با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

پوشیدن مانتو با صندل یکی از استایل‌های جذاب برای موقعیت‌های روزمره و حتی رسمی است. تنوع بالای مانتو و صندل‌های موجود در بازار دست شما را برای ست کردن این دو بسیار آسان می‌کند. با این ‌وجود بسیاری نمی‌دانند که چه تیپی را با ترکیب این دو امتحان کنند و از خود می‌پرسند با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

تناسب داشتن ست مانتو و صندل راه بسیار خوبی برای داشتن یک انتخاب ایده‌آل است. اگر می‌خواهید بدانید بهترین ست مانتو جلو باز با صندل یا هر مدل مانتوی دیگری چیست، می‌توانید ادامه این مقاله از لایف کنترل را بخوانید و استایل‌های مختلف با صندل و مانتو را امتحان کنید.

با صندل چه مانتویی بپوشیم

7 استایل مختلف با صندل و مانتو

تابستان و گرمای طاقت‌فرسا، خرید صندل را به امری ضروری تبدیل می‌کند؛ اما در میان انبوه مدل‌ها و طرح‌های مختلف، انتخاب صندل مناسب برای ست با مانتو می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اما نگران نباشید! در ادامه به صورت کامل شما را راهنمایی خواهیم کرد.

پوشیدن مانتو برای هر موقعیتی مناسب است؛ از فعالیت روزمره با مانتوهای نخی کوتاه گرفته تا مهمانی رسمی با مانتوهای بلند. بهترین همراه برای انواع مانتو، به‌ویژه در فصل تابستان صندلی شیک و جذاب است. اگر نمی‌دانید با صندل چه مانتویی بپوشیم؟ با توجه به ایده‌ها و استایل‌هایی که در ادامه این مطلب آمده، می‌توانید ترکیب‌های متنوع و جذابی برای مانتو و صندل امتحان کنید و در هر موقعیتی خوش‌پوش و زیبا به نظر برسید.

ست مانتو جلو باز با صندل

1. استایل کژوال ست مانتو جلو باز با صندل

برای استایل‌های تابستانی و کژوال مانتو نخی جلوباز به همراه صندل‌های تخت چرمی انتخاب بسیار خوبی هستند. بهتر است مانتوهای نخی و خنک انتخاب کنید که طرح‌های ساده و رنگ‌های روشن مانند آبی روشن، کرم و سفید، دارند. چنین مانتوهایی برای کارهای روزمره نیز راحت و سبک هستند. صندل‌های تخت چرمی که رنگ قهوه‌ای یا بژ دارند، انتخاب خوبی برای این استایل هستند و حال و هوای کلاسیک و شیکی به تیپ شما می‌بخشند.

2. استایل شیک و رسمی با مانتو بلند و صندل‌های پاشنه‌دار

اگر برای قرار کاری یا یک مهمانی رسمی در رستوران از خود می‌پرسید که با صندل چه مانتویی بپوشیم می‌توانید مانتوهای برش‌دار و کمربندی انتخاب کنید که رنگ‌های رسمی و کلاسیکی چون مشکی، سرمه‌ای یا سفید دارند. نوع برش و طراحی چنین مانتوهایی به همراه کمربند ظاهر شما را رسمی نشان می‌دهد. بهترین انتخاب برای این ست صندل‌های استلیتو و صندل پاشنه ‌دار هستند. انتخاب صندل‌هایی با جزئیات ظریف چون سگک و رنگ‌های خنثی مانند مشکی، نقره‌ای یا طلایی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهند بود.

ست صندل با مانتو

3. استایل مجلسی با مانتو کار شده یا ژاکارد و صندل‌های پاشنه‌دار

به جای فکر کردن به اینکه با صندل چه مانتویی بپوشیم، ست مانتو جلو باز با صندل پاشنه‌دار را امتحان کنید. بهتر است به سراغ مانتوهای ژاکارد یا مجلسی کار شده بروید. چنین مانتوهایی با جزئیات مثل نگین، گلدوزی یا استفاده از پارچه‌های لوکس برای مراسم‌های خاص و مهمانی‌ها مناسب‌اند. صندل‌های مجلسی بندی یا پاشنه‌دار با تزئینات خاص مانند مروارید و نگین، استایل مجلسی شما را به بهترین شکل تکمیل می‌کنند.

4. استایل مدرن و مینیمال

مانتو با طراحی مینیمالیستی و مدرن انتخاب بسیاری از افراد است و اگر با خود فکر می‌کنید که با صندل چه مانتویی بپوشیم، گزینه مناسبی برای شما هم خواهند بود. بهترین ست صندل با مانتو مینیمال و تک‌رنگ صندل‌های ساده و تخت با جزئیات کمتر و رنگ‌های خنثی هستند. فراموش نکنید سادگی و دوری از جزئیات و تزئینات از مشخصه‌های اصلی استایل مینیمال به شمار می‌رود. برای همین بهتر است به سراغ صندل‌هایی تخت برای چنین استایلی بروید. رنگ مانتو نیز بهتر است سفید، خاکستری یا مشکی باشد تا به شما یک استایل مدرن و مینیمالیستی هدیه بدهد.

صندل و مانتو

5. استایل اسپرت با مانتو جین و صندل‌های اسپرت

اگر به فکر خرید صندل راحت و اسپرت هستید باید به سراغ مانتوهای مناسب آن هم بروید. یک مانتو یا کت جین کوتاه انتخاب خوبی برای چنین استایلی هستند و می‌توان برای استایل غیررسمی و روزمره از آن استفاده کرد. بهتر است صندل‌های اسپرت و راحت با طرح‌های مدرن و جوان‌پسند انتخاب کنید تا ظاهر شما امروزی‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

6. استایل شاد و رنگارنگ برای ست مانتو جلو باز با صندل

مانتوهای جلوباز با رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب، برای ایجاد استایل‌های شاد و پرانرژی در فصل تابستان انتخاب بسیار خوبی هستند. البته این یک بخش ماجرا است و شاید از خود بپرسید بهترین ست صندل با مانتو جلوباز رنگارنگ چیست. صندل‌هایی با رنگ‌های مشابه به مانتو یا رنگ‌های متضاد برای ایجاد کنتراست، این استایل را به بهترین شکل ممکن برای شما تکمیل می‌کنند. همچنین انتخاب صندل‌هایی با طرح‌های جالب و رنگ‌های زنده و دارای لژ می‌تواند جذابیت استایل شما را بیشتر کند.

استایل بوهمی با مانتو گل‌دار، صندل‌های پاشنه‌دار و لژدار

7. استایل بوهمی با مانتو گل‌دار، صندل‌های پاشنه‌دار و لژدار

مانتوهای با طرح‌های گل‌دار و رنگارنگ، ترجیحاً با پارچه‌های سبک و نخی، برای استایل بوهمی در فصل گرم تابستان مناسب‌اند. این مانتوها یک حس خنکی و راحتی به شما منتقل می‌کنند. می‌توانید با استفاده از صندل‌های کنفی دارای لژ (صندل لژ دار) یا پاشنه‌دار با طرح‌های طبیعی و رنگ‌های گرم، این استایل را تکمیل کنید. این صندل‌ها بسیار راحت و مناسب برای تابستان هستند، همچنین قد شما را نیز بلندتر نشان می‌دهند.

نکات مهم برای ست کردن صندل و مانتو

انتخاب مانتو با صندل مناسب شاید کار چندان آسانی نباشد و این سوال را برای شما پیش بیاورد که با صندل چه مانتویی بپوشیم؟

توجه به نکات زیر مانند یک راهنما برای ست صندل با مانتو عمل می‌کند:

  • جنس و طرح مانتو: یکی از موارد مهمی که برای ست کردن مانتو با صندل باید به آن توجه داشته باشید، جنس مانتو است. برای مثال مانتوهای کتان و نخی با صندل‌های تابستانی برای یک استایل خنک و راحت انتخاب خوبی است. مانتوهای گل‌دار و رنگارنگ را هم با صندل‌های ساده می‌توان پوشید.
  • مدل مانتو: مدل، طرح و برش مانتو برای انتخاب صندل مهم است. برای مثال مانتوهای آزاد و کژوال با صندل‌های تخت ست زیبایی برای شما به ارمغان می‌آورد یا مانتوهای دارای کمربند با صندل‌های پاشنه‌دار یا صندل‌هایی با جزئیات خاص زیبا می‌شوند.
  • رنگ مانتو: مانتوهایی که دارای رنگ‌های طیف خنثی چون کرمی، سفید، خاکستری و مشکی هستند را خیلی راحت می‌توان با هر طرح و رنگ صندلی پوشید و یکی از راه‌های رسیدن به جواب این سوال است که با صندل چه مانتویی بپوشیم. برای مانتوهایی با رنگ‌های شاد بهتر است از صندل‌هایی با رنگ متضاد استفاده کرد.
  • نوع استایل: برای استایل‌های روزمره و غیررسمی، مانتوهای ساده و راحت با صندل‌های تخت بهترین گزینه هستند. برای مانتوهای رسمی‌تر توصیه می‌شود که از صندل‌های شیک و پاشنه‌دار استفاده کنید.

سخن پایانی

حال که به جواب سوال اصلی خود یعنی با صندل چه مانتویی بپوشیم؟ رسیده‌اید، بهتر است با توجه به نکاتی که گفته شد صندل‌های زیبا و مانتوهای مناسب آن را انتخاب کنید و در هر موقعیتی بدرخشید. فرقی ندارد قصد حضور در یک دورهمی دوستانه را دارید یا به فکر یک استایل شیک برای جلسه کاری و رسمی هستید، انتخاب بهترین ست مانتو جلو باز با صندل از بین ایده‌های مطرح شده یا حتی مانتوهای رسمی‌تر به شما کمک می‌کند تا جذاب به نظر برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *