هم نرم‌افزار تمامی اطلاعات تراکنش‌ها را در بلاکچین به‌صورت کامل منتشر می‌کند. تمامی مراحل این روند به‌گونه‌ای‌‌‌ طراحی‌شده تا کلید خصوصی از کیف پول در هیچ مرحله‌‌‌ای‌‌‌ خارج نشود. با این روش کیف پول بینگ ایکس، اطلاعات حیاتی مانند کلید خصوصی را حتی در صورت اتصال به یک دستگاه آنلاین، حفظ می‌کند. این ویژگی مهم باعث شده تا کاربران، صرافی بینگ ایکس را به‌عنوان یک بستر امن برای انجام معاملات خود انتخاب کنند.

چرا بینگ ایکس از کیف پول سخت‌افزاری استفاده می‌کند؟

صرافی بینگ ایکس تمام تلاش خود را کرده تا بتواند بستری امن را برای کاربران ایجاد کند؛ به همین دلیل از کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری دارایی کاربران استفاده می‌کند. اما استفاده از این کیف پول در صرافی بینگ ایکس با چه مزایایی همراه است؟ در ادامه به مزایای استفاده از کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری دارایی کاربران در بینگ ایکس صحبت خواهیم کرد.

امنیت بالا

یکی از بهترین ویژگی‌های‌‌‌ کیف پول بینگ ایکس، امنیت بالای آن است. با استفاده از کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری دارایی کاربران از دسترس هکرها خارج می‌شود. جالب است بدانید کیف پول‌های‌‌‌ سخت‌افزاری با نام گاوصندوق دیجیتال هم شناخته می‌شوند. دسترسی به دارایی کیف پول‌های‌‌‌ سرد یا سخت‌افزاری نیازمند کلید خصوصی است. امنیت این کلید خصوصی حتی با ارتباط آنلاین نیز از بین نمی‌رود.

پشتیبانی از تمامی رمزارزها

تفاوتی ندارد که شما تمایل به معامله چه نوع رمزارزی دارید، درهرصورت صرافی بینگ ایکس به شما امکان معامله روی تمامی رمزارزها در یک بستر امن را می‌دهد. در کیف پول صرافی بینگ ایکس، تمامی دارایی کاربران از هر نوعی حفظ می‌شود. بنابراین بینگ ایکس می‌تواند دارایی متنوع کاربران را در امن‌ترین شیوه ممکن نگهداری کند. با در نظر گرفتن تمامی این عوامل می‌توان گفت انتخاب بینگ ایکس به‌عنوان یک صرافی معتبر، بهترین انتخاب است.

کلام آخر

کیف پول بینگ ایکس تمامی دارایی کاربران را در امن‌‌ترین‌‌‌ شکل ممکن نگهداری می‌کند. این صرافی امروزه به‌عنوان یک صرافی بسیار معتبر در دنیا شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که به دلیل تحریم‌ها، بسیاری از صرافی‌ها با ایرانیان همکاری ندارند، فعالیت ایرانیان در بازارهای مالی با چالش مواجه شده‌است. صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین صرافی‌های‌‌‌ حال حاضر است که خدمات متنوعی را برای کاربران در سراسر جهان و ازجمله برای ایرانیان ارائه می‌دهد. در این مطلب، راجع به کیف پول صرافی بینگ ایکس صحبت کردیم. این صرافی از کیف پول سخت‌افزاری برای نگهداری دارایی کاربران خود استفاده می‌کند، اما سؤال اکثر افراد درباره ماهیت کیف پول سخت‌افزاری و شیوه عملکرد آن است، که در این مطلب سعی کردیم به تفصیل راجع به کیف پول سخت‌افزاری بینگ ایکس توضیحاتی را ارائه داده و به سؤالات مخنلف در مورد این کیف پول پاسخ دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *